And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. augusztus 24., szombat

Vágyak 6. rész =)


Nos itt is volna a folytatás. :) Várjuk a komikat! ;) 


Vágyak 6. rész



- Hát ne is mondd! - mondta felháborodva.
- De most miért csinálod ezt? - kérdezte nyavajogva Bill.
- Nyugi Billie majd kinövöm. - vigyorogtam.
- Ez most nem volt nyugtató számomra. - mondta egy fintor kiséretében.
- Nyugi, már csak 4 nap! - simítottam végig az orrhátán, mint a jó kutyának.

* Másnap *
- Ébresztő!!! - rohant át hozzánk Bill.
- Hm? - kérdeztem vissza.
- Fontos dolgot akarok mondani! - pörgött fel.
- Mit? Bill hagyj! - feküdtem vissza az ágyba.
- Neeem! - húzta le rólunk a takarót.
- Bill, menj már innen! - ölelt át Tom.
- De beszélni akarok veletek! - lázadozott.
- Bill, piszkáld Nitát. - mondta Tom és visszaszerezte a takarót.
- Megyünk bulizni. - mondta el, ami eddig a lelkét nyomta.
- Ennyi? - kérdeztem.
- Igen. - mondta és félő volt, hogy szófosása lesz. - Este nyolckor lent kell lennie mindenkinek.
- Ok, Bill. Köszi. Mennyi az idő? - kérdeztem.
- Öhm... 10:48. - válaszolt. - Nos, pá!
- Pá. - válaszoltam fél álomból.
- Tom keljél! - adtam neki egy puszit.
- Van még kilenc órád! - mondta, mint aki jól végezte dolgát.
- Kelj fel! - húztam le a takarót.
- Már te is kezded? - fogott le.
- Igen! - vigyorogtam. - Te is fürdesz 2 órát én is. Már csak 5 óra marad, még pihensz egy kicsit, készülődsz, és már menni is kell.
- Ely, kérlek. Csak 10 percet. - mondta és lehúzott magával.
- Eressz el! - kértem.
- Nem! Tíz perc miatt nem fogsz elkésni. - válaszolt a nyakamból.

*eközben Nitáéknál*
     Nita szemszögéből :
Ha ez a barom még egyszer lehúzza rólam, a takarót, akkor nem tudom, hogy mit csinálok vele!
- Bill fejezd be! - szóltam rá.
- De segíts, hogy mit vegyek fel. - kezdett kihúzni az ágyamból.
- Bill, fel tudsz egyedül is öltözni. - mondtam fél álomból.
- De nem, segíts mááár! - nyavalygott.
- Választási lehetőség? - kérdeztem.
- Ezek. - dobott az ágyra vagy 10-15 pólót.
- Nadrágod van? - kérdeztem félve.
- Ha megmondod melyik felső, akkor tudom, hogy ahhoz melyik nadrágot vegyem. - vigyorgott , mint rohadt tök az ablakban.
- Jól van, akkor... legyen ez. - mutattam egy piros-fekete felsőre.
- De azt nem szeretem. - mondta.
- Akkor minek tetted ide? - kérdeztem.
- Nem tudom. - mondta.
- Ahj.. akkor ez. - mutattam egy fekete-fehér pólóra.
- Ok. - vigyorgott egyet, kaptam egy puszit és a fürdőszobába zárkózott.

* 2 órával később nálam*
   Ely szemszögéből:
- Ely, gyere. - szólt ki Tom a fürdőszobából.
- Minek? - kérdeztem.
- Légyszi. - mondta.
- Rendben. - mondtam és bementem.
- Szóval, világos vagy sötét? - kérdezte.
- Mi? - kérdeztem.
- A ruha, amiben megyek, milyen legyen világos vagy sötét? - kérdezte újból.
- Hm.. Összeállítottad már? - érdeklődtem, nem válaszolt csak egy csókot kaptam. - Tom! - toltam el magamtól.
- A fejemben. - válaszolt, és még egyet akart adni, de nem hagytam.
- Inkább állítsd össze a ruhád. - válaszoltam.
- Inkább menj fürödni. - harcolt ki magának azért is egy puszit.
- Sosem adod fel? - kérdeztem, mivel nekem még össze kellett szednem a cuccokat amit be viszek.
- Sose mondd, hogy soha. - vigyorgott.
- Ahj, olyan rossz vagy! - mondtam neki és elindultam fürödni.

* Eközben Nitánál*
- Bill, kimásznál végre? - kérdezte Nita.
- Fél óra! - kiabált vissza.
- Egy órával ezelőtt is fél óra volt! - mondta Nita.
- Jól van, mehetsz. - lépett ki Bill a fürdőszobából, és vele együtt távozott a gőz is a fürdőszobából.
- Te, szaunáztál vagy fürödtél? - kérdezte Nita, a gőzre utalva.
- Is-is. - mosolygott az énekes.
- Ahj. - forgatta meg a szemét a lány.

* 2-3 órával később nálam *
- Te alszol? - háborodtam fel, amikor megláttam, hogy Tom az ágyon fekszik.
- Nem, mert felébresztettél. - mondta rekedtes hangon.
- Tom! Kelj fel! - szóltam rá.
- Van még - pillantott az órára. - négy és fél órád!
- De segítened kell! - néztem rá szépen.
- Miben? - érdeklődött.
- Ruhát választani. - mosolyogtam.
- Miért nem ezzel kezdted szivi? - csillant fel a szeme.
Nálunk is körülbelül az lehetett, mint Billéknél, mivel én is adtam Tomnak egy nagy adag ruhát, amiből kedve szerint választhat.
- Akkor... - nézte a ruhákat. - Legyen ez. - mutatott egy pánt nélküli lila felsőre.
- És ne vegyek nadrágot? - kérdeztem, mivel a felső kiválasztása után, úgy csinált, mint aki jól végezte dolgát.
- Engem nem zavarna. - vigyorgott.
- Inkább megoldom egyedül. - ültem az ülébe.
- Segíthetek öltözni? - nézett rám ártatlanul.
- Nem. És te mibe jössz? - kérdeztem.
- Nem volt időm kiválasztani. - mondta.
- Az őrületbe kergetsz! - mondtam. - Mire kijövök a fürdőszobából legyen kész a ruhád!
- És ha nem? - szemtelenkedett.
- Nem akarod megtudni. - feleltem és beléptem a fürdőbe.

* Nitánál *
- És még én fürdök sokáig? - háborodott fel az énekes.
- Igen. - mondta.
- Bemehetek sminkelni? - kérdezte Bill.
- Minek az? - kérdezte a lány.
- Hogy legyen. - felelt a srác.
- De jobb, ha nincs. - szabadkozott Nita.
- Akkor is fogok tenni, és ebben nem tudsz megakadályozni. - mondta Bill.
- Légyszíves! - adott a fiú arcára egy puszit.
- Nem. - makacskodott a fiú.
- Kérlek! - adott a fiú szájára egy puszit, a srác csak megforgatta a szemét és megcsókolta a lányt.

* Fél órával később nálam *
- Nem korai a napszemüveg? - kérdeztem Tomot, mivel már teljesen fel volt öltözve.
- Nem, gyere. - mondta és elkezdett húzni.
- Hova megyünk? - kérdeztem.
- Szétnézünk Rómában. - felelte.
- Kocsival? - kérdeztem, mikor megláttam a Cadillac kulcsát a kezében.
- Gyalog akarsz? - érdeklődött.
- Nem egészen. - feleltem.
- Akkor? - kérdezte.
- Valameddig elmegyünk kocsival és utána gyalogolunk? - néztem rá szépen.
- Nem örölük ennek, de legyen. - mondta és 10 perc múlva már a kocsiban ültünk.

- Szóval, hova megyünk? - érdeklődtem.
- Majd meglátod. - mosolygott.
- Nah, kérlek! - kérleltem.
- Titok. - mondta, megállt a piros lámpánál és kaptam egy gyors csókot is.
- Szivatni foglak, ha nem mondod el. - fenyegettem.
- Így is azt csinálod. - mosolygott.
- Akkor... - kezdtem gondolkozni valamin.
- Akkor? - érdeklődött.
- Akkor, Billel kell, hogy aludj! - mondtam vigyorogva.
- Akkor sem fogom elmondani, ha Billel kell, hogy aludjak. - mondta nyugodtan.
- Olyan gonosz vagy. - fordultam az ablak felé.
- Megérkeztünk. - szólalt meg 10 perc múlva, azt várta, hogy kiugrok majd a kocsiból, de nem így lett. - Ely, megérkeztünk. - hajolt át. - Szólalj már meg! - adott egy puszit a nyakamra, erre csak próbáltam elhúzodni.
- Tom, fejezd be! - rivaltam rá, mivel bosszantó volt ez a helyzet.
- Csak, ha megbocsájtasz. - válaszolt a nyakamból.
- Rendben. - mondtam és kiszálltam a kocsiból.
- Hú, te kis. - pattant ki ő is a kocsiból, majd bezárta és beriasztózta azt és futott utánam. - Ezt még megbánod.
- Majd meglátom. És hova megyünk? - kérdeztem.
- Ezt tedd el. - adta nekem a kulcsot, én azt pedig a táska gyomrába süllyesztettem.
- Nem gondolod, hogy rossz emberre bízod? - érdeklődtem.
- Csak 15 éves vagy. Nem hiszem, hogy féltenem kéne a kocsit. - vigyorgott és kaptam egy puszit.
- Lebecsülsz. - néztem rá .
- Netán tudsz vezetni? Nem bíznám magam rád. - incselkedett.
- Képzeld tanultam, vagyis anya próbált tanítani, és hidd el én se szívesen ültem be melléd. - vigyorogtam.
- Nem gondolod, hogy kihozol a sodromból? Tudod mit, legyen már szent a béke. - ölelte át a nyakam.
- Legyen. - öleltem át a derekát és így mentünk tovább.

1 megjegyzés:

  1. Szia :) Hát komolyan ez a történet annyira de annyira szuper! :) Annyira imádom :)
    Olyan édesek mikor veszekednek meg el vannak egymással :) Várom a folytatást :) <3

    VálaszTörlés