And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. október 5., szombat

Georg Papa Lányai 12. rész =D


Georg Papa Lányai 12. rész


*reggel*
- Mmm... - én
- Jóreggelt... - Bill, majd adott egy szájrapuszit
- Mostmár tényleg jó... - én, miközben szelíden rámosolyogtam
- Fantasztikusan éreztem magam este... - Bill
- Én is... - én, majd magamhoz húztam, és hosszasan megcsókoltam
*pár órával később*
 - Ely, Nita! - Georg
- Mivan? - Ely, és én
- Öhm... Nagy rendetlenség? - Georg
- Igaz... Amit ti csináltatok... -.-" - Ely
- Jajah! - én
- Az lehet, de ti vagytok a NŐK a családban, és nektek kéne rendettartani... - Georg
- Bill nem számít annak? - Tom, miközben ártatlanul az ikrére mutatott xD
- Köszz Tom... -.-" - Bill
- Hihiii xD - Ely
- Na egyszóval... - folytatta volna Georg
- Egyszóval 10 percet kaptok, hogy összepakoljatok, mert ha mi pakolnunk akkor annak nem lesz jó vége...! - Ely, és én
- Mi??? - srácok egyszerre
- Már csak 9 perc és 46 másodperc... 45.... 44... - Ely, és én, majd leléptünk otthonról
*12 percel később*
- Remélem, hogy mostmár rend van... - én
- Jah... Még +2 percet is kaptak... - Ely, majd ahogy mi bementünk a srácok szaladtak ki
- Most interjúra kell mennünk... - Gusc.
- Jah! - Bill, és Tom
- Mire hazaérünk legyen rend... - Georg, majd leléptek
*fent az emeleten*
- *leesikazálluk* - Ely, és én
- Hisz kétszer annyira nagy a felfordulás, mint eddig volt... - Ely
- Ezt még megbánják... - én
- Na gyere... Csináljunk rendet... - én, majd Elyvel elkezdtük a srácok szétdobált cuccait kidobálni az ablakon
*mikor a srácok hazaértek*
- M..Mi... Mit keresnek itt kint a cuccaink? - Tom
- Szerintem a lányok rendetraktak... -.-" - Bill
- Valószínű... -.-" - Gusc.
- Hjajj!!!! - Georg, miközben tiszta ideg volt
*bent*
- Szijasztok! - Ely, és én egy fülyig érő vigyor kíséretében
- Hali... - srácok egy kicsit komolyan
- Mivan? - Ely
- Oooh semmi! Mi lenne? Mit keresnek kint a ruháink?? - Georg, mint egy félőrült
- Rendetraktunk... - Ely, és én mosolyogva
*másnap délután*
- Látom ismét rendetraktatok... - Georg, miközben a srácokkal mosolyogva bejöttek
- Mijaz? Nem is haragudtok, hogy kidobáltuk a cuccaitokat? - Ely
- Ááááh neeeeem... Dehogyis! - Bill, Tom, Georg, & Gusc.
- ??? - Ely, és én
- Háhááá...! - srácok majd előkaptak a hátuk mögül, egy-egy pecabotot, és az ablakhoz álltak xD
- Úristen! xD - Ely, és én, majd a srácok egyenként beszedték a kidobált ruhákat xD
*pár nappal később*
- *ásít* - Ely
- Nemár... Az ásítás ragááááá*ásít*jos.... xD - én
- Azt mondod?! - Ely kómásan
*kopog*
- Hagyd majd kinyitom... - Ely, és én egyszerre, majd elindultunk az ajtó felé
- *kinyitjaazajtót* - én
- Szijamija! - Vanda fülig érő nagy vigyorral, miközben integetett
- Öhm... Szija Vanda... Eltévedtél? - én
- Neeem... Mostantól itt fogok lakni... - Vanda, miközben még mindig vigyorgott
- *hatásszünet* Ne fárassz! - Ely, és én, majd becsaptam az ajtót
- Jött valaki? - ért le Gusc. az emeletről
- Nem... - Ely, és én
- *hangosanhisztizik* - Vanda
- Öhm... Mi ez?? - Gusc.
- Ááááh semmi! xD - Ely, és én
- Lányok... - Gusc. miközben komolyan ránknézett
- Mivan? - Ely, és én
- Ki van odakint? - Gusc. miközben megindult az ajtó felé
- *kinyitjaazajtót* - Gusc.
- Szijamija!!! - Vanda, miközben ezerrel vigyorgott
- *sokkotkap* Úristen!!! *becsapjaazajtót* - Gusc.
- Mijaz? Mit láttál? - én
- Úristen... - Gusc.
- Hát az Istent kétlem... xD - Ely
- Jajah! xD - én
- Tudod mit... Amiért ilyen bátor voltál, hogy ki mertél nézni, kapsz tőlem kávét... xD - én
- Jujj... Köszi... xD - Gusc.
- Szívesen... - én
- Máskor nem... xD - fejezte be Ely
- Olyan aranyos vagy reggelente... - Gusc.
- *sikít* - Bill, majd, mint valami félőrül szaladt ki a szobályából
- Jézusom szivem! Minden oké? - én, miközben letettem Gusc. kávéját az asztalra
- Nem... Olyat láttam amit nem kellett volna... - Bill
- Georgot alsógatyában? xD - Ely
- Nem! Annál sokkalta rosszabbat! xD - Bill
- ÚRISTEN! - Ely, és Gusc.
- *sikít* - Tom, majd ő is sietve távozott a szobályából
- *lecammogalépcsőn,éstisztaideg* - Georg
- NEM MI VOLTUNK! - Ely, és én egyszerre emeltük fel a kezünket xD
- Ha nem ti voltatok akkor ki? - Georg kómásan
- Az a hisztis ripacs! *alépcsőremutatnak* - Bill, és Tom
- Szijamija! - Vanda
- Gusc.... - Ely
- Miaz? Miaz? - Gusc., mert nem látott semmit Billéktől
- Csukd be a szemed, mert rosszat fogsz álmodni... - én
- Wáó de jól nézel ki... - Vanda Billnek
- Na most betelet a pohár! - én, majd elindultam felé
- Hmm Tom... Te is szexy vagy! - Vanda
- *ideges* *nyugodtnakmutatjamagát* Mingyárt jövök... - Ely, majd ő is elindult utána, és sikeresen Bill szobályában kötöttünk ki (emelet)
- Mit akartok? - Vanda ilyedten, mert az ablak felé "tereltük"
- Megszabadulni tőled, és nyugiban élni tovább... - Ely
- És attól hogy kilőktök az ablakon, még nem lesz semmi bajom, mert nem vagyunk olyan magasan... - okoskodott Vanda
- Tudjuk... De azért jól fog esni... - Ely, és én, majd kilöktük Vandát, és visszamentünk a srácokhoz
- Hol van az a kiscsaj? - Tom
- Épp iszappakolást vesz a kertben xD - Ely, és én
- De... Ugye nem voltatok olyan durvák? - Georg
- Miiii? Áh dehogy! - Ely, és én, majd egy visítást lehetett hallani kintről xD
- És hogy jutott ki a kertbe? - Gusc.
- Úgy ahogy bejött a házba... - Ely
- Az ablakon át... - Bill, és Tom meglepő nyugodtsággal
- Gyere kicsim... - én, majd megfogtam Bill kezét, és felmentünk a közös szobánkba
- Hmm... Mit tervezel? - Bill
- Egy kis meglepetést... - én, majd rálöktem az ágyra, fölé hajoltam, és elkezdtük csókolózni
- Szeretlek... - én
- Én is... Nagyon nagyon! - Bill, majd folytattuk a csókolózást
- Mi a baj? - Bill, mert abbahagytam a csókolózást, ugyanis Vanda az ablakon át bámult befelé
- Én esküszöm, hogy kicsinálom!!! - én, majd leszálltam Billről, és lementem a nappaliba
- NITA! - jött le Ely is
- Mivan? - én
- Hova tünt az a hisztis picsa? - Ely
- Ott dekkol az ablakunkban... - én
- És? - Ely
- Mit és? - én
- Mit csinál? - Ely
- Gondolom kukkolja tovább.... Várjunk csak... én tényleg kinyírom!!! - én, majd berontottam a szobánkba, és láttam, hogy Vanda letámadta Billt
- VANDA! AZONNAL SZÁLLJ LE A PASIMRÓL!!! - én, majd nekiestem, és elkezdtünk verekedni
*beér Ely is a szobába*
- Jujj... - Ely
- Segíts már! - Bill, mert próbált minket szétszedni
- Igazad van! Nita tarts ki jövök én is!!! xD - Ely, majd ő is nekiesett
- Nem épp erre gondoltam... -.-" - Bill
- Kicsim... - Bill
- VÁRJ! - én
*1 perccel később*
- Kicsim... - Bill
- VÁRJ! - én
*1 perccel később*
- Kicsim... - Bill
- Tessék? - én, miközben mosolyogva felé fordultam
- Mostmár jobban érzed magad? - Bill
- Igen köszi... Sokkalta! xD - én, majd Elyvel abbahagytuk Vanda szétverését
- ELY! NITA! - Georg miközben Vandára, majd ránk nézett
- Mivan? - Ely
- Mért vertétek meg? - Georg
- Rámászott Billre!!! - én, miközben az említett személyre mutattam
- Igazat mond! - Bill, miközben ártatlanul Georgra nézett
- Nem ajánlom neki, hogy Tomnál is bepróbálkozzon, mert akkor én tényleg kinyírom!!! - Ely, mint egy idegbeteg
- Na jól van Ely-chan, bírj a nagy erőddel... - Georg
- Kössz fater... -.-" - Ely
*pár nappal később*
- Srááácooooook! - Ely, és én egyszerre, miközben a srácokat kerestük
- Míííííííívaaaaan? - kezdtek el utánozni
- Teccék... ^_^ - Vanda
- Nem hozzád szóltunk... -.-" - Ely, és én
- Jólvan na! - Vanda, majd bedobta a "durcit", és felment a szobájába nyávogni xD
- Srácok... Mondanunk kell valamit... - Ely
- Míííííííít??? - Bill, Tom, és Georg
- Állatok... -.-" - nézett rájuk Gusc.
- Ehm... Na szóval... xD El kell utaznunk pár napra... - én
- Nemááár... - Bill, és Tom
- Demáááár! Ne hisztizzetek! - Ely
- Pont, mint az ovisok... xD - én
- Jajam... - Gusc. nevetve
Másnap máris utazrunk Elyvel falura anyánk rokonaihoz akikkel jóban voltunk.
*2 nappal később*
- Nézd... Üzim jött... - én, mert neteztünk
- Úristen!!! Az ott... Az... - Ely, totál ledöbbenve
- Bill... És... öhm... - én, miközben tovább néztem a videot

- Egy mutáns mókus? O_O" - Ely, miközben a felvételt nézte xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése