And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. augusztus 12., hétfő

I'm here again... =)

Only for Hungarians. 
Csak a Magyaroknak.
Nur für die Ungarn.

Halihó újra itt vagyok. Ha így haladok a napi bejegyzések számával, akkor személyes rekordot fogok dönteni. ;) Nos beszélgettem Jessie-vel és azon gondolkoztam, hogy lehet nem fogom átírni a Georg Papa Lányait. EZ ISMÉT RAJTATOK MÚLIK. Hoztam nektek ízelítőt a történetből és így láthatjátok, hogy hogy kezdtem el annó 2007-ben írni, és hogy értem e la mostani "formájához".  Aminkor elkezdtem írni nagyon nagyon nagyon de NAGYON tréül csináltam. Igen ez lehet akár egy beismerő vallomás is. ;) Láthatjátok, hogy a táj-, és helyzetleírásaim nem voltak nagyon toppon. Nos túl sok a rizsám, hát hagylak titeket olvasni. Jó szórakozást.

A szavazást jobb oldalt találjátok meg./2013.08.20. 13:00-ig fog tartani./

Ui.: Ha át kell írnom a történetet, akkor ritkán tudok frisst hozni belőle, VISZONT, ha így is olvashatónak és - remélhetőleg - szerethetőnek tartjátok, akkor 2 naponta (Jessie-t váltva) hozok ebből 100%-osan részt (+ az új történeteket is hozom majd szépen lassan).

Ennyi voltam mára, jó szórakozást! ;)


Georg Papa Lányai 
Előzetesek:/NINCSENNEK SORRENDBEN!/


***
- Kaptam egy levelet a Asztro fizikusok, és kémikusoktól, hogy folyton lógsz az órákról, vagy, hogy nem csinálsz semmit, és NEM TANULSZ! - akadt ki anyánk
- Hogy honnan kaptál te, mit? - én miközben elég fura fejeket vágtam hozzá, hisz tudni illik Ely nem épp egy tudós palánta. XD


***


*pár percel később*
- ELIZABETH JESSICA CHRISTINE LYNN SNEIDER LISTING, ÉS AMINA KIRA TIFANY ANITA SNEIDER LISTING!!! - övöltözött Georg
- Ajaj... - Ely, és én
- Mi ez? - Georg, mint egy idegbeteg, miközben egy "rongyot" rángatott előttünk valami rúddal vagy bottal :S
- Öhm... Az alsógatyád? - Ely, miközben elég fura fejet vágott xD
- Igen! De hogy néz ki??? - Georg továbbra is úgy, mint egy hisztéria
- Egy kicsit tépedt.... Mit csináltál este? - én xD

***

- Bill... - ijedtem meg, és félve néztem tovább dühöngő kedvesem
- A rohadt k*rva életbe! - a hajába dúrva folytatta a kiabálást, ami egyre jobban megrémisztett
- Bill hagyd abba! - kiáltottam rá
- Nem hagyom abba, és ne akard megmondani, hogy mit tegyek!!! - folytatta a kiabálást
- Bill!!! - én, még mindig ijedten
- Könyörgöm fogd már be!!! - kiabált rám Bill, egy gyilkos pillantás kíséretében

***

- Bemehetek? - Bill
- Minek?? - én xD
- Hogy ne unatkozz, és ne legyél magányos... - Bill xD
- Nyugodj meg nem unatkozok, és magányos sem vagyok... - válszoltam
- De kicsííííííííím... - mászott az ajtóra
- Bill ne molesztáld az ajtót! - én, majd Bill feladta, és befeküdt az ágyba, majd mire kiértem elaludt

***

A feszültséget szinte tapintani lehetett a levegőben. Senki nem beszélt. Már 20 perce semmi változás. A csendet Bill előtörő zokogása zavarta meg. Nem bírta tovább. Georg odasétált hozzá, és marához ölelte, hisz Tom, most Elyt próbálta megnyugtatni.

***

- Nita! Nem láttad Georgot? - jött velem szembe Ely
- Hmm... *gondolkozik* Nem... De, ha követed a horkolást szerintem meglesz... - én, mosolyogva majd folytattam volna az utam a konyhába, de...

***

- Billnek és Tomnak is rendeljünk? - én, miközben Elyre néztem
- Dehogy is! Egyék meg amit főztek... - Ely tök nyugisan xD
- *ránéznek* - Georg, és Gusc.
- Mivan? Még a végén megsértődnek... - vont vállat Ely

***

- Héé Georg! Fogadjunk, hogy gyorsabb vagyok nálad? - kötöszködött Tom
- Álmaidban Kaulitz! - Georg, miközben nagysejetetőn Tomra nézett
- Aki előbb ér T-Mobilos üzlethez az győz! - Tom, majd ahogy ezt kimondta Georggal elkeztek szaladni
- Héé skacok! Ott van egy... - Bill, és Gusc., de Elyvel befogtuk a szájukat, majd Georg, és Tom nekiszaladtak az üvegajtónak, és dobtak egy hátast xD

***

- Szeretlek Bill. - hunytam le a szemeimet.
- Én is szeretlek, nem hagyom, hogy bármi bajod essen. Ígérem, hogy megmentelek! - Bill hangján hallatszódott, hogy nem bírja tovább visszatartani a sírást.

***

- Tudod mit Ely? Játszunk valamit! - Tom, kajánul
- Okéééés! Játsszunk ökrös szekeret! Én leszek a szekér, te pedig önmagad! - mondta Ely, aki a kedvesség netovábbja xD

***

- Lányok...csináljatok valamit magatokkal..mert be szeretnélek mutatni titeket valakinek... - mondta anyánk mérgesen de izgatottan
- Fogadjunk, hogy új pasija van... - súgta oda nekem Ely
- Az tuti... - én
- Kiidegeljük? - Ely
- Nanááá, ez nem is kérdés... - én, majd Elyvel megbeszéltünk mindent

***

*10 perccel később....*
- Ely!!!!!!!!!! Vedd lentebb a hifit!!!! - üvöltött ismét anyánk XD
- Ely vedd fentebb a hifit! - kiáltottam át
- Mert?? - Ely
- Mert még mindig hallom, hogy anyánk üvölt... - én

***

- Szijaaaa! - Tom
- Szijaaaa! Te kis fogyi... - Ely, nevetve
- Nemár... Nem is vagyok az... - dobott be egy durcis pofit Tom amitől mind a ketten elkezdtek nevetni
- Te már kész is vagy? - Ely, csodálkozva
- Tudod drága Ely... Hogy téged tovább tartott felébreszteni, mint Billt, Gustit, és engem eggyüttvéve...? - Tom
- Nah jó most húzz el! Mert látni fogod az U.F.O.-kat!!! - Ely
- Komolyan? - Tom, meglepődve
- Hozzád b*szok valamit!!! - Ely

***

- Bill! - én
- Mivan? - Bill
- Mit szólnál, ha csaposként dolgoznék?? - néztem rá, mosolyogva
- Jajj kicsim ez annyira alja meló... - Bill, mosolyogva
- Mééééért??? Egy csapos tulajdonképpen gyógyszerész, korlátozott lehetőségekkel! - néztem rá nevetve

***

- Ilyen nincs! - hallottam meg a telefonom csengőhangját
- Nem veszed fel? - Bill, miközben fegyverszünetet tartott
- Nem! - vontam vállat, majd a szememet levéve a telefonról Billre néztem
- És ha fontos? - nézett rám kölyökkutya szemekkel, aminek nem lehetett ellenállni, így hát felálltam, és felvettem a telóm
- Szija mondd... - szóltam bele, majd kihangosítottam
- Hallgasd mit találtam ki! - Ely, nagy örömmel
- Jajj nekem... - válaszoltam halkan
Gondolnám ősz van, a hulló levelekről, pedig csak a postás esett le az emeletről, két medve az erdőben náthás, takonyban úszik az egész málnás! Apu ha mos, probléma nincsen, apu ha mos, fehérebb minden, apu varázsol a 75%-os kénsavval... - fejezte be Ely
- Fontos mi? - néztem cinikusan Billre

***
- Nos... Először is Nita... Ő nagyon jól ért ahoz, hogy kölyök kutya szemekkel tudjon nézni, és így megússzuk a büntit, vagy rákenem ő pedig majd kimagyarázza magát... - kezdte el

- Értem... Akkor most jöjjön Bill... - válaszott Andy
- Bill... Általában sikerül rákennem minden bajt okozó tevékenységemet... - bámult ki a fejéből, miközben gondolkozott
- Okés, de akkor hogy jön a képbe Tom? - értetlenkedett Andy, Tom pedig úgyszint
- Nem egyértelmű? Tomra kenem azon dolgokat, amiket az előző 2 személyre nem sikerült... - vigyorgott a lány, majd Tomék is elmosolyodtak

***

- VANDA! AZONNAL SZÁLLJ LE A PASIMRÓL!!! - én, majd nekiestem, és elkezdtünk verekedni
*beér Ely is a szobába*
- Jujj... - Ely
- Segíts már! - Bill, mert próbált minket szétszedni
- Igazad van! Nita tarts ki jövök én is!!! xD - Ely, majd ő is nekiesett

***

*Elyéknél*
- Nem hallok semmit! Sem azt, hogy veszekednek, sem azt hogy beszélgetnek! - idegeskedett Ely, aki próbált hallgatózni
- Kicsim... - nézett kedvesére Tom, hogy nyugodjon le
- És ha megölték egymást? Jobbik esetben Nita ölte meg Billt... Rosszabbikban fordítva! - nézett kedvesére a csaj

***

- Hjajj... Kinyitom! - állt fel Georg, és az ajtóhoz ment.
Kinyitotta de nem volt vele szemben senki, ekkor valami furcsa hangot hallott... Lentebb...
- Öhm... Tom... Azt hiszem neked jött valami! - mondta Georg elég zavartan, mire Tom lassan odament, és tágra nyílt szemekkel bámult
- Kétlem, hogy ez nekem jött! Én már elég rég óta vagyok együtt Elyvel, így bátran kijelenthetem, hogy "Gratulálok Georg"! - veregette vállba zenésztársát

***

- Elnézést. Ön Anita Listing? - pillantott a jegyzetfüzetébe a nevem erejéig, majd a tekintete ismét rámszegeződött
- Igen... - néztem rá furán
- Letartóztatom gyilkossági kísérletért... - fogta meg a kezem, majd hátracsavarta, és a bilincs máris kattant a csuklómon
- Mi? - kérdeztem ijedten

***

Mivel sok választásom nem volt, így befeküdtem az ágyamba, amin azonnal kiszúrtam egy puklit a derekamnál.
- Ilyen nincs. – jegyeztem meg halkan, majd felkeltem és ököllel verni kezdtem a puklit ami nem akarta magát megadni.
- Remélem élvezed ott fent! – néztem az ég felé, majd nem törődve a pocsék ágyammal, elterültem rajta, lehunytam a szemem, és mély levegőt vettem. De ekkor kopogtak.
- Lányom… Itt az ideje az esti imádkozásnak. – szólt be Margaret nővér.

***


Ééés egyenlőre ennyi lenne. Jókora adag ez estére, de nem tudtam kiválasztani hogy mit akarok... =) Kérlek tekintsetek el a helyesírási hibáktól, mert tudom, hogy van benne bőven. :S

Nos jó éjt, és szavazzatok!!! =D

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Szerintem nem kell ujra irnod. Nekem nagyon tetszik igy mar most imadom. Alig varom hogy olvasshasam. A tesodnak a sztorija is fent lesz?

    VálaszTörlés
  2. Szia. :)
    Nagyon örülök, hogy tetszik, hamarosan el is kezdem feltölteni a részeket. :D
    Tesóm sztorija 2 naponta lesz feltöltve, szóval holnap jön a következő rész. ;)

    VálaszTörlés