And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2012. augusztus 26., vasárnap

Újabb 11 dolog. ;)


Hey everyone! =D

Dorah_Alien
megjelölt az egyik bejegyzésében, így ismét elmondok 11 dolgot magamról, és természetesen válaszolok a kapott 11 kérdésre. VALAMINT Dorah_Alien oldalát megtaláljátok nálam a kedvencek sávban. :) Nézzetek be hozzá. Megéri. ;) 

Szabályok a többieknek:


1.: Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2.: A jelölő kérdéseire válaszolni kell!
3.: 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
4.: 11 embert kell megjelölni. Nincs visszajelölés/visszaadás! (nekem lehet nem fog menni ennyi xD)

Nos. Akkor 11. dolog rólam (amit még nem mondtam el):

1. Hobbi szinten rajzolok, bár nem mondhatnám, hogy igazi mesterműveket tudok összehozni, de azért álltalában kialakul valami.

2. Szeretem a Japán zenét. Ez az esetek nagyrészében meglepi az embereket, de kit érdekel? xD =D

3. Kb. Egy évig tanultam Japánul, ami szuperül ment, de mivel nem volt rá a továbbiakban időm, és abba kellett hagynom. szinte mindent elfelejtettem.

4. A kedvenc költőm Ady Endre, aki miatt anyámmal gyakram összekapunk, mert szerinte ő egy depressziós idióta volt. Hmmm... Én nem értek vele egyet.

5. Mikor felkelek első dolgom, hogy iszok egy kávét. Kivéve, ha dolgozni megyek, mert akkor vagy bent a városban iszok egyet valahol meló előtt, vagy viszek magammal egy üvegben, VAGY 3. lehetőségként egy nagy üveg energiaitalt veszek magamnak, amire egész nap rájárok. Lényeg, hogy meglegyen a napi koffein!

6. Gyűlölöm az alakomat! Útálom, hogy duci vagyok!

7. Imádom a magassarkúkat! Régebben el nem tudtam volna képzelni magamról, hogy valaha is fel fogok venni olyan cipőt, amitől még magasabb leszek, de hát ez van. Eleve 177cm vagyok + a 10-12cm-es magassarkú cipő. Képzelhetitek. :)

8. Gyerek korom óta szeretek énekelni, régebben még az iskolai kórusban is benne voltam, és ha minden jól megy nem sokára ismét csatlakozok egy énekkarhoz. :)

9. Útálom az érdekbarátokat. Épp ma szembesültem még egy ilyen emberrel. :/

10. Nagyon makacs tudok lenni, valamint megvallom egoista vagyok... Valamilyen szintig ez jó, mivel imádok a figyelem középpontjában lenni, és ahoz azért kell kurázsi. :) De mindennek van egy határa.

11. Kib*szottul lusta vagyok! xD Az esetek nagy többségében a délelőttöket teljesen át tudnám aludni.


És mooooost jöjjönek Dorah_Alien kérdései. :)


1. Egy találós kérdés: Egy cowboy ellovagol egy városba pénteken, ott marad 3 napig majd elmegy pénteken. Hogy csinálta? (ha nem tudjátok a választ kérdezzetek majd rá ;) )
- Úgy, hogy a ló neve Péntek. :)


2. Mi lenne az utolsó kívánságod mielőtt meghalsz? Miért?
- Találkozni a Tokio Hoteles srácokkal. A 2007-es koncerten nem tudtam ott lenni. :(

3. Mit vinnél magadra egy lakatlan szigetre?
- Hmmm... Egy kis életet? :) Jessie-t mindenképp, mert ha nem tudnám piszkálni kegyetlenül unatkoznék (ezért tudom, hogy még fogok kapni. xD). Egy laptopot, rengeteg zenét, és könyveket!

4. Mit gondolsz a divat-rajongásról? Miért?
- Szánalmasnak tartom! Gyűlölöm, ha egy ember azzal akar kitűnni a tömegből, hogy olyannak mutatja magát, amihez igazából semmi köze. Amúgy sem bírom az egyforma embereket. Éljen az egyediség! :)

5. Pasiideál? Miért? ;)
- Uh. Nem igazán van ideálom. Ha az exeimet nézzük, akkor ők mind nagyon különbözőek voltak. Nekem az a fontos, hogy ne legyen tucatsrác. Ne legyen divat majom, hanem merje felvállalni önmagát. Szeretem, ha egyedi stílusa van, és egyszerűen viselkedik, nem dramatizál túl semmit. Persze vannak kritériumok, hogy velem vagy egy magas legyen, vagy magasabb, de ez nem olyan lényeges. :)

6. Mi az az egy szó amivel jellemznéd magad és miért?
- Szabad. Imádok teljesen új dolgokat kipróbálni, korlátok, és határok nélkül, amibe senki nem szólhat bele. :)

7. 'Pakolj és utazz' Ha valaki a kezedbe nyomna egy repülőjegyet és azt mondaná, hogy ezzel oda mész ahova akarsz akkor hova mennél legszívesebben? Miért pont oda?
- Ahogy korábban is említettem Németországba, mert negyed részig német származású vagyok, és egyszerűen vonz magához. Németországot érzem igazán az otthonomnak.

8 Mi az életcélod? Miért?
- Egybefoglalva csak annyit tudnék mondani, hogy sikeresnek lenni. Valami nagy dolgot véghezvinni amivel bebizonyítom, hogy igen is érek valamit! Rengetegen hordtak le, és aláztak porig, de hiszem, hogy egyszer megmutatom mindenkinek, hogy ha valamit igazán szeretnék azt el is tudom érni! Ez most lehet öntelten hangzik, de álmodni csak is nagyban szabad! ;)

9. Milyen nyelvet/nyelveket beszélsz a magyaron kívül? Melyik a kedvenced és melyik megy a legjobban?
- Angol, német, japán(?). A német a kedvencem, de a másik két nyelvet is szeretem. Az angol megy jobban, mert 3.-os korom óta azt tanulom. :)

10. Hova mennél el nyaralni és kiket vinnél magaddal?
- A Maldív-szigetekre, és a családomat, a barátaimat, és szerintem az Alien-eket is vinném. (TH-sok mindenek felett!) :)

11. Mi a véleményed a vegetáriánus emberekről? Miért?
- Igazán csodálom őket, én is az voltam egy ideig, de sajnos abba kellett hagynom orvosi utasításra. Szerintem nagyszerű dolog, hogy ezzel védik az állatokat, de a plázacicák vega dolgait nem kedvelem, mikor hírdetik, hogy nem esznek húst, de védett állatok bőrét, és bundáját aggatják magukra, attól elfog a hányinger.
Huh. :) Akkor hát íme a kérdéseim:

1. Fontosnak tartod a környezet-, és az állatvédelmet? Miért?
2. Van kedvenc költőd? És, ha van akkor ki?
3. Mit gondolsz az érdekbarátságról?
3. Melyik stílus áll hozzád a legközelebb? (Hip-Hop, Rock, Punk stb.)
4. Zenélsz valamilyen módon? (Ének, gitár, dob stb.)
5. Melyik a kedvenc évszakod? Miért?
6. Mit szeretsz a legjobban magadban?
7. Ha választhatnál egy hírességet, és eltölthetnél vele egy napot, akkor ki lenne az, és miért?
8. Szerinted valaha lesz világbéke?
9. Melyik filmkategóriát szereted a legjobban? (Horror, akció, vígjáték stb.)
10. Van kedvenc színészed? Ha van ki, és miért?
11.
Van kedvenc előadód, vagy együttesed? Ki, és miért?


Elérkeztünk a végéhez. Hmmm... Akiknek tovább adom. (Olyanok is kapják, akik már mástól is kaptak, de tőlem még nem.) Remélem nem gond. :)

Akik kapják nem mások, mint:


 Jessie /csak mert az ikrem vagy, és hogy ne unatkozz amég én írok. ;)/

Szép estét mindenkinek! ;) 


2 megjegyzés:

  1. Ha azt mondom, hogy gondoltam magamban egy "szépet", akkor elhiszed?!?!?! XDDD
    Majd holnap megcsinálom! : D

    VálaszTörlés
  2. Igen volt egy ilyen érzésem. xD :D Rendben. Majd megnézem, hogy miket írsz. ;) :D

    VálaszTörlés