And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2015. március 27., péntek

Feel it all.........Wtf?!


Eh ööööhm uhhmm.... nem is tudom, hogy hogy kezdjem. 
Ma felmentem facebookra, szétnéztem a TH-s oldalakon, és realizáltam, hogy ma jött ki az új klipp.
Hogy engem ezért mennyire fogtok utálni. 
Nos bármennyire is fog ez fájni az embereknek de jóformán csak rossz visszajelzéseket olvastam róla. Hát én igyekeztem magam lelkiekben felkészíteni. Leültem a konyhában, ittam egy pohár almalevet, majd határozottan felálltam, és ennyit mondtam apámnak, és bátyámnak.
- Ha látjátok, hogy rohanok okádni, ne állítsatok meg! - és ezzel leültem a gép elé. Khm bátyámnak sem kellett több velem tartott.
Hát mit mondhatnék... Ez valami förtelmes volt.
Lehet utálni, elítélni a véleményemért, de én kaptam egy jóóóó kis ízelítőt a drogosok életéből, és ettől csak még jobban ütött. Normális határok között is el lehetett volna készíteni a videót. Bill viszont remek színész, vagy csak azért játszotta el kurva jól ezt, mert anno ők is nyomták a drogot (amit ugye be is ismertek nyilvánosan). Ami még szemet szúrt, hogy honnan a tökömből kerítenek az emberek egy rabbi kinézetű szakállas muksót? Bátyám annyit szólt hozzá, hogy ez nem rabbi, hanem Gandalf. Heh komoly.... És szerintem ennyi elég is erről.

Kövezzetek meg! De az én véleményem ez. És a friss TH-sok beszólásaiból köszönöm nem kérek, mert mostanság csak ilyeneket látok (TISZTELET A KIVÉTELEKNEK!!!).

Szóval, asszem jó éjt. Én még igyekszem megemészteni ezt a valamit.... 

Puszi:



Ana


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése