And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. augusztus 27., kedd

Georg Papa Lányai 2. rész =)

Only for Hungarians. 
Csak a Magyaroknak.
Nur für die Ungarn.

Halihó!
Itt is volna a folytatás. :) Jó olvasást. :) 
Holnap hozom a Vágyak folytatását! ;)

Georg Papa Lányai


Másnap reggel szokás szerint suliba mentünk. Az órákat nagy nehezen túléltük. Ahogy elindultunk haza, egyszer csak megcsörrent a telóm. Georg volt az.
- Szija. - én
- Szija hol vagytok? - Georg
- Honnan veszed, hogy Ely is itt van? - én
- Hát ti totál egyformák vagytok, és lehetetlen, h ne eggyütt gyertek haza. - magyarázta el Georg XD
- Nah jó... tényleg itt van... - én
- Á-ááá nem nem! Én előre megyek.. Beszélgessetek csak... - mondta nevetve Ely csak, hogy idegesítsen
Kb. 2 perc múlva egy sikítást hallottam az egyik elhagyatott utca felől...Rögtön tudtam, hogy valami baj van...
- Mi volt ez? - Georg
- ELY!!! - kiáltottam neki majd elkezdtem szaladni, és letettem a telót.
- Ely!!! Hol vagy?? - én
- Nitaaaa fuss innen! - kiabált rám Ely
- Szija Nita... - szólt hozzám egy férfi a sötétből.
- Ki vagy te?! - kérdeztem miközben Elyhez szaladtam aki a földön feküdt.
- Ely jól vagy? - szóltam hozzá halkan...
- Semmi bajom... - Ely
- Sajnálom, de nem mondhatom meg, hogy ki vagyok... - nevette el a végét a csávó
- Gyere Ely tünjünk el innen... - próbáltam felemelni.
- Menj innen! Fuss már! - Ely
- Nem hagylak itt! - mondtam majd felemeltem, és lassan megpróbáltam menni vele, de nem sikerült mert valaki hátulról leütött, de nem ájultam el.
- Mi takar tőlünk?! - kiabáltam rá könnyes szemmel.
- Ha te azt tudnád... - mondta a csávesz
- Nita! Ely! - kiabált Georg
- GEORG! - kiabáltam, hogy észre vegyen minket
- Lányok! - szaladt felénk Georg, a többiekkel.
- A francba! Tünjünk el innen! - mondta a csávó majd elmenekült a haverjával eggyütt.... Mi még mindíg a földön feküdtünk, Elyvel, mert nem tudtunk felállni.
- Jól vagytok? - szaladtak hozzánk a srácok.
- Áááááh.... nagyon fáj.... - mondtam.
- Elyvel mi van?? - kérdeztem ilyedten...
- Ugye jól van?? - én, sírva
- Persze, hogy jól van csak nyugodj meg. - ölelt magához Bill, hogy megnyugtasson.
Annyit láttam, hogy Tom karjaiban van Ely eszméletlenül.
- Ely! - mondtam miközben egyre jobban sírtam, majd magamhoz szorítottam Billt.
- Azonnal vigyük kórházba! - mondta Gusc.
Ahogy ezt kimondták Tom már a kocsi felé indult, Bill pedig óvatosan felemelt. És elindultunk a kórházba.
- Ahogy beértünk az orvosok azonnal odaszaladtak hozzánk.
*10 perccel később*
- Elnézést doktor úr... - Georg
- Mi van velük?? Hogy vannak? - kérdezte Georg aggódva
- Ön az édesapjuk? - kérdezte az orvos.
- Igen! - vágta rá határozottan.
- Anitának többnyire csak zúzódások, és horzsolások vannak., de a másik hölgynek... ööö.. - kezdett el gondolkozni az orvos
- Elynek... - mondta tovább Tom.
- A hölgynek belső vérzése van... - mondta az orvos
- Be lehet menni hozzájuk? - Bill
- Igen.. De csak eggyesével... - ahogy ezt kimondta az orvos Bill már be is lépett az ajtómon.
- Nita... jól vagy? - Bill
- Mostmár igen.... Mi van Elyvel? - én
- Ő is jól van... - mondta Bill nyugtatóan.
- Köszönöm... - én
- Mit? - Bill
- Hogy megmentettetek minket... - én
- Áh... semmiség... - mondta Bill majd egy kicsit mintha elpirult volna.
*eközben Elynél *
- Ely.. Ébren vagy? - szólt hozzá halkan Tom
- Tom? Te vagy az? - Ely
- Igen... - mondta Tom lágy hangon
- Hol vagyok? És hogy kerültem ide? - faggatózott Ely mire Tom mindent elmondott neki.
- Hogy érzed magad? - Tom
- Szerinted? - Ely
- Háááááát... -Tom, majd elmosolyodott
- És.... Nitával mi van?? - jutottam eszébe nagynehezen XD
- Ő jól van... - Tom
- Pontosabban? - Ely
- Nem tudom... Bill bement hozzá... - Tom
- Jah... Értem... - mosolyodott el Ely majd Tom is
*nálam a szobában*
- Bill.... - én
- Igen? - Bill
- Átvinnél Elyhez léccike... Látnom kell, hogy tényleg jól van-e... - én
- Hááát nem is tudom, hogy ezt szabadna... - Bill, de nem tudta befejezni a mondatot, mert közbevágtam.
- Ne vitázz velem! Ha nem viszel át akkor majd valahogy átjutok egyedül... - mondtam nevetve
- Jajj de hülye vagy már bocs... - Bill, nevetve
- Ééééén? Csak legyek jobban ezt még megkapod! - én, még mindig nevetve XD
Nagynehezen rábeszéltem Billt, hogy vigyen át... Ahogy beértünk Elyhez döbbenten láttunk, hogy Ely, és Tom milyen jól elvannak...
- Ely! - én, mosolyogva
- Hugi! - Ely
- Hogy vagy? - én
- Mostmár jól... És te? - Ely
- Én is... - én
- És... Mért nem hagytál ott? Mondtam, hogy menekülj el! - akadt ki rám Ely
- A tesóm vagy! Nem hagyhattalak ott... - én, mosolyogva
- Te tudod, hogy ezek kik voltak? - én
- Nem... Eggyiket sem ismertem fel... - Ely
Nemsokára bejött Elyhez az orvos.
- Őőőő hölgyem maga mit keres itt?? - akadt ki rám
- Elnézést doktorúr de ő az ikertestvérem, és látnom kellett, hogy jól van... - én
- Rendben, de kérem most fáradjon vissza a szobályába. - orvos
- Azonnal... - én, majd Bill már el is indult velem eggyütt xD
*1 héttel később* gyorsan telik az idő xD
- Ééééééés ennyi! - Caren
- Vége a tánc próbának... Mindenki mehet haza... - Caren
- Cooool..... - örvendeztünk eggyütt Elyvel... A srácok már kint vártak minket ( szokás szerint xD )
- Nah milyen volt... - Georg
- Klassz csak fárasztó. - Ely
- Jah. - én
- Am. srácok... Én még beugrok Deenhez, ha már erre jöttünk.... Ely! Ne vágj már ilyen pofákat hozzá! - én
- Jó majd igyekszek... - mondta Ely, és tovább grimaszolt, amin a srácok csak nevetni tudtak
- Hahaha nagyon vicces... Mindjárt jövök.. - én, majd bementem Deen házába de amit láttam azt nem tudtam elhinni... Deen egy kiscsajjal fetrengett az ágyban (xD) majd néhány másodperc múlva észrevette, hogy az ajtóban állok...
- Kicsim ez nem az aminek látszik.. - mondta majd lelőkte magáról a kiscsajt
- Te szemétláda! - én, majd elszaladtam amit a srácok is észrevettek, de Ely nem volt velük...
- Nita állj meg! - Deen
- Haggy békén... Menj vissza a szajhádhoz! - én, kiabálva

- Azonnal állj meg!! - kiabált rám megint majd ahogy utolért, elkapta a kezem, és magához rántott, majd én lekevertem neki egy pofont amire az volt a válasz, hogy én is kaptam egyet...
- Eressz el! - én, már sírva
- Ereszd el te rohadék! - rontott neki Bill
- Bill! - én
- Ó szóval ő az új pasid? - Deen, majd ahogy az egyik keze kiszabadult lekevert nekem még egy pofont amitől a földre estem.
- Nem vagyok a pasija csak a haverja!! - Bill
- Jah persze! - Deen
- Bill... Hagyd! Nem ér ennyit! - én
- Hallottad te bunkó köcsög! Takarodj innen... - Deen
- Na ezt már nem... Azt még elviselem, hogy lekeversz nekem egy pofont, és hogy szídsz... De azt hogy Billt le bunkó köcsögözöd azt már nem. - én
- Deen takarodj innen! - kiabáltam rá
- Srácok haggyátok abba! - kiabált rájuk Georg
Én már nem bírtam tovább ezért sírva elrohantam. Ahogy Bill észrevette utánam akart szaladni, de ahogy láttam Deen még nekiugrott. Ahogy hazaértem felszaladtam a szobámba, és álomba sírtam magam...
*2 órával később*
- Ne..... Ne.... ELY! - ültem fel hirtelen az ágyamban ahogy felkiáltottam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése