And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 26., csütörtök

Georg Papa Lányai 10. rész =D

Halihóóóó!

Meghoztam a G.P.L. 10. részét. =) Bocsánat, hogy csak most, de sok mindent történt mostanság és eléggé le van lassulva az agyam. =(

Jó olvasást! Puszi nektek! =)

Georg Papa Lányai 10. rész


- LÁNYOK! Azonnal nyissátok ki! - Georg
- Neeeem... - Ely, és én, majd felmentünk zenét hallgatni
- *leugrálalépcsőn* Lálálá lá - Bill
- *leszaladazikreután* - Tom
- Mijezazez? O_O" - Bill
- Öhm... nemtom... - Tom, majd az ajtó felé vették az irányt
- Bill! Tom! - Georg, mikor kinyitották a srácok az ajtót
- Mivan?? - Bill & Tom miközben elég ilyedt fejet vágtak
- Hol vannak a lányok??!! - Georg
- Öhm... asszem fent... - Tom
*fent*
- Lányok nyissátok ki!!! - Georg
- Ely! Támad az ellenség! - én xD
- Ne nyisd ki! - én
- Hülye leszek kinyitni...! - Ely
- Alapból az vagy... - én, egy nagy vigyor kíséretében
- LÁNYOK! - Georg
- Nyisd ki... - adtam meg magam
- Nyisd ki te! Én még élni akarok... - Ely, egy ilyedt fej kíséretében
- Nem! Te születtél hamarabb! .... Akarom mondani, te keltél ki hamarabb xD - én
- Meddig várjak még?! - Georg
- Még 2 hétig, mert nincs időpontod, és nagyon elfoglaltak vagyunk... - én
- Hjajj! - Georg, majd feladta a harcot
*másnap*
- *óvatosankidugjákafejüketazajtónál* - Ely, és én
- Tiszta a levegő... - Ely
- Menjünk... - én, majd leosontunk a konyhába
- Khm khm... - Georg
- *lassanmegfordulnak* Szija... apa... - Ely, és én
- Szijasztok! - Georg
- Haragszol még? - Ely
- Nem... rájöttem, hogy én is voltam valaha ilyen... - Georg
- Valaha?.... Kb. úgy 2-3 évvel ezelőtt... -.-" - Ely
- *nevet* - én
- Ha ha ha... - Georg
- Na jóh... Mi leléptünk... - Ely, és én
- Hova? - Georg
- El... - Ely
- Ez nem válasz! - Georg
- Akkor úgy mondom, hogy ki a teraszra beszélgetni... -.-" - én
- Oké... - Georg
*pár órával később*
- Nyertem nyertem! - én, miközben ugráltam
- Igen, de csak 1 centivel előztél le... - Ely, miközben ezerrel vigyorgott, és elindultunk befelé
- Szijasztoook! - Bill & Tom
- Szijasztoook! - Ely & én, majd adtunk a srácoknak egy-egy csókot
- Csocsi gyerekek, mentem interjúra... - Gusc., majd az erkélynél akart távozni....
*puff*
- Áááááúúúú... - Gusc.
- Ezzel meg mi történt? - Tom
- Elmerült a nyáltengerben... xD - Ely
- ??? - srácok
- Köpködő versenyt tartottunk... - én
- Mi ez a csúszós ízé??? - kiabált be kintről Gusc.
- Öhm - Ely
- Ne akard tudni... xD - én
- Jobb lenne, ha átöltöznél... - Bill
- Egyet értek! - Tom
- Jééé! Egyet értessz velem??? - Bill
- Jah. - Tom
- Azta... ezt is megéltem... - Bill, miközben egy "azta ez de nagy csoda" fejet vágott xD
- De dinka vagy... xD - Ely, és én
*pár nappal később reggel*
- *ásít* - Ely
- Mivan? - Tom kómásan
- *ásít* - Ely
- Értem... - Tom
- Jóóóóreggelt! - Bill, miközben szokásához híven leugrált a lépcsőn
- *ránéznek* - Ely, és Tom
- Mivan?? - Bill, mikzben egy pillanatra megállt
- *bámulják* Semmi... - Ely & Tom
- Okééés... - Bill, majd ugrált tovább xD
- *visszapattog xD* Nita hol van? - Bill
- Honnan... - Ely
- Tudjam... - fejezte be Tom
- Szíííííjasztoook! - értem be, a házba xD
- Hol voltál? - Ely, Tom, & Bill
- Megsétáltattam Gugut! - én
- Faterék hol vannak? - én
- Kik? - Bill
- Georg, és Gusti... - én, egy szemforgatás kíséretében
- Sziasztok! - Georg, és Gusc.
- Csocsíííí! - én
- Mi a baj Gugu? - én, miközben ránéztem a fenekét fájlaló Gusc.ra
- Fáj a s*ggem... xD - Gusc.
- Mitől? - én
- Fúúúújj muszály ezeket megkérdezned tőle?! - Ely & Tom
- Igen! - én, miközbe rájuk néztem
- A múltkori eséstől... - Gusc.
- Ahhham... - én
- De mi volt az?? - Gusc.
- Szerintem addig jobb amég nem tudod! - Ely
- Na jóh... Úgysem mondjátok el... Igaz? - Gusc.
- Talált sűlyedt! xD - Ely, és én
- Mennyünk már el valahova... - Ely
- Oké... és hova? - Georg
- Öhm... Nem tudom... - Ely
- Mit szólnátok az állatkerthez? - Gusc.
- Ilyenkor?? Hisz odakint szakad a hó! - Bill
- Éééés?? - én
- Mit és?? - Bill
- Nem csak kint vannak állatok... -.-" - én
- Igaz! Itt is van pár darab... - Ely, miközben végignézett a srácokon xD
- Heheh... xD - én
- Ha ha ha... -.-" - srácok
*kint az utcán úton az állatkert felé*
- Wááá de hideg van! - nyafogott szokásához híven Bill
- Jajj kicsim... - én, majd magamhoz öleltem
- Mondtam, hogy jól öltözz fel, de hallgatsz is rám... -.-" - én
- Jólvanna... - Bill egy halvány mosoly kíséretében
- *sikít* Melyik kis köcsög volt ez?? - én, miközben lassan hátrafordultam, ugyanis valaki hátba dobott egy hógolyóval
- *tesziazártatlant* Lááá lá lálá láá... - Ely
- Na ezt még visszakapod! - én, majd elkezdtünk hógolyózni, amibe később a többiek is beszálltak xD
*az állatkertben*
- Jujj nézd! Ott van Bill! - Tom, miközben egy oroszlánra mutatott xD
- *szakadnakanevetéstől* - Georg, Gusc., Ely, Tom, én
- Csezd meg! -.-" - Bill
- Tényleg hasonlít rád... xD - Ely
- A sörényetek... vagyis a hajatok xD - Georg
*pár percel később*
- Jézusom! Tom! Hogy kerültél oda?! Tarts ki! - Bill, miközben a majmokkal társalgott a ketrecnél, majd ránézett Tomra
- Jajj Tom... Hogy te itt vagy... Összekevertelek vele *ártatlanulazegyikmajomramutat* xD - Bill
- Háháháhá xD - én
- Kössz tesa... -.-" - Tom
- Szívesen! - Bill, miközben ezerrel vigyorgott
- Néééézd! Jujj de szép kígyók! - Ely, és én
- *ártatlankiskutyapillantássalnéznekGeorgra* Apa... - Ely, és én
- Eszetekbe ne jusson! - Georg
- Léccíííí! Léccikeh^^... - Ely, és én
- Nem! Nem hozhattok haza egy kígyót sem! - Georg
- *idegesek* Hjajj... *hatásszünet* Hmm... *egyrejobbanmosolyognak* - Ely, és én
- Eszetekbe se jusson! Még az se jusson eszetekbe, hogy eszetekbe juthatna! - Georg
- Miva'? - Bill, Tom, és Gusc.
- Csórni akarnak egy kígyót... - Georg meglepő nyugodtsággal
- Ahhhha... - Bill, Tom, és Gusc.
- Honnan tudtad?? - Ely, és én totál ledöbbenve
- Onnan, hogy ismerlek titeket már egy kis ideje... -.-" - Georg
- Kössz... -.-" - Ely, és én
- Húúú de útálom a kígyókat! - a srácok egyszerre
*hazafeleúton*
- *sóhajt* - Ely, és én
- Mi az? - Bill
- Semmi, csak... fáradt vagyok, de nem akarok aludni... - én
- Neked is ez a bajod? - Tom, Elynek
- Naggyából... - Ely
- Van ez ellen egy nagyszerű ötletem! - Bill, és Tom egyszerre
- Ajánlom, hogy ne AZ legyen! - Georg xD
- Hát öhm... - Bill
- Most mért?! Már úgysem szüzek... - Tom, de ahogy ezt kimondta Georg szemei vérben forogtak xD
- *oldalbabökiTomot* Khm *gyilkospillantás* - Ely
- Gondolom... - mentette ki magát Tom
- Na azért! Különben kiheréltelek volna... - Georg
- Heheh xD - Ely, és én
*otthon filmnézés közben*
- Hozok egy üdítőt... Ti is kértek? - én, miközben felálltam, és az ajtó felé vettem az irányt
- Naná, hogy kérünk! - mindenki egyszerre
- *elindullefeléalépcsőn* - én
*elmegyazáram* xD
- *sikít* Ááááh! *puff* *puff* *puff* *puff* *csatt* *puff* *PUFF* *nyöszörögés* Auh... - én xD
- Hugíííí! Egyben vaaaaaaa *sikít* - Ely, miközben kiszaladt, és sikeresen ő is lezúgott a lépcsőn
- Csajóóóóóók - srácok, majd egymás után ők is lezúgtak a lépcsőn egyenesen ránk...
*visszajönazáram*
- *nyöszörög* - én, mert a "kupac" alján voltam
- Húúúú! Király volt! Még egyszer!!! - örvendezett Tom
- *valakitlábbarug* - én
- Áúú! Ki volt ez?? - Georg
- Bocs Gmen... Nem téged céloztalak... - én, miközben tovább szenvedtem
- Akkor meg kit? - Georg
- Tomot... - én
- Mért? - Ely
- Az előbbi nagy öröméért... -.-" - én
- Jah... Rugd lábba helyettem is... lécci... xD - Ely
- Oksy... Meglesz, ha megtalálom az ő lábát... - én
- Balra a második... - Gusc. aki a kupac tetején volt de b*szott leszállni rólunk xD
- Köszi... De... Melyik ballra? xD - én
- Erre? *oldalbarugvalakit* - én
- Aúúúúh... Kicsim... Ez én voltam... - szenvedett a rugásomttól Bill
- Jujj xD Bocsi szivem... Nem téged céloztalak... - én
- *seggberugvalakit* - én
- Hééé! Ez fájt! - kezdett el nyafogni Tom
- Talált! - Ely, és én
*fent az emeleten Billnél*
- Nem vagy fáradt? - Bill, miközben már az ágyában feküdt
- Még nem... De te aludj csak... - én, majd adtam egy puszit a pofijára
- Héé ez nem ér... - rántott vissza
- Mi nem ér? - én, egy mosoly kíséretében
- Csók nélkül elmenni... - Bill, majd megcsókolt
- Hjajj! Mostmár aludj! xD - én
- Értettem kapitány! - Bill
*Elyéknél Tom szobályában*
- Tom! - Ely
- Naaaaah... - Tom, miközben nagy bociszemeket meresztett Elyre
- Ne is álmodj róla! Jusson eszedbe a kiherélés... - Ely, majd adott Tom szájára egy puszit, és kiment
- ELY! - Tom
- Jézusom mivan?? - szaladt vissza hozzá, mert azt hitte, hogy valami baj történt
- Ne haggy már itt... - Tom
- Jajj Tom... - Ely, majd kiment
- Nemáááár! - nyafogott Tom
*fent a szobámban*
- Szét unom az agyam! Csináljunk már valamit! - Ely
- *alattomos,éssunyimosoly* - én
- Na ez király lesz... - Ely, mert már jól ismer engem
*reggel*
- 5, 4, 3, 2, 1, - Ely, és én
- *sikítanak* - srácok
- ELIZABETH JESSICA CHRISTINE LYNN SNEIDER LISTING, ÉS AMINA KIRA TIFANY ANITA SNEIDER LISTING!!! - üvöltöztek a srácok
- Nyugi... Az csak vizisikló... Tök ártalmatlan... - Ely, és én, nevetve
- LÁNYOK! - üvöltöztek tovább
- Megyünk már... - Ely, és én
- Kicsim haladj ennek tetszik az én "kígyóm"!!! - Tom ilyedten
- *szakadnakanevetéstől* - Ely, és én, majd felmentünk, és kihoztuk a kis "kedvenceinket"
*35 percel később*
- *szídnak* - srácok
*25 percel később*
- Nah! Remélem megértettétek! - Georg
- Hjajj... Befejeztétek mostmár a leordításunkat? - Ely, és én, mert csak most jutottunk szóhoz, ugyanis eddig csak szídtak minket xD
- *gyilkospillantás* - srácok
- Apucíííííí *ártatlankiskutyapillantás* - Ely, és én
- Ne! Ne! Lányok ne! Ne nézzetek így ráááám... - Georg
- Apuuuuuu... - folytattuk tovább
- Hjajj... Mennyetek... Nincs bünti... - Georg
- Köszíííííh apu... Szeretünk... Pá... - Ely & én, majd leléptünk
- Hééé! - srácok egyszerre
*este a "családi" beszélgetés közepén xD*
- JÉZUSOM! - mindenki, mert megcsörrent a telóm
- Nyugi veszemmár! - én, majd felvettem
*pár percel később*
- *sikít* Ááááááh! - én
- Mivan? - srácok & Ely

2 megjegyzés:

  1. Hehe :) Istenem mennyit tudnak hülyéskedni :)
    Nagyon szupi :) <3 Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! ^^ Igyekszek minél hamarabb hozni a folytatást! =) ♥

    VálaszTörlés