And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2016. október 1., szombat

Életjel


Halihó Drágaságaim!

Nagyon rég jelentkeztem, és úgy éreztem itt az idő, hogy közöljem veletek még élek. :D
Egész nyáron szinte folyamatosan dolgoztam, alig volt pár szabad pillanatom, és emiatt nem volt a történetnek folytatása illetve a másik oldalamon a fordítás is kissé lelassult.
Naggggggyon sajnálom!
DE ami azt illeti, most lesz rá időm, hogy alkossak nektek, ugyanis 3.-án műtik a bokámat. Kb. 3-4 napot leszek kórházban, utána pedig 1,5-2 hónapot gipszben. 
Úgyhogy tartsatok ki, én is igyekezni fogok és drukkoljatok, hogy minden jól sikerüljön.

Puszillak titeket!
Ana


Ui.: Ha egy kicsit többet szeretnétek hallani felőlem, akkor kövessetek instán ott többet vagyok fent. ;)

2 megjegyzés:

  1. Hú a műtét miatt nem irigyellek, tavaly novemberben engem is műtöttek, igaz nem ilyen jellegű és nem is kellett bent maradnom csak 1 napot. Mielőbbi jobbulást, kitartást és várom az újabb írásokat!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Igyekszek minél hamarabb "talpra állni". ;) Épp az imént csomagoltam össze, és bekészítettem egy rakat füzetet, és tollat, hogy alkothassak. :D

    VálaszTörlés