And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. augusztus 23., péntek

Georg Papa Lányai 1. rész =)

Only for Hungarians. 
Csak a Magyaroknak.
Nur für die Ungarn.

Hát itt is lennék a G.P.L.-el. Előre szólok, hogy a helyesírásom, és megfogalmazásaim itt még tényleg eléggé khm rosszak... Fogalmazzunk így. :D De azért remélem tetszeni fog, és majd ahogy haladunk előre a történetben az írásom is majd változik. A 2. évad szerintem már sokkalta jobb lett, na de ezt majd ti döntsétek el! ;) Nem is húzom tovább az időt, jó olvasást drágáim! =D




Georg Papa Lányai

- Lányok! - üvöltött ránk anyánk
- Mi van? - Nita ( én )
- Ezt meg mért kellet? Mire volt jó, hogy elüldöztétek Christ? - szídott tovább minket
- Mi nem is csináltunk semmit... - Elizabeth
*ez történt korábban *
- Áááááááááááá azt akarom! Apa vedd meg azt! - én
- Nekem meg azt! - Elizabeth ( Ely )
- Áááá elegem van belőletek! Na jó én leléptem... - Chris
- Mert? - Ely
- Mert rajtatok még az internátus sem segítene. - akadt ki ránk
- Tudjátok mit ti hülye hisztis libák vagytok, és nem bírnám ki veletek 2 percig sem... - kiabált tovább Chris
- Hogy mit mondtál?? - én
- Mik vagyunk?? - akadt ki Ely is
- Ezt... - én
- Most.... - Ely
- Nagyon... - én
- Meg fogod ... - Ely
- Bánni! - én
- Igen...jajj, de félek tőletek... - nagyoskodott Chris
- Hát félj is! - Ely
- Nah jó én feladom csáááááááá - Chris kiakadva
*most*
- Tudjátok mit... Ne kerüljetek a szemem elé!!! - kiabált tovább anyánk
- Én nem értem, hogy mi baja van! - én
- Én se tom hogy mért fújja így fel ezt az ügyet. - Ely
- Na mindegy... holnap próba...- Ely
- Jah... tánc?? - én
- Jah - Ely
- Na én zuztam be a szobámba. - én
- Jah.. én is! - Ely
*10 perccel később....*
- Ely!!!!!!!!!! Vedd lentebb a hifit!!!! - üvöltött ismét anyánk XD
- Ely vedd fentebb a hifit! - kiáltottam át
- Mert?? - Ely
- Mert még mindig hallom, hogy anyánk üvölt... - én
- Lányok! Azonnal mennyetek el itthonról!! - anyánk
- Mert?? - Ely
- Csak!!! - anyánk
- Nekem nyolc. Mennyünk deszkázni.. - én
- Oksy... - Ely
- Császtok! - köszöntünk át a srácoknak akikkel nagyon jóban vagyunk
5 perc múlva egy hatalmasat taknyoltam...
- Nita? Egyben vagy?? - Ely
- Nem.... - én
- Melyik b*zi köcsög volt ez?? - én, totál kiakadva
- Hát mi... - Lau
- Nah... Mi ez? Ribi invázió?? - Ely
- Ááááá ezt bagyoly mondja verébnek te szőke bunkó.... - Amy
- Te hülye én is szőke vagyok! - kiabált Lau Amyre
- Ez most kit érdekel?! Melyikőtök volt pontosan?! - én, full idegesen
- Hát én... - Lau
- Akkor most készülj fel rá, hogy szétverem a pofádat. - én, még mindig idegesen
- Jajj de félek te EMO ribanc. - Lau
- Mi van b*zdki... félsz, hogy a tesóm szétveri a tied? - Amy
- Nem.... - Ely, nyugisan
- De te igazán félhetnél, hogy én a te pofidat verem be. - Ely
- Jah hiszem, ha látom... - mondta majd Amy, Elyvel, és én Lauval kezdtünk el verekedni.
Mikor a srácok megláttak minket, rögtön odarohantak, és szétválasztottak, mert különben nem sok maradt volna Amy-ből, és Lau-ból.
- Eresszetek el! - kiabáltunk a srácokra
- Nem. - Viet ( ejtsd: Vájet )
- Mert még a végén megölitek őket... - Viet
Ahogy hazaértünk, anyánk ki volt ránk akadva, mert Ely szájából ömlött a vér nekem meg az orromból.
- Veletek meg mi a frász történt?? - kiabált ránk szokás szerint
- Semmi! - vágtuk rá egyszerre
- Lányok...csináljatok valamit magatokkal..mert be szeretnélek mutatni titeket valakinek... - mondta anyánk mérgesen de izgatottan
- Fogadjunk, hogy új pasija van... - súgta oda nekem Ely
- Az tuti... - én
- Kiidegeljük? - Ely
- Nanááá, ez nem is kérdés... - én, majd Elyvel megbeszéltünk mindent
- Lányok...gyertek le... - szólt fel anyánk kivételesen kedvesen
- Jónapot kívánok. - mondtuk egyszerre amitől anyánk frászt kapott meg látta, hogy hogy öltöztünk fel... ( hosszú elegáns egyberuha, szőke paróka, és eltakartuk a pc-inket. )
- Sziasztok lányok... - mondták a "srácok"
- Lányok ő itt Bill, Tom, Gustav, és végül...a kedvesem Georg... - mutatta be sorra őket anyánk
- Lilian... nem azt mondtag a lányaidról, hogy nagyon rosszak... és hogy EMO-k...? - Georg, csodálkozva
- De... - anyánk
- Lányok azonnal mutassátok meg, hogy milyenek vagytok valójában.. - emelte fel ránk a hangját anyánk
- Biztos...? - kezdtünk el mosolyogni Elyvel
- Igen... - anyánk
- Hát jó... Te akartad... - mondtuk Elyvel, miközben ledobtuk magunkról a parókát, és szó szerint letéptük magunkról az egyberuhát ami alatt volt egy mini farmerszokna és egy fekete póló...
- Jesszus! - Georg
- Na ők a lányaim... - mondta anyánk totál idegesen..
- Am. bocs Gmen ( ejtsd: Dzsímen ) - Ely
- Igen de ezt nem hagyhattuk ki... - én
- Lányok! Azonnal mennyetek fel a szobátokba! - anyánk
- Akkor ez most.... - Ely
- Szobafogság!!! - anyánk kiabálva
- Áááááááááh ezt nem mondhatod komolyan...?! - Ely
- Anya hiszen ma fellépésünk van... - én totál kiakadva
- Nem érdekel! Nem fogtok fellépni!!!! - kiabált még mindig
- Gyűlöllek! - kiabáltam neki majd felszaladtam a szobámba Ely pedig utánam
- Ely! Te nem oda mész! Az nem a te szobád! - kiabált fel Elynek
- Haggy békén.... - mondta majd végül átment a saját szobályába
Nemsokára furcsa hangokat hallottunk...
- Nita hallassz? - hívott fel Ely
- Ahha... de te is hallod amit én? - én
- Ahha... mintha valaki... - Ely
- Dobálná az ablakot... - mondtuk a végét egyszerre... majd kiszaladtunk az erkélyünkre
- Josh! Kim, Mel! Ti meg mit kerestek itt? - Ely
- Hát jöttünk értetek... - Josh
- Klassz! Mindjárt megyünk csak átöltözünk... és az ablakon távozunk... - mondtuk Elyvel felváltva
- Az ablakon? - Kim
- Ahha szobafogságban vagyunk. - én
- Cool.... nah haladjatok.. a többiek már ott vannak a Clubban... - Mel
- Jóóóóóóóh.... - mi majd gyors felvettünk valami nagyon brutális fekete rucit... és enyhén durván kifestettük magunkat.
- Nah kész vagyunk... indulhatunk... - Ely
- Yeeeeee! - Kim
Ahogy beértünk a clubba már hallottuk ahogy a rajongók sikítoztak. Az első szám amit játszottunk az a Road-tól volt a Nem kell más... Amikor elkezdték a gitározást akkor a tömeg már örjöngött... de amikor az én részem jött ( éneklés ) akkor még nem voltam a színpadon majd csak lassan mentem fel, és a tömeg egyre hangosabban sikított... Nagyon ütős számokat játszottunk de mindenki velünk énekelt, mikor a tömeg mögött megláttam a TH-s srácokat... és Georgot...
- Köszönjük szépen... - kiabáltam a közönségnek
- Vissza VISSZA! VISSZA!  - kiabált a közönség
- Nah jóóóó.... Mi legyen?? - én, mosolyogva
- Road! - kiabálták egyszerre... miközben megláttam Deen-t ( a pasimat )
- Akkor... had szóljon!!! - Ely
Majd elkezdtük a számot, én leugrottam a színpadról, és odamentem Deen-hez, és elkezdtünk kacérkodni... Ahogy vége lett a számnak megcsókoltam....
- Szija édesem.. - mondtam boldogan
- Szijja cicám... - Deen
- Szija..... ööööö .... apa... - mondta ki nagynehezen Ely, mikor sajnos meglátta Georgot
- Héé ti nem szobafogságban vagytok?? - Georg
- Hááát ööööh igen... De léccike ne mond meg anyának, hogy kilógtunk. - Ely
- Hát egy ilyen klassz koncert után, én biztos, hogy nem köplek be. - Georg
- Köszíííh. - Ely
- Mindjárt jövök kicsim... - mondtam mikor megláttam Elyt Georggal beszélgetni
- Ööööh szijasztok! - én
- Csá... - Bill, mosolyogva
- Nita! Nem is mondtátok, hogy egy bandában vagytok... - Georg
- Nem kérdezted... - Ely
- Hát jah! - én
- Szivem... Jössz táncolni? - Deen
- Persze... - én, mosolyogva majd elmentünk
- Hú de gyűlölöm Deent! Csak kihasználja a tesómat! Ez egy bunkó. - akadt ki Ely
- Mert? Mért útálod ennyire? - Tom
- Mert láttam, hogy megcsalja Nitát. - Ely
- És??? Mi történt? - Bill
- Nem hitt nekem... - szomorodott el Ely
- Jesszus mennyi az idő? - kiáltott fel Ely
- Öööö  10:20. - Gusc.
- Úristen! Sietnünk kell haza, hogy le ne bukjunk! - Ely
- Szijasztok! - köszönt el Ely a srácoktól, majd felém szalad, és a karomnál fogva kirángatott.
- Mi bajod van?! - én
- Mennünk kell!! - Ely, majd elkezdett hazafele vonszolni
- Nemáááááár. - nyűgösködtem
- De! Ne vitázz velem! - Ely, majd hazamentünk, és ahol távoztunk ott jutottunk vissza. XD Szerencsére anyánk nem vette észre.
- Lányok! - szólt fel nekünk anyánk
- Mi az? - Ely
- A szobafogság felfüggesztve, mert csendben voltatok, és nem hisztiztetek. - anyánk
- Klassz! - mondtuk Elyvel egyszerre
Másnap reggel szokás szerint suliba mentünk. Az órákat nagy nehezen túléltük. Ahogy elindultunk haza, egyszer csak megcsörrent a telóm. Georg volt az...

2 megjegyzés:

  1. :D Áh ez egyszerűen eszméletlen jó :D
    Siess a következő részel :D <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik! ^^ :D Holnap jön a folytatása. :D ♥

    VálaszTörlés