And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2011. január 18., kedd

Hello (Magyar)


Hello mindenki!

Először is köszönöm, hogy ilyen sokan olvassátok a blogomat, valamint köszönöm a sok levelet amit küldtetek nekem. Nagyon kedvesek vagytok! :) (L)
Őszintén szólva beteg vagyok ezért egész héten itthon pihenek. Megjegyzem nagyon jól megy. xD
Holnap megyünk Békéscsabára osztálytársammal, egy kiscicát örökbefogadni.
Az imént mézelődtem a YouTube-on, és találtam egy videot, az egyik legszebb filmről amit valaha láttam.
A címe: Hachiko a leghűségesebb barát.
Gyönyörű történet, és mindenkinek a figyelmébe ajánlom, én bevallom sírtam rajta. Hihetetlen, hogy egy állat, mennyire hűséges tud lenni. Nekem is van kutyám, macskám, sőt még törpehörcsögöm is. A kutyámat az uccáról fogadtuk be, és a macskáim közül is párat. A hörcsögömmel szintén ez történt. Ő volt az egyetlen a kisállatboltban akit nem vittek el. Így ő is az enyém lett. :)
Hát azt hiszem ennyi volna mára. :)
Jók legyetek. ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése