And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. augusztus 15., csütörtök

Vágyak 3. rész =)

Vágyak 3. rész


- Hol van? - kérdeztem, Ő csak a hátára mutatott. - Nem vagy normális.
- Ezt bóknak veszem. - mondta.
- Mi lenne velem nélküled. - mondtam egy sóhajtás kiséretében. - Tudod mi lesz a legközelebbi szivatás?
- Ne kímélj! - mondta.
- De el kell mennünk vásárolni! - mondtam.
- Rendben. - mondta. - Szóval mi az?
- Privát hajfestés. - mondtam.
- Mi? - kérdezte.
- Hajfetés, csak nekik, csak most. - mondtam.
- Milyenre? - kérdezte.
- Csak annyiban segítek, hogy a kedvenc színed! - mondtam.
- Fekete? - értetlenkedett.
- Ironikus voltam... - mondtam.
- Pink? - kérdezte.
- Hogy találtad ki? - kérdeztem.
- Ez már nagyon gonosz. - mondta.
- Kimosható... - mondtam.
- Tomnak 2 nap mire megszárad a haja. - Nita.
- Egy tincs nem a világ vége. - mondtam.
- Übers ende der welt. - vigyorgott egyet Nita.
- Menjünk és jelentsük be, hogy elakarunk menni vásárolni! - mondtam.
- Ok! - mondta.
- Fiúk!!!! - nyitottam be Billék szobájába.
- Igen? - kérdeztek vissza.
- Elmehetünk Nitával vásárolni? - kérdeztem.
- Miért ne mehetnétek? - kérdezte Georg.
- Mit tudom én. Nem engedtek. Megfigyelés alatt tartotok. - mondtam.
- De csak ha megy valaki veletek. - mondta Gusc.
- Gyere te! - mondtam mielött valaki felajánlkozna.
- Vigyétek Billt, ő biztos akarna menni! - mondta.
- Nem kell Bill, te gyere. - mondtam.
- Ahj, rendben, de készüljetek! - mondta.
- Csak egy tatyó kell és mehetünk! - mondtam.
- Egy pillanat és jövünk. - mondtam majd kihúztam Nitát.
- Hála. Szóval, csak hajfesték kell, azt eldugjuk, meg veszünk még valamit, hogy ne legyen feltűnő. - mondtam.
- Ok, ki visz táskát? - kérdezte Nita.
- Majd én! - mondtam.
- Mehetünk! - nyitottunk be megint.
- Ok. - mondta és elindultunk.
- Szóval, mi a hadi terv? - kérdezte.
- Veszünk pár kozmetikai cuccot! - válaszoltam. - Te akarsz valahova menni?
- Nem, de úgyis drogériába megyünk szóval ott én is veszek pár cuccot! - mondta.
- Ok. - Nita.
Gustav nem velünk jött, ő másik kosárral közlekedett. Nitával megkerestük a festékeket, megkerestük a kimoshatókat ott is pink-et. Majd elolvastuk ez volt rajta, hogy 1-2 mosás és kijön. Meg vettünk spray-ket, hogy ne tünjün fel, hogy csak festéket vettünk, meg magamnak vettem egy szemöldök ceruzát. Meg egy fekete szemceruzát, és elindultunk a pénztárhoz. Gusc még mögöttünk volt, így nem látta, hogy mit vettünk. Kivül megvártuk Gustit és mentünk haza.
- Mindent kaptatok? - kérdezte.
- Mi igen. - mondta Nita. - És te?
- Mindent. Akartok még valahova menni? - kérdezte.
- Nem, mehetünk haza. - mondtuk.

* Másnap hajnalban *
- Nita! - ráztam meg.
- Hm? - nézett fel rám.
- Gyere, megyünk festeni! - mondtam.
- Mi van? - kérdezte. - Jaah! Jó.
- Éber vagy! Az a lényeg. - mondtam és felvettem a cuccokat és elindultunk.
- Te, hogy megyünk be? - kérdezte az ajtónál.
- Én mindenre gondoltam! - feleltem és előhúztam egy kulcsot a zsebemből.
- Honnan? - kérdezte.
- Tomtól elloptam. - mondtam nyugodtan .
- És kinek hol? - kérdezett ismét.
- Tomnak valami olyan tincsét, amit mindenhol látni, Billnek meg a frufruját! - válaszoltam.
- Mit fogunk ezért kapni. - mondta.
Bementünk, halkan, fel ne ébredjenek. Majd véletlen belerúgtam egy tárgyba.
- Sssh! - szólt rám Nita.
- Jól van ! – mondtam, de a fiúk még úgy aludtak, mint akit fejbe vertek.
Neki láttunk a munkálatoknak. Körülbelül 10 perc múlva végeztünk, majd ahogy bementünk, úgy távoztunk, és most Nita rúgott bele a tárgyba. Halkan visszazártam az ajtót, majd a folyosón már rohantunk vissza a szobánkba, és nevetve beledőltünk az ágyunkba.
- Nem akarom, hogy reggel legyen. - mondtam nevetve.
- És mit fogunk nekik mondani? - kérdezte Nita.
- Én már tudom. - mosolyogtam egyet az orrom alatt.
- Kiváncsi vagyok. Na de aludjunk! - Nita.
- Rendben. - mondtam és nyakig betakaróztam. - Jó éjt!
- Neked is. - Nita.

* Az ikreknél *
Tom a konyhában reggelizett, mikor megérkezett ikre.
- Jézusom Bill, hogy nézel te ki? - kérdezte a raszta az öccsét.
- Mert? - Bill.
- Nézd meg magad a tükörbe. - kezdett el röhögni, és megfordult.
- Tom azért te se panaszkodhatsz. - mondta Bill, erre Tomnak lefagyott az arcáról a mosoly, majd mindketten egyszerre rohantak a tükörhöz.
- Ely és Nita... - mondták egyszerre az ikrek és átrohantak hozzánk.
- Ti!!!! - rontottak be hozzánk.
- Hm? - kérdeztem a paplan alól.
- Látod ezt? - jött oda Tom.
- Nita! - böktem meg.
- Mi van? - kérdezte.
- Nézd! - mutattam Tomra meg Billre, ő csak iszonyatos nagy nevetésben tört ki.
- Ti voltatok? - kérdezte Bill.
- Nem. - válaszoltam.
- Szóval igen. - mondta.
- Nincs rá bizonyítékod. - ébredt fel Nita.
- Ott a festék! - mutatott egy irányba.
- Az teli van! - mondtam. - Újra csíkozom magam.
- Hazudsz! - mutogatott rám, olyan viccesen nézett ki, hogy belefejeltem a párnába és elkezdtem röhögni, erre Nita is kitört.
- Szóval ti voltatok! - mondta Tom.
- És mit mondunk majd a rajongóknak? Hm? - nézett ránk.
- Avril fanok lettetek! - mondtam röhögve, erre Nita már sírt a röhögéstől.
- Jól van, Sneider. Ha harc hát legyen harc! - mondta Tom és távozni akart, de megfogtam a csuklóját.
- Ígérem befejezzük! - mondtam és hátul keresztbe tettem az ujjam, Nita csak hülyén nézett rám majd meglátta a kezem.
- Szent a béke? - kérdezte Nita és ő is keresztbe tette az ujját.
- Gyanúsak vagytok! - mondták a srácok. - De legyen béke.
Délután szétnéztünk a városban, és a csarnokban ahol a srácok ma koncertet adnak.
- Eszembe jutott valami! - mondtam Nitának magyarul.
- Roszzul hangzik. - mondta ki nyiltan.
- Srácok! - fordultam a fiúk felé.
- Holnap reggel hol leszünk? - érdeklődtem.
- Öhm, a turnébuszban. - mondta Gustav.
- Nagyon ajánlom, hogy ne ellenünk terveljetek valamit. - mondta Tom.
- Ugyan már Tomy. - legyintettem. - Úgy ismersz te engem?
- Tomy? - kérdezett vissza tágra nyílt szemekkel.  - És nagyon is úgy ismerlek.
- Miért mit csináltak? - kérdezte David mivel semmit nem tudott erről a dologról.
- Először Billel elhitették, hogy nagy az orra és adtak neki egy homorú vagy domború tükröt amiben, annak látszott, utána ellopták a sapkámat és azóta nincs meg, majd hajnalba valahogy bejöttek a szobánkba és rózsaszínre festettek a hajunkból pár tincset.
- Akkor ügyesek voltatok lányok, mert nem látszik. - mondta David.
- Látszódna, csak kimosták. - mondta Nita.
- Én mondtam nekik, hogy majd azt mondják Avril fanok lettek, de nem hallgattak rám. - adtam elő komolyan, erre mindenki csak elröhögte magát.
- Szerintem Billnek még tetszett is. - mondtam Nitának magyarul.
- Mit beszéltek rólam? - érdeklődött Bill, mivel halotta a nevét.
- Csak azt, hogy szerintem még neked tetszett is. Csak nem vallod be! - mondtam.
- Nem félsz, hogy valami bajod esik? - kérdezte.
- Kéne? - érdeklődtem.
- Kéne. - mondta.
- És mit csinálsz velem? - kérdeztem. - Belefujtasz a smink készletedbe? Vagy halálra hajlakkozod körülöttem a levegőt és beledöglök?
- Rosszabb! - mondta.
- És mi az? - kiváncsiskodtam.
- Nézz hátra! - mondta nyugalommal, hátra néztem és Tom van mögöttem.
- Bocs, de nem látom Tomtól!
- Tom az! - mondta Bill.
- Tomtól féljek? Tom olyan, mint a szelíd kiscica. - mondtam nevetve, mire mindenkiből kitört a nevetés.
- Majd meglátjuk. - súgta a fülembe és egy puszit is kaptam amit a többiek nem láttak.
- Ahogy mondod. - mondtam levettem a fejéről a sapkát és áthelyeztem a sajátomra.
- Miért nem tudsz erről leszokni? - kérdezte.
- Nem neveltek meg! - mondtam és Nita mellé futottam.
- Szóval! - kezdtem magyarul.
- Jah igen, mit akartál? - kérdezte. - Az már megint Tom sapkája? - szemezett a sapkával.

- Ahha. De most hagyta, hogy elvegyem. - válaszoltam. - Szóval a jelszó vizipisztoly. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése