And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. augusztus 31., szombat

Georg Papa Lányai 3. rész

Only for Hungarians. 
Csak a Magyaroknak.
Nur für die Ungarn.

Halihó. 
Lelkesen vártam a kommentjeiteket, hogy miből szeretnétek olvasni, hát.... ehm... nem jött össze. Úgyhogy hoztam a G.P.L. következő részét.



Georg Papa Lányai 3. rész

- Nita! - szaladtak be hozzám a srácok. De én meg pont akkor szaladtam ki a szobából, egyenesen át Ely szobályába. A srácok utánam szaladtak.
- ELY! - kiabáltam be a szobába, de ő nem volt bent. Ezért azonnal leszaladtam anyához, aki nem nagyon zavartatta magát. A srácok még mindíg utánam szaladgáltak.
- Anya! Hol van Ely?! - én, idegesen
- Nem tudom.... még nem jött haza... - anyánk
Amikor ezt meghallottam, magamra kaptam egy dzsekit, és elszaladtam, de a srácok nem sokkal ez után utolértek.
- Nita... Hova szaladsz? - Gusc.
- Ely... - én
- Mi van Elyvel?? - Tom
- Valami történt vele... - mondtam majd mintha hasba szúrtak volna olyan fájdalmat éreztem, és összeestem.
- Anita! - Georg
- Jól vagy? - Bill
- Nem.... Valami történt Elyvel... - én
- Ezt honnan veszed? - Tom
- Érzem... És láttam Elyt álmomban.... - én
- Jah persze.... - Gusc.
- Eresszetek el! - mondtam majd ellöktem őket magamtól, és nem tördődve azzal, hogy fáj a hasam elszaladtam...
- ELY....ELY HOL VAGY?! - kiabáltam... Majd ahogy egy utcához értem, ahol megláttam 2 embet... Az egyik a földön feküdt a másik pedig egy késsel a kezében engem nézett.
- Szija kicsim... - szólt egy imerős hang
- Ki vagy te? - én
- Édesem nem ismersz fel? - mondta
- Deen? Te vagy az? - én
- Igen... - Deen
- És ő.... Ely... - mondtam ki félve ahogy lassan közelebb mentem a fekvő emberhez.
- Felismered? - Deen
- Ely! - én
- Te rohadék... - mondtam, majd lassan próbáltam felemelni, de nem tudtam, mert Deen lábbaszúrt a késsel, és elestem.
- Mért bántottad Elyt?! - kiabáltam rá
- Mert nagyon szemét volt velem, és így tudlak téged is a legjobban bántani. - Deen
- Ezért esküszöm, hogy megöllek! - én
- Azt szeretném én látni... - Deen
- Nitaaa.... - Georg
- Georg? Te vagy az? Apa! - mondtam egyre hangosabban
- Igen... Én vagyok... - Georg
- Biztosurak erre jöjjenek.. Itt vannak... - hallottam Gusc. hangját a távolból. Ami miatt Deen megpróbált elmenekülni.
- Te nem mész innen sehova! - én, majd megfogtam a lábát ami miatt elesett.
- Te hülye liba! - Deen
- Nita... - szólalt meg halkan Ely
- Ely... Jól vagy? - én
- Úgy nézek ki, mint aki jól van?! - Ely, morcosan
- Tom! Vagy valaki! Segítsen valaki! - kiabáltam mire a srácok ideszaladtak hozzánk, és a rendőrők meg elkapták Deen-t.
- Segítsetek már! Vigyétek kórházba! - kiabáltam rájuk
- Nyugodj meg! - Gusc.
- Hogy nyugodjak meg, mikor a tesóm haldoklik?! - kiabáltam rá, de már Georg felemelte Elyt, és futott az autójáig.
- Gyere Nita... - mondta Bill majd lassan felemelt.
Ahogy beértünk a kórházba az orvosok elég furán néztek ránk miközben gyors elvitték Elyt... De nem is csodálom... Gyakori vendégek vagyunk xD. Ahogy elláttak minket, kimentek a srácokhoz, és közölték velük a híreket, hogy hogy vagyunk, meg minden...
*2 héttel később*
- Ááááh végre itthon! - Ely
- Jah! - mondtam én is boldogan
- Csajoooook! - szaladtak le hozzánk a srácok, de ügyesen lezúgtak a lépcsőről, amitől mi kidőltünk a nevetéstől...
- Hééééé nem ér kinevetni a másikat!!! - kiáltott fel Bill
- De hát istenem! Hogy lehettek ilyen hülyék?! - Ely
- Hát jah! - mondtam, de ahogy a mondat végére értem a srácok szószerint letámadtak minket... XD
- Nah gyere csak ide! - kapott fel Bill mire én egy hatalmasat sikítottam, és elkezdtem nevetni. Ahogy láttam Tom is ezt csinálta Elyvel. XD
- Lányok! Kúltúráltan! - mondta anyánk
- Jójóóóóh! - én
- Ahogy látom nem sül ki semmi jó, ha ti ketten együtt vagytok... - anyánk
- Ezzel mire akarsz célozni? - Ely
- Éééén?! Semmire! - mondta anyánk
- Hát jóh... - Ely
*10 percel később*
- Vegyétek lentebb a hifit! Ne mondjam még egyszer! - kiabált ránk anyánk
- De anyaaaa... - én
- Azonnal gyertek le, és pakoljatok rendet! - anyánk
- Nemááááááááár... - Ely
- Nah jóóóó haladjatok! - Georg
- Nemár... te is az ő pártját fogod?! Áruló! - mondtuk Georgnak haragosan
- Nincs vita! Haladjatok! - mondta Georg mielőtt kitőrt volna belőle a nevetés
- Olyan izé vagy! - mondtuk Elyvel egyszerre majd hátat fordítottunk Georgnak
- Ha már rendet kell csinálnunk, akkor csináljuk stílusosan... - mondtam Elynek majd ránéztem, ő pedig nagysejtetően visszanézett rám majd elkezdtünk nevetni.
- Mehet!!! - kiabált hozzám Ely, mire én beraktam egy CD-t amin nagyon full bulizós számok voltak, és elkezdtünk énekelni meg táncolni, miközben a srácok nem enyhén néztek minket hülyének. Bár ahogy elnéztük Bill-nek, és Tom-nak nagyon tetszett, Georg, és Gusc. viszont már szó szerint hátraesett a nevetéstől, mikor egyszer nem tudom honnan elkezdődött egy nagyon ismerős szám... a Reden, amire a srácok fele fordultunk, majd énekelve egyre közelebb mentünk hozzájuk.
Ahogy adaértünk én lassan átkaroltam Bill-t, és elkezdtem körülötte táncolni, ami nagyon tetszett neki, Ely pedig Tom elé állt, és egy nagyon dögös táncot lejtett előtte amitől Tom alig bírta magát tűrtőztetni.
- LÁNYOK! MOSTMÁR ELÉG LEGYEN! - kiabált rán megint anyánk
- Ááááááááh! Ebbe esküszöm, hogy beleőrülök!!!!!! - kiabáltam el magam majd felmentem a szobámba Ely pedig utánam, hogy lenyugtasson...
- Elegem van! - kiabáltam még mindíg
- Nyugíííííííííh^^ - Ely
- Nem nyugi.. NINCS NYUGI!!! - én
- Nah mind1... - mondta Ely, majd valaki kopogott...
- Csajok.... Bejöhetünk? - kérdezte Bill miközben lassan már ki is nyitotta az ajtót...
- Ti igen. - én
- Nagyon jók voltatok... - Tom
- Igen! - Bill
- Köszike skacok... - én
- NITA!!! - üvöltött fel anyánk
- MEGYEK!!! - kiabáltam neki vissza
- Én meg megyek lefekszek aludni... - mondta Ely miközben Tomnak felcsillant a szeme amit Ely is észre vett...
- ...EGYEDÜL.... - hangsúlyozta ki nevetve, amitől mi is elkezdtünk nevetni
- Mi lassan megyünk... Majd holnap találkozunk... - mondta Georg majd a többiek is csatlakoztak hozzájuk
- Figyelj kincsem... Holnap reggel elutazunk Párizsba, és szeretném, ha te velem jönnél, mert Ely Georgékkal megy... Jó? - anya
- Ez most komoly??? - én, nagy lelkesedéssel...
- Igen... De Elynek ne szólj... Neki majd Georg mondja el... - anyánk
- Oksyka... - én, majd felszaladtam a szobámba, és elkezdtem pakolni...
Reggel anya korán felkeltett, és elindultunk a reptérre. Az út uncsi volt, de én megtörtem a csendet...
- Anya... Hol van Ely? És a TH-s srácok? Vagy apa? - kezdtem el faggatni...
- Ők majd a későbbi géppel jönnek... - anya
- Hát jóh... - én
*eközben Elyéknél*
- Hol van Nita? - Bill
- Mert?? Nincs a szobályában?? - Ely, csodálkozva
- Nem... Nincs.... - erősítete meg Gusc.
- És az anyánk hol van? - nézett rá Ely Georgra
- Nem tudom... - Georg
- Felhívom a haverokat, hogy nincs e náluk... - Ely
- Oksa. - Tom
*eközben nálam 2 órával később*
- Hol vannak már?! - kezdtem el kiabálni
- Nyugodj már le! ŐK NEM FOGNAK JÖNNI!!! - anyám

- Mert??? Hogy? Mért??? - én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése