And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. december 26., csütörtök

Georg Papa Lányai 2. évad 2. rész =D


Halihó! =D


Meghoztam a G.P.L. 2. folytatását! Nem is húzom tovább az időtöket. Jó olvasást! ;)

Puszaaa ♥




Georg Papa Lányai 2. évad
2. rész



*10 perccel később*
- Hmm... - ébredezett Bill, mert fel alá járkáltam egy köntösben a szobában
- Mért nem szóltál, hogy kész vagy? - nézett rám kómásan
- Mert nem volt szivem felkelteni... Olyan cukin alszol... - gugoltam le elé, mire ő felült
- Gyere ide... - ültetett az ölébe, majd még beszélgettünk egy kicsit, és lefeküdtünk ALUDNI xD :D
*fél órával később*
- *felriad* - én
- Miez? Dörög az ég? - én, halkan
- Nem... Csak Georg horkol... - Bill, miközben lassan kinyitotta a szemét
- Hogy hogy ébren vagy? - én, egy mosoly kíséretében
- Úgy hogy Georgtól nem tudok aludni... - Bill
- Hát jó... Mingyárt jövök... - álltam fel
- Hova mész? - Bill, miközben megpróbált felülni az ágyon
- Szólok Georgnak hogy halkabban társalogjon a fajtársaival xD - én
- Ne ébreszd fel az alvó oroszlánt... - Bill, nevetve
- Inkább az alvó medvét... Amúgy az oroszlánra inkább te hasonlítassz... - utaltam a kócos hajára, majd leléptem xD
*Georg szobájának ajtaja előtt* xD
- Georg Listing! - kopogtam az ajtaján, de nem jött válasz
- Georg Moritz Hagen Listing! - ordítottam be, majd folytattam a kopogást, mire szenvedő hangok hallatszottak ki
- Mivan? - nyitott ajtót egy szénakazallal a fején
- Figyelj te mormota... - kezdtem bele
- Nem vagyok mormota! - kezdett el hisztizni
- Jól van akkor Yeti! Figyelj inkább, ha lehet akkor napközben társalogj a fajtársaiddal, mert nem tudunk tőled aludni! - én
- Mire gondolsz? - Georg, még mindig holt kómásan
- A horkolásodra... - én
- Jah jó... Majd igyekszek nem horkolni... - mosolyodott el, de látszik, hogy épp hogy ébren van
- Na jó szija apa... - adtam neki gyors egy puszit, majd leléptem
- Szija... - csukta be az ajtót, és visszament aludni
*Billel közös szobánkban*
- Bill... Bill?? Hol vagy?? - léptem, be de sehol nem láttam kedvesem
- *sikít* - én, mert Bill hátulról megölelt
- Jézusom... Tudod, hogy megijesztettél? - nevettem fel
- Hmm el tudom képzelni... - Bill, majd adott egy puszit a nyakamra xD
- Héé! - én, majd megfordultam, hogy szembe legyek vele
- Szeretlek! - csókolt meg
- Én is! - csókoltam vissza
- Mennyünk aludni, amég apa nem kezd el megint horkolni... xD - mosolyodtam el
- Oké oké... - Bill, majd álomra hajtottuk fejünk
*Elyéknél*
- Hmm... - ébredezett Ely, mert valami zajt hallott, és maga mellé nyúlt de senki nem volt ott
- Tom... *kinyitjaaszemét* Tom... - Ely, miközben ilyedten felült az ágyon
- Tessék? - ment oda hozzá Tom
- Hogy hogy nem alszol? - nézett rá kómásan
- Nem tudok aludni... És te? Felébresztettelek? - ült le a lány mellé
- Igen... Meg hiányzik hogy valaki nincs itt akit megölelhetek... - mosolyodott el Ely
- Hát akkor visszafekszek, hogy legalább te tudj aludni... xD - Tom
- Köszi édes... - csókolta meg, majd elaludtak mind a ketten
*másnap reggel*
- Jó reggelt... - köszöntem Gustinak amikor leértem az emeletről
- Neked is! - Gusc. egy mosoly kíséretében miközben öntött nekem kávét, majd letette az asztalra
- Köszi... - hálálkodtam
- Nincs mit! Elég kómás fejed van... - Gusc. nevetve
- Tudom... xD - én, majd belekortyoltam a kávémba
- Jó reggelt... - köszönt Gusc. Elynek aki, egy szénakazallal a fején leért az emeletről
- Köszi neked is... - Ely, miközben a szemét dörzsölte, majd Gusc. neki is öntött kávét
- Látom te se aludtál valami sokat. - én, mosolyogva
- Az nem kifejezés. - Ely, miközben mosolygott egyet
- Gusc. hogy hogy te ilyen fitt vagy?? xD - én
- Tudjátok én este aludni szoktam, és nem Georgra üvöltözni, hogy fejezze be a horkolást... - Gusc., nevetve
- Jujj xD Ilyen hangos voltam? - én, nevetve
- Csak egy kicsit... xD - Gusc.
- Tom haladj már! - verte Bill, Tom szobájának ajtaját
- Haggyál már aludni!!!! - Tom
- Nem hagylak! Kejjél! - vert rá még egyet az ajtóra
- Hjajj te hajcsár! - Tom, majd kitolta a seggét (alias kijött) xD
- Szijasztok... - ért le Bill, és adott az arcomra egy puszit
- Nos van egy bejelenteni valóm! - csapta össze a kezeit
- Fatert nem várjuk meg? - Ely, miközben Billre nézett, majd Tom is megérkezett, és Ely mellé állt
- Nem... Majd beavatjuk később... - Bill
- Oks... - Ely, és én
- Este megyünk bulizniiiiiii! - Bill, miközben ugrálni kezdett
- Hjajj... - Ely, és én
- Mivan? - Tom, Gusc., és Bill
- Most őszintén! Mi bajotok van az éjszakai alvás elméletével?! - Ely, és én
- Figyelj édes, én nem megyek... - jelentettem ki xD
- MI???? Mért??? - Bill, csalódottan
- Fáradt vagyok! - kezdtem el nyafogni
- Nem érdekel... - folytatta a hisztijét
- Lééééééccccikeeeee! - Bill
- Nem Bill! Én fáradt vagyok, és ma egész nap pihenni fogok!!! - én
- Nituuuuuuus... - Bill
- Nem! - én, majd elindultam a szobám felé, és összefutottam faterral
- Szija apa... - én
- Szija... Öhm... Lányom... - Georg, majd tovább ment, én pedig visszafeküdtem aludni
- Ely.. Te jössz? - nézett kedvesére Tom
- Hova? - ért le Georg
- Ma este bulizni... - Gusc.
- Jaaaaaa... *gondolkozófej* Én megyek! - Georg, majd elmosolyodott
- Gusc. behoztad az újságot? - Georg, miközben a kávéját öntötte ki
- Nem! Mi vagyok én? Bejárónő?! - Gusc.
- A nő már megvan hozzá szivem... xD - kezdett el nevetni Bill, majd a többiek is
- Ezt nem értem! xD - Ely, majd Tom beavatta
- Úristen... xD - Ely
- Na jó megyek meggyőzöm Nitát... - indult fel Bill
- Sok sikert... Szükséged lesz rá... - Ely, miközben megitta a maradék kávéját
- Na szivem te jössz? - faggatta Tom tovább Elyt
- Nem tudom... - Ely, majd megfogta Tom kezét, és elindult felfelé, de megállt és visszanézett az alsónadrágban járkáló Georgra xD
- Hova készülsz? - Ely, mert Georg célbavette az ajtót
- Ki az újságért... Ha már Gusti nem hozta be... - mosolyodott el
- Kössz Gmen! - Gusc., nevetve
- Nagy örömöt szerzel a fanoknak, ha így mész ki... - Ely, nevetve
- Mert? - Georg, majd Ely az alsógatyájára mutatott
- Jah... Hát... Megcsodálhatják fantasztikus testem... - Georg, miközben kihúzta magát, és elindult az újságért, Gusc. felvonult TV-t nézni, Elyék a szobájukba mentek, Bill pedig megérkezett hozzám...
- Kicsiiiim... - lépett be az ajtómon
- Ó hogy csapna beléd a jó Isten nyila... - kezdtem el káronkodni
- Most meg mit tettem?? - Bill, ilyedten
- Megijesztettél! - mosolyogtam rá xD
- Ilyen ijesztő lennék? Jó sokszor hozom rád a frászt! xD - Bill
- Hát ezt sem én mondtam! - kezdtem el nevetni, miközben felültem az ágyon, Bill pedig mellettem foglalt helyet
- Na Nitus... Gyere már el... - kezdte el a könyörgést
- Nem! - tartottam magam ahhoz, hogy itthon marajak, és pihizzek xD
- Nituuuuuus! Lécci! - Bill
- Bill! Gyenge vagy, mint Quasimodo hátúszásban. - én
- Na kössz! xD - Bill
- Na de lécccccccciiiiii! - Bill
- Hjajj Bill... Az agyamban annyi jó gondolat motoszkál, hogy most nem tudok közülük egyet sem kiválasztani... Úgyhogy hagyj aludni, és majd eldöntöm, hogy megyek-e vagy sem, ha felébredtem! - én
- De ne csináld máááár.... - folytatta a nyafogást
- Jóéjt! Vagyis... Öhm... Igen... Jóéjt... - gondolkoztam, hisz nem is este van, de értelmesebb nem jutott az eszembe xD
*4 órával később*
- Biiiiiiiiiiiiill... - szaladtam végig a házon, mire megtaláltam... Épp Georggal beszélgetett...
- Szija apa... Ellopom tőled Billt... - húztam ki a karjánál fogva, majd átszaladtam vele a szobámba
- Mi az szivem?? - Bill, nevetve
- Segíts, hogy mit vegyek fel! - mosolyodtam el, miközben kb. 20 pólóra, és 5 nacira mutattam xD
- Mégis jössz?? - Bill, mosolyogva, miközben átkarolta a csípőmet, és magához húzott
- De csak mert olyan édes vagyok! - én, miközben cukin ránéztem
- És még ÉN vagyok az EGOista xD - Bill
- Igen szivem! - csókoltam meg
- Örülök! - Bill, nevetve
- Hjajj Bill, ha amiatt aggódsz, hogy jó kedved van, akkor ne aggódj, el fog múlni... - én, mosolyogva
- Bíztató vagy... - Bill
- Csak őszinte, és jövőbelátó... - én
- Jólvan te jósnő! - Bill, majd segített kiválasztani a ruhát
*Elyéknél*
- Tom! Most próbáld fel ezt, ezzel a nacival! - bodta oda Ely kedvesének a ruhákat
- Nem jó az ami az előbb volt rajtam?? - Tom, ugyanis már a 6. ruhát próbáltatta fel vele Ely
- Na ez jó lesz! - Ely, majd odament Tomhoz, és lesmárolta
*4 órával később a bulin*
Georg táncolt, Gusti egy lánnyal beszélgetett, Tom, és Ely együtt próbáltak táncolni, megjegyzem, a Tom mozgása nem hasonlított semmi féle táncra, Bill, és én pedig ültük a bárpultnál, mikor végre meghozták amit kértünk...
- Bill! - én
- Mivan? - Bill
- Mit szólnál, ha csaposként dolgoznék?? - néztem rá, mosolyogva
- Jajj kicsim ez annyira alja meló... - Bill, mosolyogva
- Mééééért??? Egy csapos tulajdonképpen gyógyszerész, korlátozott lehetőségekkel! - néztem rá nevetve
- Úristen! Nézd már hogy táncol az a gyerek! - Bill, miközben nevetve egy srácra mutatott
- *nevet* Az egyik lába x a másikat meg ki se lehet olvasni... - kezdtünk el nevetni Billel xD
Pár perc múlva a gyerek odajött hozzánk a pulthoz, és piát kért, mi pedig ránéztünk, hogy milyen LOL feje van
- Mit nézel baby? - fordult felém a srác egy tipikus "most felszedlek" mosollyal, miközben Bill gyilkos szemekkel nézett rá
- Egy állatot! - én, flegmán
- Mi bajod van?? - a srác idegesen
- Azt, hogy sajnálom édesanyád, hogy gyereket várt, és te jöttél! - én, majd felálltam, és magammal húztam Billt

- Na nem... Itt maradsz! - ragadta meg a karom.

2 megjegyzés:

  1. Hehehe :) Hát nem csalódtam :D
    Yetiiii :D üvöltés xDDD mormota és Bill :D
    Eszméletlenül Szuper Lett :) <3
    Huh ki ez a kretén srác és Bill miért nem ütötte le xDD
    Gyorsan legyen folytatás :)

    VálaszTörlés
  2. Wiiii örülök hogy tetszik! ^.^ ♥
    Ma este megtudod mi lesz Billel és a sráccal is. ;)
    Szerintem olyan 8-9 max 10 óra fele felteszem a 3. részt. =D Addig is pusziiiiii ♥

    VálaszTörlés