And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. november 12., kedd

Georg Papa Lányai 14. rész =D

Haliii!


Nos itt is volna a folytatás. =) Sajnálom, hogy ennyit kellett rá várni, de tanulás, meg suli, meg még egy csomó minden közbejött. =(

De a lényeg, hogy itt vagyok, és meghoztam az új részt! =D

Emellett van még egy nagy hírem! A Georg Papa Lányai 1. évada hamarosan véget ér. =) Még 1 vagy 2 rész lesz, attól függ, hogy hogy jön ki a tagolása. =)

Ha szeretnétek a 2. évadot is olvasni akkor jelezzétek nekem valahogy, bárhogy, akárhogy! ;)

Nita voltam, pussssssz minden kedves olvasómnak! =D ♥ 


Georg Papa Lányai 14. rész



- Jézusom... Van itthon tűzoltó készülék?? xD - én
- Ha ha ha... - érkezett a konyhából a válasz xD
*fél órával később*
- Hééé skacok, 10 perc múlva kész a kaja... - kiabált fel Bill, mert fent voltunk az emeleten
- Ajaj... - én, hogy csak Ely hallja
- TOM NE! Az nem oda kell! - kiabált Bill az ikrére
- Jólvanna ne nyafogj! xD - Tom
- *elővesziatelefont* - én
- Ely... - én
- Mijaz? - Ely
- Milyen pizzát kérsz? xD  - én
- Lányok... Ez azért egy kicsit nem durva? - Georg, miközben ránknézett
- Tom oltsd el!!! - kiabált Bill
- Én Hawaiit kérek... - Gusc. xD
- Oké... - én, majd mindenkinek rendeltünk kaját
- Billnek és Tomnak is rendeljünk? - én, miközben Elyre néztem
- Dehogy is! Egyék meg amit főztek... - Ely tök nyugisan xD
- *ránéznek* - Georg, és Gusc.
- Mivan? Még a végén megsértődnek... - vont vállat Ely
- Wááá dehülye vagy! xD - Georg, Gusc., és én
- *200wattosmosoly* - Ely
*2 percel később az ebédlőben*
- Öhm... Srácok... - kezdett bele Bill
- Hááát... Van egy kis gond... - folytatta Tom
*csöngetnek*
- Majd mi megyünk... - Ely, miközben rámnézett
*1 perc múlva*
- Gusti... Itt a Hawaii-s pizzád... - én, majd leraktam elé
- Köszi... - Gusc., majd a többieknek is szétosztottuk a kaját... vagyis majdnem mindenkinek
- Lányok... - Bill, és Tom
- Hjajj fene azt a jó szívünk... - Ely, majd rámnézett, kimentünk, és behoztuk nekik is a kaját
- Köszi... - hálálkodtak az ikrek, majd kaptunk 1-1 puszit
*kaja után fent a szobámban*
- Ehm... Mit keresel?? - Ely, mert látta hogy épp az ágyam alatt kutatok
- Tom ajándékát... xD - én
- Ajándék?? Milyen ajándék?? - érdeklődött ikrem
- Ehm... Nem látsz itt valamerre egy fekete, és szőrös kb. 20 cm-es mozgó tárgyat?? xD - én, miközben félénken ránéztem az ikremre
- Ugye nem az amire gondolok?? - Ely, miközben becsukta a szemét
- Attól függ mire gondolsz... xD - én
- Pók?? - Ely, félve
- Ahham... xD - én
- Ugye nincs itt??? - Ely (tudni illik Elyről, hogy rühelli a pókokat)
- Hát épp ez az, hogy nem tudom hol van... xD - én
- Gyere keressük meg! - én, majd kiráncigáltam Elyt
- Kérdezz meg valakit, hogy nem-e látta... - Ely
- Jah igen, és hogy?? Pl.: Szija Georg nem láttál valami nagy, és szőrös izét?? - akadtam ki Ely ötletére
- Nagy, és szőrös?? Csak nem rólam folyik a csevej? - jött oda az említett személy
- Nem! - vágtuk rá egyszerre
- Vagy várjunk csak...*gondolkozófej* Nagy... és... Szőrös... *gondolkozófej* Billt keresitek?? - Georg, miközben eszébe jutott Bill 220-as haja xD
- Ehm... Nem... xD - én
- *sikít* - Tom
- Azt hiszem megvan... - Ely, felém fordulva
- Öhm... Lányok... *unott,éskiakadtfej* - Georg
- Kivételesen ez MÉG nem direkt volt... - én
- Mi az, hogy MÉG?? - Georg
- Az, hogy estére terveztem, nem mostanra... xD - én
- SEGÍTSÉÉÉÉG!!! - Tom
- Jól van megyek már... - én, majd elindultam visszaszerezni a kis házikedvencemet...
- Nyugi Tom, nem bánt... - én, majd elvettem
- AZONNAL SZABADULJ MEG TŐLE!!! - Tom szemlátomást még mindig sokkos állapotban volt, mikor belépett az ajtón Bill
- Kicsim fogd meg egy kicsit... - nyomtam Bill kezébe a pókot
- *ránéz* *megilyed* *felismeri* *sikítvaeldobja* - Bill
- Jajj kicsim nemáááár... - kezdtem el nyafogni Billre xD
- Dehát... hjajj.... fúúúújjj... - Bill egy fintor kíséretében
- Gyűlölöm azokat a dögöket!!! - Bill
- Nah tessék!!! Most meg hová tűnt?! - én, totál kiakadva
- *ártatlanfejetvág* *vállatvon* - Bill
- Hjajj... Evolúciós zsákutca vagy... Tudsz róla? - én
- Ahha... Nem... - Bill azzal a tipikus "gondolkozok,demivan?" fejjel xD
- Ha valaki látja sikítson! - én xD
- *sikít* - Ely xD
- Köszi... Hol van? xD - én
- *Tomhajáramutat* - Ely
- Ugye nem? *félvebecsukjaaszemét* - Tom
- Maradj nyugton, és leveszem rólad... - én, majd levettem Tomról
- Üsd agyon, vagy mittudom én, de mostmár tüntesd el!!! - Tom, miközben kikerült a sokkos állapotból
- Hogy lehetsz ilyen kegyetlen?? - én, majd "magamhoz húztam" a "kis pókot" xD
- *gyilkospillantás* - Bill, Tom, Georg, Gusc., Ely
- Jólvan na! - én, majd odamentem az ablakhoz, és egy könnyed mozdulattal kidobtam a pókot
- Nem épp erre gondoltam, de így is megteszi... xD - Tom
- Csajok... Ma ti csináljátok a vacsit... - Georg
- Jézusom... - Ely, és én
- Éééééés... - Bill ,és Tom
- Éééééés?? . Ely, és én egy "mibajotokvanmég" fejjel xD
- Palacsintát akarunk enni... - Gusc. egy 200 wattos mosoly kíséretében
- Úristen... - Ely, és én
- Na haladjatok... - Georg, és Gusc.
- Nah a hajcsárok! -.-" - Ely
- Jah! - én, majd lementünk, hogy megcsináljuk a kaját
*lent a konyhában, mikor már csak 2 palacsintát kellett megsütnünk*
- De ez neméééér! - kezdett el nyafogni Ely
- Már megint mi? - én, egy unott fej kíséretében
- Az, hogy én nem fordíthatom meg olyan dobással... - mutatott rá, amikor épp feldobtam a palacsintát, és megfordítottam
- Nah jó... Tudod mit... - én
- Mit?? - Ely
- Az utolsót te csinálhatod, és úgy ahogy akarod... - én
- Wííííííí imádlak!!! - Ely, miközben elkezdett ugrálni
- Na gyere... - én, majd átadtam a stafétabotot xD
- Ééééés most... *feldobja,denemjönvissza* - Ely
- Öhm... Hová tünt?? - Ely, majd lassan, és ártatlanul felnézett a plafonra
- Azigen... - én, miközben egyre jobban mosolyogtam, majd kitört belőlem a nevetés xD
- Nemááár... xD - kezdett el nevetni Ely is xD
- Na hogy haladtok? - jött be Georg
- Ehm... *hátamögérejtiapalacsintasütőt* Jól... Kész... Vagyunk... - Ely
- Akkor meg mivan?? Mért vágtok ilyen fejet?? - Georg
- *óvatosanfelpillantaplafonra* - Ely, és én
- *lassanfelnéz* - Georg, majd pofán találta az éppen akkor leeső palacsinta
- *morgásféle* - Georg
- Ely! 5 másodperc a teljes kiborulásig! - én, miközben ijedten ránéztem
- Futááás! - Ely, majd felszaladtunk az ikrekhez, és Gusc.hoz
*fent*
- Kész is vagytok? - Tom, egy mosoly kíséretében
- LÁNYOOOK!!! - Georg üvöltésébe beleremegett az egész ház xD
- Ahogy hallom, Georg is kész van... Idegileg... - Bill, majd elkezdtünk nevetni
*este*
- Hmm... - feküdt le mellém Bill az ágyra, és kémlelte a plafont
- Mijaz? - én
- Semmi... Csak... Olyan régen voltunk együtt... - Bill, majd tekintetét rámszegezte
- Jajj életem... - én, majd megcsókoltam
*Elyéknél*
- Tom... Tom... TOM!!! - Ely, mert Tom, a TV előtt járkált fel, és alá xD
- Mivan?? - kiáltott fel az említett személy
- Volt üveges a családban? - Ely
- Nem... Mert? - Tom
- Mert nem vagy átlátszó, és nem látom a TV-t!!! - Ely, egyre idegesebben
- Szóval így állunk?? - Tom, majd lassan Elyhez közeledett
- Tom eszedbe ne jusson! - Ely, miközben hátrálni kezdett az ágyon
- Tom... Tom... - Ely, de Tom egyre közeledett
- TOOOOM!!! - Ely, de az említett személy letámadta
*másnap délután*
Elyvel elmentünk sétálni, és hagytunk egy üzenetet a srácoknak...
- Hol vannak a lányok?? - Tom
- Itt egy levél tőlük... - emelte fel Bill az említett tárgyat, majd olvasni kezdte...
" Szijasztok... Elmentünk sétálni, majd nemsokára jövünk... Lehetőleg ne gyújtsátok fel a házat.. Üdv.: Ely, & Nita  Ui.: Ez az üzenet 10 másodperc múlva megsemmisíti önmagát... Ahogy látom az arckifejezésedet, még be is vetted... Nah csá... xD "
- De rendesek... -.-" - Tom
Ezen Bill csak nevetett egy sort...
*mikor Ely, és én hazaértünk*
- Az üzenet 10 másodperc múlva megsemmisíti önmagát? - nézett rám Bill, miközben próbálta visszatartani a nevetést
- Ehm... xD Szóval megtaláltátok a levelet... xD - én
- Igen... - Tom, unottan
- Most meg mi bajod van? - nézett Tomra Ely
- Az, hogy felébredek, és nincs mellettem senki sem! - Tom, majd bedobta a durcit, és felment a szobályába, Ely pedig utána
- Öhm... - én, majd Billre néztem
- Ma egy kicsit hisztis... - Bill, majd megfogta a kezem, és az ölébe rántott
- Hát az nem kifejezés... - én
- Am... Elhasználtad az összes melegvizet... - Bill, nyugisan
- Öhm... Bocsi xD - én
- El tudlak képzelni, ahogy ott állsz, és zuhog rád a hideg víz... - én, de Bill közbeszólt
- Engem nem lehet elképzelni, engem ki kell próbálni! - Bill, egy kaján mosoly kíséretében, majd "felkapott" és a szobánkban kötöttünk ki...
*Elyéknél*
- Tom... - Ely, miközben leült mellé
- TOM... - Ely, de hiába Tom meg se szólalt
- Kicsim... - Ely
- Hjajj!!! Ne makacskodj, forogj együtt a Földdel. - Ely, majd rámosolygott, de Tom ugyan olyan fapofát vágott, mint eddig
*nálunk*
- Vajon Elyék kibékültek? - én, miközben Bill a nyakamat csókolgatta
- Ember tervez, Tom meg perverz. - Bill, nyugisan
- Vagyis?? - én
- Már tuti, hogy kibékültek... - Bill
- Hjajj Bill -.-" - én
*Elyéknél*
- Igazad van... Az időpocsékolás az élet fontos része... - Ely, majd fel akart állni, de Tom visszarántotta így a lány az ölébe került
- Tessék? - Ely, miközben arra várt, hogy kedvese mondjon valamit
- Hahó Föld fívja Tomot... - Ely, de erre csak az volt a válasz, hogy Tom, hosszasan megcsókolta
- Hmm... Már nem haragszol? - Ely, mközben rámosolygott a srácra
- Egy kicsit... - Tom, majd folytatták a csókolózást, majd lekerültek róluk a ruhák, mint Billről, és rólam
*délután 2-kor*
- Lááányok!!! - Georg, kiabált az ebédlőből, mert épp most ért haza
*Elynél, és Tomnál*
- Hmm... Mi a francért kell ordibálnia?! - Ely kómásan, miközben Tomon feküdt
- Hmmm... - Tom, miközben felébredt
- Georg a nap 24 órájában ordibálna, ha hagynánk... - Tom
- *nevet* - Ely, majd visszafeküdt... Tomra... xD
*Billnél, és nálam*
- Ez nem lehet igaz... - én, miközben nagynehezen felültem
- Már megint mi? - Bill, kómásan, de ki sem nyitotta a szemét
- Georg hazaért... - én
- Ééés? - Bill, miközben megpróbálkozott kinyitni a szemét
- Fel kéne kelni, és le kéne menni... - én
- Engem meg az ébredéssel békén kéne hagyni... xD - Bill, egy mosoly kíséretében
- Ha adok egy csókot akkor felkelsz? - én
- Hmm... *gondolkozófejetvág* Oké... - Bill, majd megcsókoltam, utána felállt, én pedig követtem példáját, és felkeltem...
- Hmm... *keresgéliaruháit* - én
- Öhm... Kicsim... - én, miközben Billre néztem
- Mi az? - Bill, mosolyogva
- Nem öltözöl?? - én
- *megrázzaafejét* Nem. - Bill
- És mért is nem? Megkaptad a csókot... - én
- Nem nem! Csak annyit mondtál, hogy ha felkelek... Én felkeltem... - Bill, mosolyogva
- Hjajj... - én, majd odamentem, és ismét megcsókoltam xD
- Mostmár öltözz! xD - én
- Okééé xD - Bill


Megjegyzés: Valahol olvastam, hogy Gustav nem szereti a Hawaii-s pizzát. Szóval ezért sorry, de ez akkor így íródott meg. /még annó mikor kis fruska voltam ;)/


3 megjegyzés:

  1. Mindig jó olvasni ezeket. :)

    VálaszTörlés
  2. Ooooh köszönöm szépen! *.* Örülök, hogy tetszik nektek! ^^ Holnap hozom az első évad befejező részét. :)

    VálaszTörlés