And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2016. június 19., vasárnap

Secrets 6. rész. =) (+16 +18) (ELŐZETES)

Sziasztok! :D 

Mára ígértem nektek Secrets folytatást de a csodás időjárásnak más terve volt és folyton elment az áram. :/ De hogy mégse maradjatok itt semmi nélkül, egy kis előzetes részt hozok nektek, és szerdára igyekszek pótolni a hiányosságot. :) Kitartás és jó olvasást!

Puszi 

Ana

Secrets 6. rész (Előzetes)

/Bill Kaulitz szemszöge/

Tetszett a kocsi. Mindig is imádtam a terepjárókat, de sosem vettem magamnak. Nem emlékszek miért nem. Oh de, mert köröztek. Mióta beszálltunk a Dodge Ram-ba le sem lehetett törölni a vigyort az arcomról.
- Rinának szólítottál. - mondta Karina, miközben engem figyelt.
- Tetszik ez a becézés. De ha szeretnéd, többé nem szólítalak így. - ajánlottam fel.
- Tetszik. Sosem volt becenevem.
Ezt sajnos el tudtam képzelni. Abban a rövid időben, amit a házánál töltöttünk, még egy hülye is rájött volna, hogy ő egy senkinek számított. Pedig nem volt rossz ember. Ebben száz százalékig biztos voltam. Végezhetett volna velem, elzavarhatott volna, de nem tette. Nem volt egyszerű a döntése, de még sem tett semmit ellenem.
- Akkor mától így foglak becézni. - mosolyogtam rá, de ő csak fal fehéren bámult egy pontot a műszerfalon. - Valami baj van?

Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése