And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. július 8., hétfő

Hajaj... :/

Only for Hungarians. 
Csak a Magyaroknak.
Nur für die Ungarn.

Nos kezdeném a mai bejegyzésem azzal, hogy még élek... MÉG... Meg kell hagyni elég pocsékul vagyok mostanság. Az egészségem valahol a béka feneke alatt van. :/ De ami a legfontosabb, hogy amitől még betegebb lettem és elszomorodtam az nem más, mint a szavazás az új történetekről. Drágáim látom, hogy mennyien követitek figyelemmel az oldalt, amiért NAGYON DE NAGYON HÁLÁS VAGYOK, de ez a szavazás ÉRTETEK volt.  Értetek csinálok mindent, és nagyon elszomorított, hogy összesen 4 szavazat érkezett. :(
KÖSZÖNET AZOKNAK  A KEDVES OLVASÓIMNAK AKIK SZAVAZTAK. :)
Imádlak titeket, de ez tényleg eléggé pofán küldött.
Hamarosan elkezdem írni a történeteket.

A szavazás így alakult:
Georg Papa Lányai: 1 szavazat
Whisper into the night: -
2. új történet: 1 szavazat.
Mindet: 2 szavazat.


Nos, arra gondoltam, hogy újraindítom a szavazást. BÍZOK BENNETEK, hogy fogtok szavazni. Több választ is meg tudtok majd jelölni, így a "mindet" kategóriát kiveszem belőle. Ha az összeset szeretnétek olvasni akkor az összes választ jelöljétek meg. :) 

Legyetek jók, és imádkozzatok azért, hogy ne jussak kórházba az elkövetkezendő 2 hétben.

Pusziiiii nektek, imádlak titeket...

Zárásképp pedig... Mit gondoltok Bill új hajáról? Én speciel sokkot kaptam. xD Bocsánat, de tényleg. Én hosszú haj párti vagyok. :) De így sem rossz. :P Elvégre... BILL AZ BILL. ;) :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése