And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. november 5., kedd

Módosítás... és kiakadás... (Bocsi, de néha muszáj!)

Halihó.

Amint a címben is látjátok tettem egy módosítást a bejegyzéseknél. Levettem az "értékelést" mert úgy éreztem teljességgel felesleges. A chat-et is gondolkoztam már hogy leveszem, mert sok értelmét nem látom, de mindegy egyenlőre az még marad. 

ÉS MÉG EGY FONTOS DOLOG!

Az utóbbi időben kaptam pár érdekes üzenetet miszerint, "nem így kéne írnom", mint ahogy a G.P.L. meg van írva. Nos azoknak, akik nem követik az oldalam, csak néha térnek fel rá, és +18-as letolást küldenek nekem, kérem hogy pillantsanak jobb oldalra a szavazásokhoz.
Elég nagy betűkkel van szerintem kirakva, hogy tökéletesen látható legyen: Újra írjam a Georg Papa Lányait?


(Aki normálisan írt nekem ajánlást, arra ez nem vonatkozik!!!)

A TÖRTÉNETET 2007-BEN ÍRTAM! ÉLETEM 2. TÖRTÉNETE, AMINEK 3 ÉVADA VAN.
AKKORIBAN MÉG IGEN ELISMEREM HOGY ILYEN KIBEBASZOTTUL SZARUL ÍRTAM, ÉS EZT MÁR KORÁBBAN IS FELVÁLLALTAM! 


Ami a leges legjobban zavar, hogy az emberek akik ezeket a "cukiságokat" küldték nekem, nem olvastak el másik bejegyzést vagy történetet, amit írtam. (SZINTÚGY JOBB OLDALT MEGTALÁLOD, VAGY NÉZD VISSZA A BEJEGYZÉSEKNÉL BALOLDALT!!!)

Azóta megnyertem a TiTiTh novellaíró versenyét 98 ponttal. Aminek a képét szintúgy jobb oldalt találjátok. Azt a novellámat MÉG nem olvashattátok, mert ha jól emlékszem még nem töltöttem fel. (sz*r a memóriám, ez van). Ha még is fent lenne, akkor bocsesz, de nem emlékszek tényleg rá, és most 23:20-kor nem fogom visszanézni az összes bejegyzésemet.


Ti kértétek, TI szavaztátok meg hogy így jó lesz a történet. Akkor most tényleg nem értelek titeket! Azért vezetem a blogot, és azért írok mert ez még erőt ad nekem, és jó látni, hogy mennyien látogatjátok napról-napra, hétről-hétre. De nálam is van az a pont, amikor elszakad a cérna és ki kell adnom magamból mindent. Nos ez most történt meg, gondolom logikus volt. A mai napom eleve katasztrófa volt. Összességiben majdnem az utóbbi fél évem katasztrófa volt. Akik olvassák a blogom azok tudják miről beszélek, akik pedig nem, azok olvassák vissza, ha akarják. Már eljutottam arra a pontra, hogy félek feljönni ide. Nem akarom látni, nem akarom megnézni a blogot. Bármennyire is a szívem csücske, már tényleg kezdem elveszíteni benne a hitet. Itt sem adhatok ki magamból mindent, és máshol sem mert akkor én vagyok a gonosz meg a rossz! Alapvetően imádok írni. Imádok zenélni, és ezt meg szerettem volna nektek mutatni a közeli jövőben, de azt hiszem inkább még szüneteltetem azt is. Az oldalt bővíteni szerettem volna mégpedig könyvajánlókkal, értékelésekkel, és egyéb dolgokkal, amik talán érdekelhetnek titeket. Természetesen szavazásra bocsájtottam volna ezt is, mint eddig mindent.

Nos azt hiszem kiírtam magamból minden bút, és bánatot, a sulit félretéve, mert azt inkább megtartom magamnak. (Természetesen ott is vannak kivételek, akiket tényleg kedvelek, és a barátaimnak tekintek, de ettől eltekintve inkább no comment.)

Ennyi lettem volna mára. KÖSZÖNET annak aki végigolvasta az egész dühkitörésem, és kibírta ép elmével.


Ui.: TISZTELET A KIVÉTELEKNEK, MERT AZOK MINDIG VANNAK!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése