And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2012. augusztus 22., szerda

Dííííííííííííííííj =) ^_^

Hali mindenki. Kaptam egy díjat Jessie-től. :)

Nos a feladataim a következők (és akiknek tovább adom, azoknak is ezt meg kell tenniük.)

Tizenegy dolgot el kell mondanom magamról.
Válaszolnom kell 11 kérdésre.
És fel kell tennem 11 kérdést, annak / azoknak akiknek tovább adom.

Akkor hát vágjunk bele! :)

1. Állatimádó vagyok! Legfőképp a macskákat szeretem. :)
2. Zene nélkül nem bírok ki egy napot sem.
3. Tanulok gitározni.
4. Van egy bátyám, és egy fogadott tesóm, akivel pelenkás korunk óta ismerjük egymást. Aki egyébként nem más, mint Jessie. :)
5. Az első történetemet 2007-ben írtam, és az nem volt más, mint egy Tokio Hoteles fantöri. :) Sosem fejeztem be. :S
6. Gyakran frászt kapok az emberektől, ezért kis utcákban megyek a pályaudvarra, hogy elkerüljem őket. :S
7. Nem sok embernek nyílok meg, és ennek következtében 1 kezemen meg tudom mutatni az igaz barátaim számát.
8. 11.-es koromig gyűlöltem az iskolát, mert mindig mindenki engem basztatott. Utána kinyílt a csipám, és visszabeszéltem bárkinek. Egy fokkal jobb volt utána a 2 évem. XD
9. Van egy hatalmas sál gyűjteményem, ami alig fér el a szekrényemben. :)
10. Versenyen szereztem meg a szakmai bizonyítványomat, amire nagyon büszke vagyok. Országos 4. helyezett lettem, így minden modulom 100%-os lett. ^.^
11. Sokat álmodok arról, hogy egyszer körbeutazhatom a világot, bár eddig nem sok esélyt látok rá. DE a remény hal meg utoljára... ;) Nem de?



Jessie kérdései:



1. Melyik volt életed legemlékezetesebb napja, és mit csináltál akkor?
- Őszintén szólva ez egy nehéz kérdés. Uh... Megvan... Az életem egyik legemlékezetesebb napja egy falunap volt. Jessie-vel (veled), és még pár barátunkkkal ökörködtünk a pályán, miközben a tüzijátékot néztük. :) Csodás nap volt!

2. Mi a kedvenc helyed?
- Hmm... A szobám? xD Csak vicceltem. Nem sokat utaztam eddig, de azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy a Balatonra bármikor visszamennék. :) Úgy hogy a Balatom! :D

3. Ha megváltoztathatnál rajtam egy dolgot, akkor mi lenne az?
- Ehh... Hmm... Merjek válaszolni? O.o Neeeem... Én szerintem semmit nem változtatnék meg rajtad. Így vagy tipikusan Jessie. Ha valamit megváltoztatnánk rajtad, már nem lennél önmagad. :S

4. Gyerekkori félelem? Volt egyáltalán? És ha igen, mitől féltél?
- A sötéttől! Rettenetesen féltem. Még az ágyamból sem mertem lelépni, ha nem égett valami kis villany. :S

5. Ha lenne szupererőd, mi lenne az?
- Tudnék repülni! :D Az eszméletlenül klassz lenne. Gondolnék egyet, és már úton is lennék egy másik helyre, miközben élvezhetném a teljes szabadságot.

6. Ha a jó tündér megjelenne, hogy kívánhatsz kettőt, mit kívánnál? (nem kívánhatod azt, hogy több kívánság legyen)
- Azt kívánnám, hogy hozza vissza mind két mamámat.

7. Mi volt a kedvenc gyerekkori DISNEY meséd?
- A szépség és a szörnyeteg. :) Kívülről tudom az egész mesét, bár ezen kívül rengeteg mesét szeretek, de ez örök kedvemc marad. :D

8. Ha lenne lehetőséged, hogy újra éld az életed - de nem változtathatod meg, csak pár dologra jobban emlékeznél - akkor újraélnéd?
- Nem hiszem.

9. Ha valaki, most eléd állna, és megkérné a kezed, akkor mit válaszolnál neki? (Tételezzük fel, hogy a szőke herceged a fehér paripájával, DE nem ismernéd az illetőt, csak a kinézetre tudnál hagyatkozni...)
- Rögtön rávágnám, hogy "Nem tudom mit szívtál ember, de én is kérek!" xD De komolyra fordítva a szót, tuti nemet mondanék. :)

10. Ha valaki felajánlaná, hogy elmehetsz bármely országba, de úgy, hogy ott laknál. és megkapnád csak úgy a kellő nyelvtudást hozzá, akkor hova mennél, és miért?
- Nagyon szeretnék Los Angeles-ben élni, de azt hiszem Németországot választanám, mert negyed részig német származású vagyok, és lehet csúnya dolog ilyet mondanom, de Magyarországot nem igazán érzem az otthonomnak. Németország közelebb áll a szívemhez, mint bármely más hely.


11. Egy hangyalehetnyit kifogytam már a kérdésekből... Mit gondolsz erről a díjról?!
- Szerintem szuper. Mert a kérdéseid által, azt hiszem mindenki jobban megismerhet. :)
Ééééééés most... Aki kapja... Khmm... Vagy is akik kapják... :D 


Nem mások mint:




 Kimy



A kérdéseim:
1. Ha egy dolgot megváltoztathatnál magadon mi lenne az?
2. Ha eltölthetnél egy napot valakivel (következmények nélkül) akkor ki lenne az, és miért?
3. Van valami konkrét célod, amit mindenképpen el szeretnél érni?
4. Ha lehetőséged lenne híressé válni, élnél vele?
5. Ha 1 dolgot megváltoztathatnál a világon, mi lenne az, és miért?
6. Ha eljönne a világvége, és már csak 1 napod lenne élni, mit tennél?
7. Mi volt életed legszebb élménye?
8. Mi volt életed legrosszabb élménye?
9. Ha a világ másik végére kéne elköltöznöd, és csak 3 dolgot vihetnél magaddal, mik lennének azok?
10. Mi volt a leg emlékezetesebb dolog a gyermekkorodban? (mese, utazás, találkozás valakivel... stb.)
11. És mivel kifogytam a kérésekből, az utolsó ez: Mennyire szidkozódtál, mikor elolvastad a kérdéseimet? Tedd a szívedre a kezed! ;) xD



2 megjegyzés:

  1. 1. Ha egy dolgot megváltoztathatnál magadon mi lenne az?

    - Legyen az eddiginél is hosszabb a hajam :)

    2. Ha eltölthetnél egy napot valakivel (következmények nélkül) akkor ki lenne az, és miért?

    -Veled toltenem el es jol kitargyalnank a blogokat :)

    3. Van valami konkrét célod, amit mindenképpen el szeretnél érni?

    - Szeretnek sikeres es elsosorban Boldog lenni :)

    4. Ha lehetőséged lenne híressé válni, élnél vele?

    -Persze!Ki nem?

    5. Ha 1 dolgot megváltoztathatnál a világon, mi lenne az, és miért?

    -Talan bevezetnek egy olyan vilag adot,hogy akiknek az atlagosnal joval tobb penzuk van,ok kotelesek legyenek fizetni az éhezoknek...Azt hiszem ezt nem kell megindokolnom hogy miert...
    Ja es lehet vissza vezetnem a halal buntetest,nem erzem fernek azt hogyha valaki megol valaki 5-10 ev utan ujra szabad...

    6. Ha eljönne a világvége, és már csak 1 napod lenne élni, mit tennél?

    -Csapnek egy hatalmas bulit a barataimmal...

    7. Mi volt életed legszebb élménye?

    -Rengeteg szep emlekem volt,de egyet sem tudok kulonosen kiemelni mert mind egyik csodalatos volt.Mondjuk a Budapesti Tokio Hotel koncert :)

    8. Mi volt életed legrosszabb élménye?

    -Ilyen meg nem nagyon volt hal istennek,ami pedig igen arra nem vagyok tul buszke,rossz tarsosagba kerultem es elszabadult a pokol,legyen ennyi eleg :)

    9. Ha a világ másik végére kéne elköltöznöd, és csak 3 dolgot vihetnél magaddal, mik lennének azok?

    -Laptop
    -Soksoksoksok cigi
    -Es a kedvenc Gucci taskam

    10. Mi volt a leg emlékezetesebb dolog a gyermekkorodban? (mese, utazás, találkozás valakivel... stb.)

    -Vacak a hetedik testver
    -Disney Land
    -Anyukam

    11. És mivel kifogytam a kérésekből, az utolsó ez: Mennyire szidkozódtál, mikor elolvastad a kérdéseimet? Tedd a szívedre a kezed! ;) xD

    -Szeretem a kerdeseket :) Becs szo!

    VálaszTörlés