And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2017. január 31., kedd

Életjel

Boldog Új Évet drágaságaim! :D


Tudom rég voltam erre és nem voltam túl aktív az elmúlt időben, de sajnos időhiányban szenvedek. :(

Nem merek ígérni nektek semmit, hogy mikor tudom hozni a történet folytatását, de rajta vagyok az ügyön!

Remélem ti jól vagytok, én december óta nem tudok kikecmeregni a megfázásból.

Egyenlőre ennyi voltam, később még jelentkezek!

Kitartás és imádlak titeket!


Puszi:

Ana

2 megjegyzés:

  1. Várom jelentkezésedet új írásokkal :) Remélem, már meggyógyultál, nekem januárban volt egy majd két hetes durva megfázásom, magas lázzal, iszonyat fejfájással.

    VálaszTörlés
  2. Halihó! :D Lassan most már aktivizálom magam. :D Hát én sajnos nem úsztam meg, kórház lett a vége, ki kellett venni a mandulámat és talán most már lassan kezdek jobban lenni. :/ De sebaj, rengeteg új ötletem van és nem csak a Secrets-hez hanem egy teljesen új történethez is (az már egy füzetben készül). Pár napon belül nekiesek a folytatásaid elolvasásának is már nagyon kíváncsi vagyok, de eddig szinte mindentől el voltam tiltva, hogy "nehogy megterheld magad, hogy görnyedsz a gépnél meg stb" tipikus szülők. ;) :D De most már visszatértem! :D

    VálaszTörlés