And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. december 31., kedd

Georg Papa Lányai 2. évad 3. rész =D

Halihóóóóóóóó! =D

Az év utolsó napján hoztam nektek egy G.P.L. részt! ;)
Nem is húzom az időtöket, jó olvasást! =)



Georg Papa Lányai 2. évad
3. rész


- Mi bajod van??!! - srác
- Engedj el te hülye barom! - rántottam ki a kezem az ő szorításából
- Honnan veszed, hogy én hülye vagyok???!!! - srác, idegesen
- Onnan, hogy ha az IQ-d kettővel több lenne, akkor már lehetnél sültkrumpli! - én, majd Billhez futottam, akin látszott hogy nagyon ideges
- Zaklat? - Bill, de a szemét le sem vette a srácról
- Nem... - én, miközben odabújtam hozzá
- Ha akár egy újjal is hozzád ér én esküszöm...hogy... hogy MEGÖLÖM! - Bill, miközben egyre jobban felidegelte magát
- Bill... Én lehet, hogy inkább... - én, de Ely közbeszólt
- Nita... Nem jönnél velem haza? Tom még bulizni akar, de én nem érzem valami jól magam... - Ely
- *Billrenéz* Kicsim... - én
- Menj csak... - adott a számra egy puszit
- Köszi szivem... - én, miközben rámosolyogtam, majd Elyvel leléptünk, és 20 perc múlva már otthon voltunk
- Nem is vagy rosszul... Igaz? - csuktam be az ajtót
- Igaz... - hajtotta le a fejét Ely
- Mi bánt? - ültem le elé, de egy szót sem szólt, csak bámult maga elé
- Tom? - kérdeztem
- Igen... Még mindig bánt, amit az újságban olvastam... De hisz tudod! - nézett rám Ely könnyes szemekkel
- Őszintén szólva nem tudom... Nem olvastam el a cikket... - én
- Jól van! Akkor figyelj! - Ely, majd elővette az újságot, és olvasni kezdte a cikket, amiben ez állt:

"Riporter: Tom... Együtt vagy még a barátnőddel?
Tom: Asszem... Igen... Jó csaj... -.-"
Riporter: Melyik sztárra cserélnéd le?
Tom: Paris Hiltonra! :)"

- Jajj Ely hisz ez nem is így volt!!! - én, egy kicsit ingerülten
- Te honnan tudod?? - Ely, miközben felém kapta a fejét
- Onnan, hogy ott voltam, és mindent hallottam! Csak nem tudtam átjutni a tömegen! - én
- Igen?? - csillant fel a szeme
- És mit mondott?? - kérdezre, immár mosolyogva
- Azt, hogy nagyon szeret, hogy te vagy a mindene, és senkire sem cserélne le! - mosolyodtam el
- Tényleg??? - Ely, miközben egyre boldogabb lett
- Csapjon belém a villám, ha hazudok! - én, miközben Ely az ég felé nézett
- Húúú te kis! Csak érjen haza Tom! RáduszíTOM! xD - én, majd elkezdtünk Elyvel hülyülni, majd lefürödtünk, és mentünk DVD-zni...
*hajnali 2 körül*
- Jézusom! - ébredtem fel
- Tom... Kuss... - Ely, igen még félig alszik xD
- Ely kelj már! - ráztam meg
- *megijed* Hol van Tom? Te nem Tom vagy! xD - Ely
- Naná, hogy nem te Einstein! - ironizáltam, majd drága nővérkém naggyából észhez tért xD
- Mi ez a zaj? - Ely
- Nem tudom! Szerinted én mire ébredtem fel?! - én, miközben óvatosan az ajtóhoz indultam
- Nem lehet, hogy csak a srácok? - Ely
- De... Lehet... És ha nem?? - néztem rá
- Nita... - Ely, miközben rámnézett
- Ne fesd az ördögöt a falra! - Ely
- *megijed* Hallod? - Ely, rekedtes hangon
- Igen... Lehet, hogy Billék... Ők szoktak ilyen hülyéül nevetni... xD - én
- Vagy nem... - állt fel
- Most meg te kezded?! xD - én
- Jah!... Csak utánad... - mutogatott az ajtó felé
- Kössz... De menj csak te... Te születtél hamarabb... - néztem rá
- Khm... - Ely, miközben "hjajj Nita te és a hülyeségeid" fejet vágott xD
- Jójó tudom, hogy te nem születtél, hanem kikeltél, de akkor is!!!! - én, de hiába, nekem kellett először mennem xD
Lassan leosontunk a lépcsőn, majd az utolsó 4 lépcsőfoknál, megláttam valamit, és akkor...
- *sikít* - én, mert egy 220-as fejet láttam, ami eléggé cikk-cakkban ment, és ilyedtemben sikeresen lezúgtam a lépcsőről
- *lenézrám* - Bill
- Jézusom kicsim! Hát veled meg mit történt? - álltam fel gyors majd az arcát kémleltem, ami tiszta vér volt
- Összeverekedett egy gyerekkel... - ért be Georg
- Úristen... Gyere... - fogtam meg a kezét, és bevezettem a fürdőbe, ahol óvatosan megmostam az arcát
- Milyen gyerekkel verekedtél te össze?? - én, miközben a fertőtlenítőt vettem elő, amit ő tágra nyílt szemekkel nézett
- Hááát... - nézett rám félve
- Csak nem azzal a kis nyoromékkal?? - én, miközben elég haragosan ránéztem
- Nem tudod, hogy miket mondott rólad! - mordult rám
- Jólvan... Most maradj csendben, és hajts oldalra a fejed... - én, majd minden másodpercben beleakadtam a hajába xD
- Esküszöm, hogy mostantól Gusc.ra fogok hallgatni, és lenyírom a hajad nullásgéppel! - én, majd elmosolyodtam
- Kössz kicsim... Bíztam benned... - mosolyodott el, majd felszisszentett, mert a fertőtlenítő csípte a sebeit
- Megérdemled! - én, majd folytattam xD
*eközben Georgéknál*
- Holnap Bill a címlapokon lesz, mint a modernkori Hulk... - Ely, miközben Georgra, és Gusc.ra nézett
- Hulk?? Mért pont Hulk?? - Georg
- Én szerintem értem... - Gusc.
- Figyi... Te kinézted volna Billből, hogy összeverekedik egy gyerekkel??? - Ely, és Gusc. egyszerre
- Jogos... Nem... xD - Georg
- Téééééényleg... És az én kedvesem hol van?? - Ely, miközben felállt, majd nemsokára megkapta a választ, mert Tom lépett be az ajtón
- Kicsíííííííííííím! - ugrott a nyakába
- Öhm... - Tom, miközben Ely szorosan ölelte
- Jólvagy? - Tom
- Úgy de úgy de úgy szeretlek! - szorította még jobban magához
- Ely... - Tom, miközben Ely leszállt róla
- Nagyon szeretlek! - csókolta meg az idősebb Kaulitz-ot
- Gyere... - kezdte el húzni Tomot az emelet felé
- Hova megyünk? - Tom, mosolyogva
- Fel! - Ely, nevetve
- Hé! Csak engem aggasszt ennyire, hogy mi lesz az újságokban Billről??? - Georg
- Hmmm.... - Ely, miközben egy pillanatra megállt, és gondolkózó fejet vágott
- Igen... - vágta rá gyors Ely, majd felmentek Tommal a szobályukba
- Na jó... Szija G... - Gusc. majd felvonult a szobájába, de mikor elment a fürdőszoba előtt benézett
- Bill... Egyben vagy?? - Gusc.
- Igen kössz... - mosolyodott el
- Oksa... Csá... - Gusc., mosolyogva, majd bement a szobályába
*Nálunk*
- Kész is volnánk... - én, majd nekiálltam elpakolni a cuccokat
- Köszönöm... - ölelt, meg hátulról, majd adott egy puszit a pofimra
- Kérlek, többet ne veresd magad agyon... - néztem, rá, miközben elmosolyodtam
- Hé! Én nem verettem magam agyon! Azt a gyereket én jobban megvertem, mint ő engem! - Bill, mosolyogva
- Jaaa... Persze... - én, de Bill válasza annyi volt, hogy megcsókolt
- Hmm... Mi volt ez? - utaltam egy csattanásra
- Ááááh csak Ely, és Tom... - Bill, majd ismét lesmárolt
*Elyéknél*
- Gyere ide! - lökte az ágyra Ely Tomot
- Hé! - Tom, nevetve
- Mi az? - Ely, miközben rámosolygott
- Ezt én szoktam csinálni! xD - Tom
- Ezt meg én! - smárolta le
- Szóval így állunk? - Tom, mosolyogva
- Így... - Ely, majd folytatták...
*Billnél, és nálam*
- Bill... - szólaltam, meg miközben a két szép barna szemébe néztem
- Mondd... - Bill, majd a nyakamat kezdte el csókolgatni, majd az ajtó felé indultam
- Inkább mennyünk a szobánkba... - én, miközben mosolyogva felé közeledtem, majd újra megcsókoltam, és csókolózva mentünk végig a folyosón egyenesen a szobánk ajtajáig...
- Gyerekek.... Könyörgök... Bent... - ment el mellettünk Georg fintorogva
- Máris... - Bill, és én, majd Bill kinyitotta az ajtót, és bementünk... Vagyis inkább beestünk... xD
- Ne fáradjatok... Majd, én becsukom... - Georg, majd gyors becsukta az ajtónkat, és lelépett
- Szeretlek... - Bill, mosolyogva
- Én is... - csókoltam meg
- Nem fáj a pici pofid édes? - néztem rá, majd elmosolyodtam
- Hmm... Tudod... A csók fantasztikus érzéstelenítő... - Bill, nevetve
- Igen?? Jó tudni... - én, majd bemásztunk az ágyba, és ott folytattuk xD
- Hmm... - Gusc. miközben lement a konyhába, és öntött magának egy pohár ásványvizet
- Öhm... Georg... - Gusc., mert meglátta Georgot, miközben kiöltözve az ajtó felé indult
- Hova mész?? - Gusc.
- Csajozni... - Georg, mosolyogva
- Most komolyan... - Gusc. miközben belekortyolt az italába
- Én komolyan mondtam... - Georg, miközben egy kicsivel komolyabban nézett rá
- *köhög* Hajnali 3kor?? - Gusc.
- Hogy mennyi az idő??? - Georg xD
- Hajnali 3 óra! - Gusc.
- Óóóó a francba! - Georg, majd csalódottan visszament a szobályába
- Hát ez sem százas... - Gusc., majd ő is felvonult xD
*másnap dél körül*
- MI EZ???? - rontott be a házba David Jost
- Öhm...Szija... Jaaah! Hogy te még csak most értesültél róla?? - Georg, miközben meglátta hogy az újság cikket mutatja David
- Köszönöm, hogy szóltatok! - David idegesen, miközben Georgra, és Gusc.ra nézett
- BILL! TOM! - David
*Elyéknél*
- Tom... Téged keresnek... Ess ki légyszives, hogy én tudjak tovább aludni... - Ely, kómásan
- Kössz édes... - Tom, majd kivergődött az ágyból, és magára kapott pár ruhát
*Billnél, és nálam*
- Hmm... - ébredeztem
- Bill... - én, miközben lassan felültem, és körbenéztem, de nem volt már az ágyban
- Hmm... - én, miközben megpróbáltam felállni az ágyból, sikertelenül... xD
- Jóreggelt... - jött ki Bill a fürdőszobából, mosolyogva
- Szija édes... - néztem rá, már amennyire tudtam xD
- Ennyire kifárasztottalak? - Bill
- Egy kicsit. - mosolyogtam rá
- Nemsokára jövök... Itt van David, és amint hallom ideges... - Bill, majd gyors adott egy csókot, és lesietett
- Jóreggelt! - szaladt el Tom mellett
- Ahha... Neked is... - Tom, hulla kómásan
- Sziasztok! - ért le Bill mosolyogva
- Öcsém... Hogy te még ilyenkor is pörögni tudsz! xD - Georg, miközben Billre nézett, és az esti dologra utalt, majd Tom is nagynehezen leért xD
- Örülök, hogy mindenki itt van testben, és lélekben... *Tomranéz* Legalábbis testben... - David, majd megbeszéltek mindent, és lelépett...
*2 órával később*
Elyvel mi is letoltuk a seggünket, kajáltunk, és beszélgetni kezdtünk 6-osban... Majd mindenki kifogyott a témából, így beállt a csönd...
- Mi lesz ma a TV-ben? - Bill, miközben a csendet megtörve rámnézett
- Nem tudom... - én
*csönd*
*2 percel később*
- Mi lesz ma a TV-ben? - Tom, miközben Elyre nézett
- Honnan tudjam?? - Ely
*csönd*
*2 percel később*
- Mi lesz ma a TV-ben?? - Georg, miközben Billre nézett, Gusc.ra, majd Tomra
- Honnan tudjam?? - felelték, mind a hárman
*csönd*
- Mi lesz ma a TV-ben??? - Georg, Gusc., Bill, és Tom egyszerre, miközben ránk néztek
- Ti a Kék fényben (hírműsor), ha nem haggyátok abba! - Ely, és én idegesen
- Öööööhm.... ehhhhm....öhhhmm... - Bill, miközben elég érdekes fejeket vágott, ugyanis ez egy mondatnak indult xD
- Kicsim... Menj el logopédushoz! - néztem rá, majd mindenki elmosolyodott kivéve Billt akinek nem esett le hogy mit is mondtam
- *gondolkozik* Jujjj! Kitaláltam Gugunak egy nagyon jó nevet! - én, miközben felugrottam a helyemről
- Igen? Mégpedig? - Bill, és Gusc.
- Lady Gugu! xD (Lady Gaga) - én, majd mindenkiből kitört a nevetés, még Gusc.ból is
- Na kössz Nita! Bíztam benned! xD - Gusc., még mindig nevetve
- Tudom! - én, még mindig egy 200 wattos mosoly kíséretében
- *ásít* - én, majd nyújtózkodtam egyet
- Hmm... - Bill, miközben engem nézett
- Mivan? - én, miközben a kedvesemre néztem
- Nem mi van... Inkább mi lesz... - Bill, egy kaján mosoly kíséretében
- Hát szivem most semmi nem lesz... - mosolyogtam rá, majd felálltam, és elindultam a Billel közös szobánk felé
- Hova mész? - szólt utánam
- A világ végére (By.: Ely, und TH), az ágy közepére... *gondolkozik* Hé! Ez még rímel is! - én, majd mosolyogva felvonultam a szobába
- Na jó én megyek az ikrem után... Idegelem egy kicsit... - Ely, majd Tom arcára adott egy puszit, és feljött hozzám
*fent, nálam*
- Wáááááá ez nem lehet igaz! - én, miközben a szekrényemből dobáltam ki a ruháimat
- Nita... *belépazajtón* Jézus Isten! - tért ki Ely egy felé repülő ruhadarab elől

- Mit keresel? - Ely, miközben bentebb jött.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése