And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. október 16., szerda

Hmmm...

Khm Khm... Érdeklődés hiányában a holnap elmarad...


Nyugi csak vicceltem! =)

A holnap megmarad, viszont a részek feltöltésem ÁTMENETILEG elmarad. Az utóbbi 3 bejegyzéshez nem érkeztek kommentek. Egy sem. =( Látom, hogy mennyien olvassátok a bejegyzéseket, de örülnék neki, ha hagynátok nyomot, hogy itt voltatok, és hogy milyen véleménnyel vagytok az aktuális írásról, bejegyzésről, vagy akármi más. Kérdést is tehettek fel, nem szükséges csak e-mailt írnotok, vagy a facebookot használnotok (már aki ismeri az én privát face-emet).

Jessie történetét is láttam mennyien olvastátok, akárhányszor feltöltöttem, és most mikor elérkezett az utolsó rész, a 2. évadot addig NEM TUDOM hozni nektek amíg nem érkeznek kommentek rá. Ikrem egyszerűen addig nem küldi nekem át. Nekem meg nincs meg a gépen a teljes és amúgy is tiszteletben tartom, hogy ő szeretné megszabni a részeket. Elvégre a tesóm. Mernék mást tenni?


Nos mára ennyi lettem volna. 3-4 napig még garantáltan leszek gépközelben, DE utána lehet hogy 1-2 hétig eltűnök, mert elég kórházgyanús a helyzetem. Szóval várom a véleményeiteket, vagy bármi mást. =)


Szeretlek titeket! Pussz!



2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Ne haragudj hogy nem írtam kommikat de nem voltam itthon.
    Sajnálom de most már itt leszek és aktív leszek. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! =)

    Semmi baj, nem haragszok rád! =) Te mindig aktív vagy, és ha nem írsz akkor tudom, hogy fontos dolgod volt, vagy épp más elfoglaltságod, amit meg kell tenned. =)
    Én itt inkább a többi kedves olvasómra gondoltam, mert tényleg látom, hogy mennyien olvassák/követik az oldalt, de nem jönnek tőlük visszajelzések, vagy értékelések. :/

    De ezen felül, mostantól igyekszek újra sűrűbben részeket hozni, de nem garantálok semmit, mert folyamatosan orvostól orvoshoz járok, és nem igazán vagyok gépközelben. Néha telóról fellépek, de semmi több.. :/

    VISZONT! Holnap jóóóóóóóóóó hosszú rész jön a G.P.L.-ből! =D

    VálaszTörlés