And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. augusztus 28., szerda

Vágyak 7. rész =)

Itt is volna az ígért rész! :) Jó olvasást! Komikat kérnénk! ;)


Vágyak 7. rész

  *Nitáéknál : *
- Jah, és segítettem kikészíteni a ruhád. - mondta a fiú, amikor meglátta, hogy a lány a böröndjéhez készül legugolni.
- Hogy mit csináltál? - hitetlenkedett, mivel nem hitt a fülének.
- Öhm. - vakarta meg a tarkóját. - Nem kellett volna?
- Hát nem! És hol vannak? - kezdett ideges lenni.
- Ott a fotelban. - vigyorgott egyet az énekes.
- Kiváncsi vagyok mit hoztál össze. - lépett Nita a fotelhoz, könnyedén fogalmazva sokkot kapott, mivel a számára nem valami kedvelt ruhákat készített ki Bill. - Bill, ezeket a ruhákat honnan szedted?
- A bőröndödből. - felelte nyugisan.
- Egy, neked mióta van megengedve, hogy a bőröndömbe turkálj. Kettő, van fogalmad arról, hogy ez Ely blúza? Tisztában vagy azzal, hogy mit csinálna, ha felvenném? - nézett a fiúra.
- Csak segíteni akartam. - mondta Bill.
- Jah, mint a sport szeletes csávó. - felelte Nita.
- Mindenki hibázhat, nem? - kérdeztem.
- Nem, szivi, te nem. - kezdett más cuccokat keresni Nita.
- De ezek jók! Ne vegyél másikat! - tette karba a kezét a énekes.
- De fogok. - mondta a lány és elindult felvenni a ruháit. Körülbelül 10 perc múlva visszaért.
- Szerinted, mit csinálnak Tomék? - kérdezte.
- Szerintem Tom alszik. - mondta Bill nyugodtan.
- Ahogy Elyt ismerem már rég kész vannak. - vigyorogott egyet a lány.
- Szerintem nem. - állította az énekes.
- Megnézem őket. - mondta a lány és elindult, de csalódnia kellett mivel zárva találta az ajtót, ezért visszament. - Be van zárva az ajtó.
- Tényleg? Ezek elmentek valahova? - kérdezte magától az énekes. - Én felhívom. - dünnyögött magában.
- Bill, hagyd már, hogy együtt legyenek. - szólt rá Nita.
- De tudni akarom, hogy hol van. - mondta Bill.
- Bill, ő már nagykorú. - vette el a telefont Bill kezéből.
- Add ide! - nyúlt a telefonja után.
- Nem! - nézett a fiú szemébe.
- Tudni akarom, hogy mi van vele! - emelte fel a hangját.
- Majd megtudod, ha elmentünk már a buliba! - válaszolt Nita, Bill elvette nagy nehezen a telefont és tárcsázta Tom számát. - Bill, ne!

* Nálunk *
- Tom mondd, hogy nem a telefonod csörög! - néztem rá.
- Ide adod? - kérdezte, mivel a táskámban volt. Ilyenkor annyira tudom utálni azt, aki Tomot hívta. Legszívesebben azt válaszoltam volna, hogy nem, de azok a szemek... Egyszerűen nem lehet, ellenállni, azoknak. A kérdésére nem válaszoltam, előkerestem a telefont, és megnéztem, hogy kihívja. Nem lepődtem meg. Bill volt az. Még mielőtt bármit csináltam volna a telefonnal ránéztem Tomra. Már a telefon után nyúlt, elhúztam a kezem, ő furcsán tekintett rám. Hátulról átölelt és csak ennyit súgott a fülembe : - Kérlek! 
Gondolkodás nélkül kinyomtam, majd a táskába süllyesztettem a telefont.
- Ki hívott? És ez mire volt jó? - halmozott el kérdésekkel.
- Bill hívott. - láttam, hogy megforgatja a szemét, én láttam! - És, 21 éven keresztül beszélhetett veled, szóval, pár órát én is kaphatok, nem?
- Bocsi, de nem születésem óta beszélek. Szóval, rossz válasz. Körülbelül 19 éve volt. - húzott egy padfelé, ő leült, és engem pedig az ölébe ültetett.

* Nitáéknál*
- Ez kinyomott! - lepődött meg Bill.
- Te nem ezt tetted volna? - nézett fel a Bravóból a lány.
- Nem. Hanem felvettem volna. - dőlt hátra az énekes az ágyon.
- De, hogy szitkozódtál volna? - nézett rá a lány.
- Úgy ismersz? - támaszkodott fel az énekes.
- Sajnos úgy. - mélyedt bele az újságba.
- Igen? - ült fel.
- Igen. - nézett a szemébe a lány.
- Jól meggondoltad? - állt fel a frontember és elindult a lány felé. Próbált, félelmetesen kinézni, de nem jött össze neki, mivel a csaj, nevetésben tört ki.
- Olyan gonosz vagy! - ült inkább vissza az ágyra. - Inkább zaklatom Tomot!

* Nálunk *
Épp, hogy elváltak az ajkaink, éreztem, ahogy rezeg, és hallottam, ahogy csöng, Tom telefonja.
- Hagy, kapcsoljam ki. - néztem rá.
- Inkább add ide, úgysem fog, békén hagyni. - simított végig az arcomon.
- De most miért jó ez neki? - fogtam meg a kezét.
- Csak félt. Kérlek, add ide. - nyújtotta ki a kezét.
- Tessék. - adtam át a telefont, miután elővadásztam a nagy kupiból.
- Igen? - szólt bele Tom, Bill valószinűleg meglepődött, hogy bátyja felvette a telefont.
- ... - Bill.
- Elyvel a városban ülünk, egy padon. - vigyorgott rám.
- ... - Bill.
- Igen, ott leszünk. - lett ideges. - Rendben, szia.
- Nos? - kérdeztem.
- Azért hívott, hogy hol vagyunk, és este megyünk-e?! - hadonászott, miközben újra útra kéltünk.
- És? - kérdeztem.
- Megyünk. - idegeskedett tovább.
- Mi a baj? - álltam meg, és megragadtam a kezét. A szememben félelem látszott. Ezt az előttem lévő csokoládé barna, szem tükröződéséből láttam.
- Ne félj! - simított végig az arcomon.
- Válaszolj. - majd a félelemből határozottság lett.
- Bill, felidegesített, ennyi. - nézett a szemembe. Miért nem tudok ellenállni, ezeknek a szemeknek?
- Akkor, miért megyünk vissza a kocsihoz? - érdeklődtem, mivel a fekete Cadillac már látó távolságon belül volt.
- Kérlek, elmondok mindent, de most gyere. - kulcsolta össze a kezünk és elkezdett húzni, ez a cselekedete blokkolt, de inkább hagytam és élveztem a pillanatot. - Hol a kulcs? - kezdett kotorászni a zsebeiben.
- Tom... - szóltam.
- Nem tudod hova tettem? - kezdett ideges lenni.
- Tom! - szóltam hangosabban.
- Hol van? - kutatta át az összes zsebét.
- Tom! - lengettem meg az orra előtt a kulcsot.
- Hol volt? - nézett rám.
- Amikor elindultunk, mondtad, hogy tegyem el. - nagy megkönnyebbülés látszott az arcán, nem tudom Bill mit mondott neki, de nagyon felzaklathatta vele.


-          Mit mondott? - kérdeztem, mikor már újabb célunk volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése