And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. december 17., kedd

Georg Papa Lányai 2. évad 1. rész =D /A visszatérés/

Meglepetés!!! =D

Nos újra itt volnék, a hosszú kihagyás után, és meghoztam a G.P.L. 2. évadjának 1. részét. =)

DE...

Még mielőtt a részhez tekernétek olvassátok el Jessie "üzenetét" (kommentjét). 
Ezt azért teszem ki, mert nem tudom, ki olvasta el, és ki nem, szóval itt volna Tracey kérdése, és Jessie válasza.


Nagyon jó lett, várom a folytatást!
És amúgy a vágyakkal mi van? Az mikor lesz már? :) Már azt is várom!
Csak így tovább! <3 :D

Kedves Tracey!
Nem hiszem, hogy ezen az oldalon továbbra is meg fog "jelenni" a Vágyak! Nagyon kevés embert érdekelt ( a visszajelzések szerint), így úgy gondolom, hogy semmi okom nincs a történettel akármilyen módon tovább foglalkoznom. Esetleg, ha megnőne a vélemények száma akkor mondanám azt, hogy jó, akkor folytassuk a megjelentetését.
Remélem, elég információt adtam neked, de ha esetleg te vagy az egyetlen érdeklődő, akkor jelentkezz nálam e-mailben vagy facebookon és elküldöm neked a történetet. Az elérhetőségeimet megtalálod a write-it.gportal.hu -n.
xoxo
Jessie


Nos nem is húzom tovább az időtöket. Itt is volna a folytatás. =) Jó olvasást! ♥ /Komikkal ne spóroljatok!/ ;)


Georg Papa Lányai 2.  A visszatérés...


Már 2 hónapja, hogy elmentem Billéktől... Elytől... A családomtól...
Láttam, hogy kerestek... Az újságok címlapján találtam magam, és a TV-ben. De nem találtak meg...
Hiányoznak... Vissza akarok menni! Vajon jól teszem? Nem tudom... De nem is érdekel... Már döntöttem!


Siettem vissza ahogy csak tudtam, átszaladtam a városon, és akkor...
- Van most barátnőd? - kérdezte egy újságíró Billtől
- Van... Vagyis... Nem tudom... - Bill, tétovázva, mintha valami nagy csodára várt volna
- Hogy hogy nem tudod? - kérdezték ismét
- Én nem akarok új barátnőt. A régi barátnőm szeretném visszakapni... Tudom, hogy én rontottam el, és hogy az én hibám... De én csak őt akarom... - Bill
- Tom... Együtt vagy még a barátnőddel?? - kérdezte egy másik újságíró
- Igen! Nagyon szeretjük egymást! Ő a mindenem! - Tom
- Melyik sztárra cserélnéd le? - újságíró
- Egyikre se!!! - Tom, egy kicsit haragosan
Ezek után szegény Georgot, és Gustavot bombázták kérdésekkel, akik szintúgy már kezdtek dühösek lenni, majd mindannyian távoztak...
*"otthon" Billéknél*
- Bill... Fogadd el, hogy Nita nem jön vissza... - Georg
- Ne emészd magad! - Tom
- Ti ezt nem értitek! - Bill
- Bill... Megértjük, hogy szereted... - Gusc.
- Én hülyültem meg vagy valaki csöngetett? - Ely, miközben erősen koncentrál a csengőre xD
- Hjajj majd megyek én... - Bill, és már indult is ki a kapuhoz, de amikor kinyitotta a látványtól szinte kővé dermedt
- Bill! Úgy sajnálom! - szorítottam magamhoz, majd elkezdtem sírni
- Nita... Én... - Bill, de még mindig nem tudott egy értelmes mondatot sem mondani, csak öleltük egymást
- Kérlek bocsáss meg! - szorítottam még jobban magamhoz
- Te bocsáss meg! Én csesztem el az egészet!!! Az én hibám volt! - szorított magához, miközben ő is elkezdett sírni
- Szeretlek! - én
- Én is! Nagyon nagyon! - Bill
Ott álltunk... Már semmi sem számított... Csak ő, és én... Ismét együtt...
*bent*
- Hol van már Bill? - Tom, nyugtalanul
- Tom... - Gusc.
- Már több, mint 10 perce kint van!!! - idegeskedett tovább Tom
- Nyugi szivem! Mégis mi történhetett? Elrabolták? - poénkodott Ely, de ahogy kimondta lefagyott az arcukról a mosoly, és mind kiszaladtak xD
- Ugye mostmár itt maradsz velünk... Velem? - Bill, miközben mélyen a szemembe nézett
- Hááát... Ha faterék is engedik... - mosolyogtam rá
- Hajj! Hát persze, hogy engedik! - Bill, szintén nevetve
- Nita? NITA! - Ely, nevetve majd szaladni kezdett, és amikor megölelt sikeresen mind a ketten eltaknyoltunk
- Nitaaaa! - Georg, és Gusc, mosolyogva
- Hol voltál te dilis tyúk?! - Ely, miközben adott egy kisebb pofont xD
- Gondolkoznom kellett... - én, az arcomat fájlalva
- Tom könyörgök szedd le rólam... xD - kezdtem el nevetni, majd az említett személy leszedte rólam Elyt, én pedig felálltam
- Úgy hiányoztatok! - öleltem meg Georgot
- Te is nekünk... - Georg
- Na gyere ide... - Gusc. miközben odajött, hogy megöleljen
- Jajj bratyesz! - szorítottam magamhoz
- Ugye mosmár nem mész el? - jött oda Tom is, aki szintén megölelt
- Háááát, ha maradhatok... - mosolyodtam el
- Ez hülye kérdés volt! xD - válaszolták mind az öten
- Gyere ide... - jött oda Bill, majd magához ölelt
- Amúgy... Tom... - néztem az említettre
- Tessék? - Tom, mosolyogva
- Nem hittem, hogy hiányozni fogok neked... xD - nevettem el a végét
- Komolyan?? Hééé! Halálra untuk magunk nélküled... Nem volt aki idegeljen... - vigyorgott egyet
- Húúú te kis... De ne félj... Bepótolom... - én, miközben szúrósan ránéztem Tomra, majd mindenki nevetésben tört ki
*fent a Billel közös szobánkban*
- Annyira sajnálom az egészet! - Bill, miközben az ölembe hajtotta a fejét
- Jajj kicsim... Nem haragszom rád... Túlreagáltam az egészet... Részben az én hibám is volt... - simítottam meg az arcát
- De... - Bill, de közbevágtam
- Tudod mit? Haggyuk a múltat, és inkább foglalkozzunk a jelennel... - én, miközben adtam neki egy szájrapuszit
- Rendben... - rántott "magára", és megcsókolt
- Hmmm ez már nagyon hiányzott... - Bill
- Nekem is... - mosolyodtam el
*másnap lent a nappaliban*
- Ajaj... - Georg, miközben a BRAVO-t olvasta
- Mi az mi az?? - Gusc., aki nem látta az újságot Georg hajától
- Lenyírom a hajad nullás géppel, ha nem mondod meg, hogy mi az! - Gusc., majd fater megmutatta neki a cikket
- Ajaj... - Gusc.
- Na ugye? - Georg, majd tovább olvasta
- Gustav öntessz nekem üdítőt? Kéééérlek... - Georg xD
- Legyen neked gyereknap! - önött neki, miközben mosolygott egy sort
- *iszik* *olvasvalamit* *köhögnikezd* *kiköpiazüdítőt* *leesikafotelbólanevetéstől* - Georg
- Mi az? - Gusc. miközben hülyéül nézett zenésztársára
- Mért... *nevet* Mért... *nevet* Mért nem mondtad, hogy Billel jársz? *szakadtovábbanevetéstől* - Georg
- HOGYMIVAN?! - Gusc., mint egy idegbeteg, majd kikapta Gmen kezéből az újságot, és olvasni kezdte
- *mosolyognikezd* *kitörbelőleanevetés* Azért te sem panaszkodhatsz! xD - Gusc.
- Mivan??? - ugrott fel fater xD
- Mért nem mondtad meg, hogy azért nincs csajod, mert meleg vagy?? xD - folytatta a nevetést Gusc.
- HOGYMI?!?!?! - Georg, mint egy idegbeteg
- Mi ez az ordibálás? - értünk le Billel
- Ez... - nyomta Bill kezébe az újságot
- Gustav! - Bill
- Mivan? - Gusc.
- Mért nem mondtad, hogy járunk?? xD - kezdett el nevetni Bill
- Jujj bocsi Gusc... Nem tudtam, hogy Bill már foglalt! xD - kezdtem el én is nevetni
- Ha ha ha - Gusc. xD
- Csak én vagyok az, akit ennyire kiakasztott ez a dolog??? - Georg
- Mármint mi Gustival, vagy az amit rólad írtak? - folytatta a nevetést Bill
- Inkább, amit Tomról írnak... - mutatott Georg az újságcikkre
- *ledöbben* - Bill
- Mijaz mijaz?? - én, mert nem láttam Bill hajától xD
- Nita... Én már rájöttem a megoldásra... - Gusc.
- Igen? Mégpedig? - mosolyogtam rá
- Nullásgép... - mosolyodott el Gusc.
- Hmm... Jó 5let... - mosolyogtam rá
- Na csövi... - érkezett le Ely
- Bill! - böktem oldalba, hogy tegye el az újságot, de nem kapcsolt időben
- Miaz? Áááááh! BRAVO... Köszi Bill... - kapta ki a kedvesem kezéből, mosolyogva
- Ööö... *ledöbben* *sokkotkap* - Ely
- Sziasztok. - ért le Tom, mosolyogva
- *lekeveregypofont* Szemét!!! - Ely, majd felsietett a szobájába
- Ezt meg mért kaptam?? Nem érdemeltem meg! - fájlalta az arcát
- Ezt kivételesen, tényleg nem érdemelted meg... - én, majd Ely után mentem, majd Billék beavatták Tomot, hogy miről is van szó
*fent Ely szobája előtt*
- Ely... Nyisd ki... - kopogtam az ajtaján
- Nem! - Ely, majd valamit pakolni kezdett, mert a szekrény ajtaja becsapódott
- Ely mit csinálsz?? - próbáltam bejutni, nem sok sikerrel
- Ely nyisd ki!!!! - én
- Azt az interjút nem Tom adta!!!!!! - én, de nem jött válasz, majd a többiek is feltévedtek
- Georg! - én, miközben az említett felé fordultam
- Mivan?? - Georg
- Törd be az ajtót! - én
- Igen? És mégis mivel?? - Georg
- Hjajj gondolkozz! - én
- Nem tudom! - Georg
- Hjajj! Törd már a fejed! - én
- Öhmm... ÉRTEM! - Georg, majd fejjel nekiszaladt az ajtónak, ami sikeresen be is tört xD
- Nem erre gondoltam, de így is megfelel... - én, majd besétáltam, és felsegítettem mostmár szó szerint "ütődött" apám xD
- Aucs... Legközelebb szólj, hogy nem szó szerint gondolod! - Georg, nevetve
- Jó... Hol van Ely?? - én
- A fürdőben nincs... - jött ki a fürdőből Tom
- Oké... Akkor hol lehet? - én
- Én sejtem... - Bill, miközben az ablakon bámult ki, majd elindultunk Ely után
*15 perccel később egy disco előtt*
- Bill... - én
- Mivan? - Bill
- Biztos vagy benne, hogy itt van? - néztem rá unottan
- Igen... - Bill, kicsit bizonytalanul
- Ne nézz már így rám! - Bill, majd eltakarta a szemeit, mint egy sértődött 3 éves
- Hjajj menjünk... - én
*bent*
Ahogy beértünk, és körbejártuk a terepet arra lettünk figyelmesek, hogy Tom kővémeredten áll, és gyilkos szemekkel néz valakire... Vagyis inkább valakikre...
- Szálj le róla!!! - esett neki a gyereknek Tom, ugyanis az a srác Elyvel smárolt
- Bill! - kiáltottam a fiatalabb Kaulitznak
- Segíts már! - szaladtam oda Tomékhoz, hogy szét szedjem őket
- Tom ÁLJJ MÁR LE!!! Még a végén megölöd! - ordítottam rá
- TOM ERESZD EL!!! - Ely
- Te ne szólj bele!!! - ordított rá Elyre
- TOM! - próbálta Ely is leszedni a srácról, sikertelenül
- ELY HAGGY! - Tom, majd Ely nem bírta tovább, így felszaladt az emeletre, és kiment a teraszra
- TOM!!! - ért oda Georg, Gustav, és Bill
- TOM ELÉG! - Bill, majd nagy nehezen sikerült leszedni Tomot a srácról
- Figyelj most jobb ha tipplizel! - én, miközben segítettem Tomot lefogni
- Nekem ne ugráljon itt ez a kis nyomorék!!! - pofázott vissza a gyerek
- Hjajj... - Gusc. majd bemosott egyett a srácnak, és gyorsan meggondolta magát
- Kössz Gusc... - én
- Tom! - néztem rá
- Tom!!! - adtam neki egy kisebb pofont, hogy rám figyeljen
- Mivan?? Ely hol van?? - Tom, mikor feleszmélt, hogy mit is tett
- Felment az emeletre... Menj utána, és beszéljétek meg az egészet! - küldtem fel egy gyilkos pillantás kíséretében, de nem kellett neki kétszer mondani
- Nita! - Bill, ilyedten
- Mivan?? - néztem rá
- Te vérzel! - mutatott a karomra
- Hjajj Bill ne fárassz... Csak az a kis köcsög *asrácramutat* megkarmolt amikor leszedtük róla Tomot... - én
- Gyere kérek valami alkoholt, és lefertőtlenítjük... - Bill, majd óvatosan megfogta a kezem, és a pulthoz húzott
- Én inkább meginnám, amit kérsz... - mosolyogtam rá
- Szerinted Ely direkt smárolt azzal a sráccal vagy a srác nyomult rá? - Bill, miközben a kezemet símogatta
- Szerintem a 2. - én
- Merthogy? - kapta meg Bill a piát, és elkezdte a sebemet "kimosni" vele
- Mert ismerem Elyt! Sosem csalná meg Tomot... - én, majd felszisszentem, mert csípte a sebet a pia xD
- Jujj... Bocsi szivem... - Bill, miközben egy halvány mosolyt eresztett, és adott egy puszit
*Elyéknél*
- Ely... - ért fel Tom
- Tom menj innen! - Ely, sírva
- Nem... Nem hagylak itt! - Tom, miközben mögé ment, és hátulról átölelte
- Tom... Menj el! - Ely
- Ely... Tudod, hogy nagyon szeretlek! - Tom, miközben még szorosabban magához húzta a lányt
- Én... Már nem tudom, hogy higgyek-e neked... - fordult Tom felé Ely
- Hisz most is te csaltál meg! - Tom, egy kisebb fintor kíséretében, majd el akart menni
- Nem tudod, hogy miket beszélsz! - Ely, miközben megfogta Tom kezét
- Igen? Akkor mért smároltál azzal a sráccal?! - Tom, idegesen
- Mert lesmárolt! Nem én akartam! - Ely, miközben Tom szemébe nézett
- Figyelj kicsim... Én hiszek neked, de neked is hinned kell nekem... - Tom, miközben a kezeit Ely derekára helyezte
- Hmm... *gondolkozik* Rendben... Hiszek neked... - Ely
- És mért??? - Tom, egy kicsit meglepedten, mintha nem erre a válaszra számított volna
- Mert szeretlek te buta! - simította végig Ely kedvese arcát
*lent*
- Látom Georg bedobta magát... - néztem faterra aki nagyban táncolt xD
- Le sem lehet lőni... - ért oda Gusc.
- Veled meg mit történt? - utalt a karomra
- Ááh semmi... Csak Bill túldramatizálja az egészet... - mosolyodtam el
- Ha ha... - Bill
- Hmmm.... - néztem rá kedvesemre
- Örülj neki, hogy így aggódok érted... - Bill, durcisan
- Én örülök... - mosolydtam el, majd Bill durcis pofijára adtam egy puszit
- Ez nagyon kevés ahoz, hogy megbocsájtsak! - Bill, egy kaján mosoly kíséretében
- Igen? És ez? - csókoltam meg
- Hmm egy fokkal jobb... - Bill, majd mosolygott tovább
- Na jó, én kihagyom a nyálas részt, és lelépek... Majd jöttök... Georgot meg majd hazavonszoljátok valahogy... Csáó... - Gusc., mosolyogva
- Oksy... Szija... - köszöntünk el, majd Gugu lelépett
- Sziasztok... - értek le Elyék, kézen fogva, mosolyogva
- Na csáó... Szent a béke? - kérdeztem mosolyogva
- Az... - nézett Ely, kedvesére, mire Tom elmosolyodott
- Na jó vonszoljuk le Georgot a táncparkettről, és húzzunk haza! - ajánlottam fel
- Én benne vagyok! - Bill
- Remélem, nem tervezel semmit! - néztem rá gyanúsan xD
- Ééééén? Olyannak ismersz? - kacsintott egyet, mire Elyék nevetésben törtek ki
- Igen, olyannak! - húztam fel a pult mellől
- Hát Gusc.? - Tom
- Ő már hazament... - Bill
- Jah... Jóh... - Tom, majd Georgért indultunk
*otthon*
- Na gyere te kis hercegnő... - kapta fel Elyt Tom, majd elmosolyodott
- Figyeled hugi, milyen hercegem van! - Ely, nevetve, mire én is elnevettem magam
- Wááá... - karolt át hátulról Bill, majd nyakon puszilt
- *sikít* Dilis! - én, nevetve
- Ne sikítozz, mert akkor nem tudlak megcsókolni! - Bill, majd lesmárolt
- Könyörgök csak ne előttem! - Georg, majd felsietett a szobájába xD
- Na jó tegyük el magunkta holnapra... - Ely, miközben Tom letette xD
- De én még nem vagyok fáradt... - kezdett nyafogni Bill
- Az engem hol érdekeljen...? Nitával köss kompromisszumot.. - Ely, mosolyogva, majd Tomot kézenfogva felvonultak a szobájukba
*fent Elyéknél fürdés után*
- Hjajjj... - esett be Tom Ely mellé az ágyba
- Azt hittem, hogy beszorultál a zuhanyzóba... xD - Ely, nevetve
- Merthogy?? xD - Tom, nevetve
- Hogy ilyen sokáig bent voltál... - Ely
- Hát ha te is bent lettél volna, szerintem még egy jó ideig nem jöttünk volna ki... - Tom, egy kaján mosoly kíséretében
- Oké hormonkapitány, térj vissza a Föld nevű bolygóra... Gyere aludni... - húzta magához Tomot, Ely
- Értettem... - csókolta meg gyors a lányt
- Jóéjt... Szeretlek... - Tom
- Jóéjt... Én is szeretlek... - Ely, majd álomra hajtották fejüket
*eközben nálunk*
- Bill könyörgök mássz ki a fürdőből, mert én is be szeretnék jutni... MÉG MA... Ha lehet... - én, idegesen, miközben az ajtót vertem xD
- Jólvan mehetsz... - engedett be
- Végre... - estem be a fürdőbe, és bezártam az ajtót
- Kicsíííííím... - kopogott Bill az ajtón
- Mivan?? - én
- Bemehetek? - Bill
- Minek?? - én xD
- Hogy ne unatkozz, és ne legyél magányos... - Bill xD
- Nyugodj meg nem unatkozok, és magányos sem vagyok... - válszoltam
- De kicsííííííííím... - mászott az ajtóra
- Bill ne molesztáld az ajtót! - én, majd Bill feladta, és befeküdt az ágyba, majd mire kiértem elaludt.

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Boldog Karácsonyt! :)
    Huh csajszi imádtam az első évadot de a második első része sem semmi. :D
    Te aztán tudsz :D imádlak :D
    Ezek amit művelnek te jó isten :D Hehe a kis bolond szerelmesek :P
    Na és Georg Papa és Gustav :D
    Eszméletlenül Szuper :) <3

    VálaszTörlés
  2. Szia! =)
    Köszönöm szépen! Neked is Boldog Karácsonyt! =) ♥
    Örülök, hogy tetszik az írásom. Nagyon aranyos vagy! ^_^
    Pár percen belül fel is teszem a folytatást. =D ♥
    Pusziiiiiii ^_^

    VálaszTörlés