And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. október 4., péntek

Vágyak 16. rész =D

Halihó! =D

Elérkeztünk az utolsó előtti részhez. =)
Holnap jön a G.P.L. folytatása, és ha minden jól megy Vasárnap elhozom nektek a Vágyak befejező részét! =)
Jó olvasást! Pusssssza! ♥



Vágyak 16. rész


- Csak? Nem elég? - feküdt vissza az ágyba Bill, majd abban a pillanatban kopogtak.
- Igen? - szólt ki Nita.
- Simone vagyok, bejöhetek? - kérdezte az ajtó másik oldaláról.
- Persze. - válaszolt Nita. - Mi a baj?
- Nem tudjátok hova mennek Tomék? - érdeklődött Simone.
- Miért mennek valahova? - ült fel Bill.
- Nem hallod? - mosolyodott el Sim.
- Jah, hogy ez az? - utalt egy másik sikításra.
- Igen. - ült le egy fotelba.
- Nita, beszélhetnék négyszemközt Billel? - kérdezte Simone.
- Persze. - felelte a lány, és kiment a nappaliba.
- Elmondtad már neki? - kérdezte a fiát.
- Nem, majd megtudja. Egy nap, azt kibírja. És Tom meg az Elbához megy Elyvel. - válaszolt a fiú.
- Rendben. - állt fel és kiment.
- Mi volt a téma? - huppant az ágyra Nita.
- Majd megtudod. - dőlt hátra az énekes.
- Naaaaa! - nyavalygott a lány.
- Holnap megtudod. - csókolta meg a lány, és pihenésre hajtotta a fejét.
- Légy szíves! - csikizte meg a barátját.
- NEM, inkább aludj velem! - fogta a lány kezét a törzséhez és pihentek egy kicsit.


* Elyéknél: *
- Tom, hova is megyünk? - kérdeztem meg sokadjára.
- Kis idő múlva megtudod! - tette a kezét a combomra.
- KÉÉÉRRRLEEEK!!! - nyavajogtam.
- Sssh. Ezt kösd fel. - adott a kezembe egy kendőt.
- Ne mááár! - ellenkeztem.
- Légyszives! - nézett egy pillanatra a szemembe.
- NEM! - dobtam a hátsó ülésre a kendőt.
- Te akartad! - állt félre, és a kendő után nyúlt.
- Nem, Tom nem. - fogtam meg a kendős kezét.
- Nem fogsz rajtam kifogni! - kötötte be valahogy a szemem.
- Most már boldog vagy? - kérdeztem.
- Igen. - puszilt szájon.
- Nagyon meg fogod ezt még bánni, remélem tisztában vagy vele. - figyelmeztettem.
- Teljes mértékben! - indította el a kocsit.
Körülbelül 10 perc múlva megálltunk.
- Levehetem? - mosolyogtam.
- Nem. Gyere. - segített ki a kocsiból.
- Fogadjunk, most akarsz megölni! - mentem arra, amerre irányított.
- Őrült vagy! - nevetett.
- Akkor nem sokára neki fogsz vezetni egy villanyoszlopnak? Tom, lebuktál, tudom, hogy ezt akarod csinálni! - mutogattam.
- Akkor minek szálltál be a kocsiba? - kérdezte.
- Mert bíztam benned. De, mint tudjuk tévedni emberi dolog... - magyaráztam.
- Akkor tévedésből leveheted a kendőt. - ölelt át hátulról.
Levettem. Tudom hol vagyunk. Régen sokat jártak ide. Az Elbánál voltunk. Még látszódott az érintetlen táj.
- Miért hoztál ide? - akartam megfordulni, de ő nem engedte.
- Tudod, mit csinálnak azok az emberek a barátnőjükkel, akik még nem érték el a felnőttkort és nagyon szeretik egymást, de még nem házasodhatnak? - puszilt a nyakamba.
- Nem, nem tudom mit csinálnak. - válaszoltam. Hisz mit csinálnak azok az emberek, de van egy gyanúm, hogy nem sokára meg fogom tudni.
- A férfi elviszi a nőt egy helyre, ahol csak ketten vannak, de előtte vesz neki ajándékot, természetesen. Majd a férfi megkérdi a nőt, letöltené-e vele az életéből egy részt. És ha a férfi ügyes volt akkor a nő igen-t felel neki. - nyitotta ki a doboz tetejét, amit a kezében tartott, és fehér arany karkötő és nyaklánc volt benne. - Boldog születésnapot, Ely!
- Köszönöm. - öleltem meg.

* Billéknél *
- Hova mentek Elyék? - kérdezte Nita.
- Miért nem tudsz csendbe maradni? - fordult a másik oldalára az énekes.
- Hova mentek? Bill gyanús vagy! - ült fel a lány.
- Majd Ely elmondja, ok? - forgolódott a srác.
- Tudom, hogy tudod, hogy hova mentek! - mondta a lány.
- Igen Nita, tudom, hogy hova mentek, de nem mondom el. - ment ki a szobából.
- Ennyire köcsög még te sem lehetsz! - ült le mellé a kanapéra.
- Ígérem, hogy te is meg fogod tudni. - csókolta meg a lányt és visszament a szobába.
- Bill! - rohant a fiú után.
- Mit fogok megtudni?
- Soha többet nem mondok neked semmit! - feküdt vissza az ágyba.
- Nah! - ült le az ágyra.
- Aludjunk, és mindent meg tudsz, ígérem! - feküdtek be mindketten az ágyba és nyakig betakaróztak.
- Elmondani, nem tudom, hogy Tomék mit csinálnak, de inkább megmutatom. - nyújtott egy dobozt Nita elé.
- Szeretném, ha ténylegesen a barátnőm lennél, és boldog szülinapot! - vigyorgott az énekes.
- Őrült vagy. - takarta ki a dobozt és megnézte mit rejt az. Hasonlót, mint az enyém, csak máshogy néztek ki az ékszerek.
- Köszönöm. - csókolta meg.


* Nálunk *
- Tom, van valami hátsó szándékod, ugye? - kérdeztem a visszafele vezető úton.
- Nem, miért lenne? - nézte az utat.
- Ezt annyira nem lehet belőled kinézni. - magyaráztam.
- Miért? - érdeklődte.
- Mert rád nézek azt mondanám, hogy egy perverz alak vagy, és csak a szexen jár az eszed. - mondtam el őszintén, ő csak mosolygott. - Most mi van?
- Semmi. - rázta meg a fejét mosolyogva.
- Mondd már el! - nyafogtam.
- NEM! - nevetett.
- Akkor ne mondd! - fordultam az ablak felé.

- Mostmár elmondod? - kérdeztem, mikor már a kocsibejárón álltunk.
- Nem. - csókolt meg.

* Másnap *
Reggel arra ébredtem, hogy Tom mocorog.
- Tom, kérlek. - feküdtem a mellkasára, hogy ne tudjon mozogni.
- Bocs, hogy felébresztettelek. - ölelt meg.
- Talán megtudok bocsájtani. - pusziltam szájon. - Hány óra van, úgy mellesleg?
- Nyolc. Délre kész kell, hogy legyünk remélem tisztában vagy vele. - mosolygott.
- Miért nem ezzel kezdted? - ültem fel.
- Maradj már egy picit. - húzott vissza.
- Tom, készülődni kell. - néztem a szemébe.
- Van négy órád. - fogott le, és puszilgatni kezdett.
- Tom, kérlek! - próbáltam szabadulni.
- Csak pár percet szánj rám! Ígérem, nem csinálok semmit. - folytatta amit elkezdett.
- Csak néhány perc! - csókoltam vissza.
- Köszönöm. - élt az eséllyel.
- Tom. - szóltam rá, amikor a keze kezdett elkóborolni.
- Miért nem engedsz csak egy picivel többet? - nézett rám, mint egy kisgyerek.
- Már így is túl sokat engedtem. - fordítottam az eddigi helyzeten.
- Nem gondolod, hogy így csak rosszabb lesz neked? - utalt arra, hogy a derekán ültem.
- Döntsd már el, hogy mit akarsz. - csókoltam meg, miközben lefogtam a kezét.
- Nem a te erőd fog visszatartani. - mosolygott, és egy könnyebb mozdulattal kibújt a kezem alól. Megtámasztotta magát, és furán nézett rám.
- Mi az? - kérdeztem.
- Nem félsz? - ült feljebb.
- Kéne? - döntöttem vissza.
- Kéne. - dobott le maga mellé, és halálra puszilt.

- Ne! - sikítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése