And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. augusztus 13., kedd

Vágyak 2. rész. =)

Vágyak 2. rész


- Gondoltam valamire... - kezdtem magyarul. - Cs-vel kezdődik és -ikizés - re végződik.
- Te hülye vagy! - mondta.
- Legalább nem úgy ülnek majd itt, mint egy szobor - mondtam.
- Gustav - szóltam.
- Igen? - kérdezett vissza a dobos.
- Szeretnék kérdezni valamit, de ez bizalmas - mondtam.
- Csak rajta! - biztatott.
- Hol csikisek az ikrek? - suttogtam a fülébe a kérdést.
- Ezt most komolyan? Ha megcsinálod, soha a büdös életbe nem állnak szóba veled! - Gustav.
- Nem érdekel - mondtam. - Légyszives! - erre már az ikrek is felfigyeltek.
- Mindketten az oldaluknál! - mondta a fülembe suttogva.
- Nita! - megint magyarul. - Az oldaluknál, ha Gustav nem hazudott.

- Tom, kérlek, nem tudtuk, hogy így meg fogtok sértődni - tettem a fejem a vállára. - Kérlek! - nem jött válasz, ezért bevetettem a "B" tervet, és elkezdtem csikizni.
- TE!!! Te!!! - mondta röhögve. - Ezt nagyon megbánod! - fogta le a kezem.
- O-o - mondtam.
- De még mennyire! - mondta.
- Megérkeztünk! - vágott közbe a sofőr, erre mosolyognom kellett.
- Ez még nem mentesít a büntetésed alól! - mondta Tom, nos lehervasztotta az említett mosolyom.
- Gonosz! - mondtam és mindenki elkezdett kiszállni.
- Bezzeg neked sikerült sokáig csikizned. - mondtam Nitának.
- Aki tud az tud! - vigyorgott büszkén.
- Hogy rohadj meg! - mondtam.
- Igyekszem - mosolygott.

- Szóval, a terv a következő, eddig Bill és Tom külön szobában voltak, most egybe költöznek és ti meg a másikban lesztek - mondta Gusc.
- És ki szobájában leszünk? - kérdeztem.
- Nem mindegy? - Georg.
- Nem, mert ha például Tom volt szobájába akkor lelkileg erősen fel kell készülnünk néhány elhagyott óvszerre - mondtam magyarul Nitának, ő meg csak röhögött, mint állat.
- De mindegy csak érdeklődöm - feleltem a srácoknak, hogy értsék.
- Nem úgy tűnt - mondta Tom, mivel hallotta a nevét. - Tudod, hogy nem illik a másikat kibeszélni? - szegezte nekem a kérdést.
- Nos Tom, nem beszéltelek ki, mert hallottad a beszélgetést, a kibeszélés az, amikor nem hallod, és nem jó dolgokat mondanak rólad - világosítottam fel.
- Gyanús vagy - mondta.
- Mit mondott neked Ely? - kérdezte Bill Nitát miközben én Tommal bájcsevegtem.
- Jobb, ha nem tudod - vigyorgott.
- Légyszíves! - nézett rá azokkal a barna szemeivel.
- Azt, hogy... - kezdett bele Nita.
- Ha elmondod, kiheréllek - mondtam neki gyors magyarul.
- Bocs, de nincs mit! - felelte.
- Maximum súghatod neki! - figyelmeztettem.
- Rendben - mondta és megkérte Billt, hogy hajoljon lejjebb, majd gondolom befejezte, mert Bill hatalmas nevetésben tört ki.
- Te nem vagy normális! - szegezte nekem.
- Ezt bóknak veszem - mondtam.

Majd fél óra kellett ahhoz, hogy Bill elcuccoljon, és, hogy mi kipakoljuk a letfontosságú dolgokat. Miközben pakoltunk elég sok tervet kitaláltunk, avval kapcsolatba, hogy szívassuk meg őket.
- Akkor, ma este? - kérdezte Nita.
- Naná! - mondtam.
- Nem megyünk át hozzájuk?
- Menjünk! - vigyorogtam.

Fél perc múlva, már a srácok szobájában voltunk.
- Hello! - nyitott be Nita.
- Sziasztok! - köszöntek. - Gyertek be!
- Az már meg volt! - mondtam miközben megtalltuk őket a hálóban.
- Szóval van valami ötletetek a nap további részére, hogy mit csináljunk? - kérdeztem miközben leugrottam az ágyra.
- Úristen, Ely, VANISH! - mondta Nita.
- Mi az, hogy VANISH? Az nem valami mosópor? - kérdezte Bill felvont szemöldökkel.
- Majd meg tudod, ha nagy leszel - válaszoltam egy vigyor kiséretében.
- Nem vagyok elég nagy? - kérdezte.
- Nem a magasságodra gondolt... - mondta Nita.
- Én se arra gondoltam. - Bill.
- És ez miért volt VANISH? - kérdeztem.
- Hát.. Mit csináljunk? Gyereket. - mondta magyarul.
- Jajj, de f.asz vagy! - mondtam neki úgy, hogy a fiúk is értsék.
- Miért az? - Bill.
- Mert azt mondtam, ne üsd bele mindenbe azt a nagy orrodat! - mondtam.
- Nem is nagy! - sértődött be.
- Tényleg akkor nézd meg a tükörben! - mutattam felé egy tükröt ami homorú vagy domború vagy mi volt, és így tényleg nagyobbank látszott benne az orra.
- Mondd, hogy csak másfajta tükör ez! - mutogatott rám és a tükörre.
- Bill el kell, hogy szomorítsalak, ez normális tükör. - mondtam.
- ÁÁááááááááhhh . - majd kirohant a fürdőszobába a tükörhöz.
- De szemetek vagytok! - mondta Tom.
- Még csak most kezdődik! - mondtam.
- Nem tudsz megijeszteni! - felelte Tom.
- Te se engem! - mondtam és leütöttem a fejéről a sapkát, Nita közben mögé állt és felvette a sapkát.
- Nita, add vissza! - mondta és hátra fordult én addig levettem a fejéről gyors a kendőt, meg kihúztam a hajgumiját.
- Te!!! - mondta és elkezdett üldözni én meg kifele vettem az irányt, de bele ütköztem Georgba.
- Szólj rá Tomra! - mutogattam Tomra és a háta mögé mentem.
- De elvette a kendőm meg a hajgumim! - panaszkodott a rasztás.
- Ely! - fordult felém.
- Mert megfenyegetett! - mondtam, erre ő vissza fordult Tomhoz.
- Mert szivatja Billt! - mondta.
- Te is szoktad! - mondtam.
- Add vissza a cuccát! - Georg.
- Tessék! - adtam át és berohantam, mivel a sapka még mindig Nitánál volt.
- Add a sapkát! - szóltam neki gyors magyarul.
- Mi? - értetlenkedett.
- Add már! - mondtam.
- Tessék. - dobta át.
- Kérem a sapkám is! - rontott be Tom.
- Nem! - feletem.
- Eddig nem kellett, most már nem kapod meg! - mondtam és kinyújtottam rá a nyelvem.
- Te! - ugrott be mellém az ágyra.
- Nem Tom, hagyj! - akartam elmenni, de lefogott.
- Eressz el! - mondtam, erre elkezdett csikizni.
- Tom! Hagyj! - távolítottam el,  miközben a lábam a hasán volt, mivel a kezemet lefogta.
- Csak, mert sokan vannak. - súgta a fülembe, erre kapott egy játékos kicsi pofont.

- Nita!? - szóltam.
- Hm? - kérdezett vissza.
- Bill még mindig a fürdőszobában van? - kérdeztem.
- Öhm... lehet, hogy öngyilkos lett, mert nagy az orra. - mondta, erre a mondatra Tom úgy felugrott, hogy arra kifejezés nincs.
- Itt hagyta a sapkát! - mondta Nita.
- Dugjuk el! - mondtam.
- Hova? - kérdezte.
- Vidd át hozzánk, ott nem fogja keresni! - mondtam.
- Vidd át te! - szabadkozott Nita.
- Engem észre vesz! - mondtam.
- Ok. - mondta és elkezdett rohanni.
- Ready, set, go... - kezdtem el hülyeségből.
- Meghalsz! - mondta.

Körülbelül 2 perc múlva visszaért.
- Hát te hol voltál? - kérdezte Tom, mivel észre vette, hogy nincs meg a sapkája.
- Öhm. - és rám nézett.
- Telefon. - formáltam a számmal a szót.
- A szobámban hagytam a telót és egy hívást várok. - magyarázta ki magát.
- Huh. - sóhajtottam.
- Nem tudod hova tette el Ely a sapkám? - Tom.
- Nem Ely tette el. - mondta.
- Te? - kérdezte.
- Nem. - válaszolt Nita és a szemével Georg felé nézett.
- Georg, nem találkoztál a sapkámmal? - Tom.
- Mondom, hogy a lányok voltak. Nita vitte el a sapid! - Georg.
- Gyere át, és bizonyosodj meg róla, hogy nincs nálunk. - mondta Nita.
- Rendben. - mondta.
- Ennyire nem bízol bennem? - kérdeztem.
- Ennyire. - mondta és rácsapott a seggemre.
- Ha holnap nem találod a sapkáid, tud meg, hogy szétosztottam a fanok közt. - mondtam.
- Úgysem mernéd! - mondta.
- Biztos vagy benne? - kérdeztem.
- Teljes mértékben. - mondta.
- Na, látod valahol a sapkád? - kérdeztem mikor beértünk.
- Még nem! - mondta.
- Itt nem is fogod! - mondtam.
Majd felkutatott mindent és a bőröndjeinket is megnézte. Mikor mérgelődve kiment megkérdeztem Nitát, hogy hova tette a satyit. Ez volt a válasza:
- A tárgyakon illetve a tárgyakban nem találta. De rajtunk nem nézte meg. - Nita.

- Hol van? – kérdeztem.

2 megjegyzés:

  1. Áh ez rész kegyetlen.
    Hehe irtózatosan jó. Imádom :) <3

    VálaszTörlés
  2. Annamária, nagyon szépen köszönöm! :)
    Remélem tetszeni fog a többi is, és továbbra is olvasni fogod. Nem tudod elképzelni, mennyire sokat jelent ez nekem, és elárulok egy kulissza titkot is!
    17 rész lesz.. vagyis az első "évadot" 17 részre osztottam fel. :)

    VálaszTörlés