And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2011. február 7., hétfő

Helllllloooooo! =D (Magyar)

Hello! :D

Gondoltam felnézek ide. :)
Meg kell valljam nagyon lusta vagyok... xD
Pár napja készítettem képeket, melyeket úgy döntöttem megmutatok nektek. Négy kép arról, hogy hol élek, valamint egy rólam, miközben a buszt vártuk Szilvivel, és Mercyvel. :) (A képeket lentebb megtalálod...) Jó nap volt csajok! ;) xD


Ja és meg ne feledkezzek egy aranyköpésről amit találtam:


Bátorság az, amikor egy férfi tök részegen, hajnali négykor megy haza, megpillantja a kezében seprűt tartó, tomboló feleségét és azt kérdezi:
Takarítasz, drágám, vagy repülsz valahová?


 Jók legyetek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése