And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 2., hétfő

Georg Papa Lányai 4. rész =D


Georg Papa Lányai 4. rész


- Mert ők nem tudnak erről semmit!!! - anyám
- Akkor engem mért hoztál ide?? - én még mindíg kiabálva
- Mert te sok pénzt szerezhetsz nekem a hangoddal! - anyám
- És ha nem akarok?! - én
- Ezt most nem te döntöd el!... Gyere bemutatlak a testvérednek... - anyám
- Hogy kinek? - én, totál meglepődve
- A másik nővérednek... Aki szintén... Az ikertesód egyben... - anyám
- Hogy mi?! Ezt nem monhatod komolyan!!! Mért titkoltad el ennyi ideig, hogy van még egy tesónk?! - én
- Pont úgy! Jah... És még valami... Vedd ki a piercingjeidet, és a tetoválásaidat fesd le valamivel, hogy ne látszódjon, és fesd be szőkére a hajad! - anyám
- HOGY MI??? SOHA!!! - én
- Olyan nincs! - mondta, majd a karomnál foga elrángatott...
*eközben Elyéknél*
- Már felhívtam mindenkit, de senki sem tudja, hogy hol van! - Ely
- Az nem lehet! - nyögte ki Bill már a sírás határán
- Nyugi Bill... - mondta Tom
- Felhívtam a rendőrséget, és bejelentettem, hogy eltünt... - mondta Georg
- Én meg beszélek Hans-sal, hogy valahogy próbálja megkeresni... - mondta Gusc.
*2 hónappal később* ( Hogy repül az idő ) xD
- Ely....Ely... ELY!!! - ébresztgette Georg Elyt, aki szokás szerint jó mélyen aludt XD
- Mi van fater?! Haggyál már aludni!!! - Ely, egy kicsit nyűgösen
- Nem nem! Van egy nagyon jó hírem... - Georg
- Megtaláltátok Nitát?? - Ely, totál izgatottan
- Nem sajnos nem... - Georg
- Nah akkor haggyál... - mondta, Ely majd belefejelt a párnájába
- Kezdj el pakolni, ugyanis elutazunk Párizsba... - Georg
- HOGY MI? HOGY HOVA?? - élénkült fel Ely
- Pááááááárizsbaaaaaaaaaaaa.... Felfogtad? - Georg, lassan xD
- Könyörgöm... Én csak alkalmi süket vagyok, és nem fogyi! - Ely xD
- Na haladj... - monda Georg, majd kiviharzott Ely szobájából
*2 percel később*
- Szijaaaa! - Tom
- Szijaaaa! Te kis fogyi... - Ely, nevetve
- Nemár... Nem is vagyok az... - dobott be egy durcis pofit Tom amitől mind a ketten elkezdtek nevetni
- Te már kész is vagy? - Ely, csodálkozva
- Tudod drága Ely... Hogy téged tovább tartott felébreszteni, mint Billt, Gustit, és engem eggyüttvéve...? - Tom
- Nah jó most húzz el! Mert látni fogod az U.F.O.-kat!!! - Ely
- Komolyan? - Tom, meglepődve
- Hozzád b*szok valamit!!! - Ely
*4 órával később Párizsban*
- Áááááh ez már nem lehet igaz! - Georg papa totál kiakadva xD
- Mi a baj fater? - Ely
- El kell mennünk valami ostoba tánc bemutatóra... - Georg
- Khmmm... Khmm -.-" - Ely
- Jajj bocsika... Nem azért... Amit te táncolsz az cool... Csak most nincs hozzá túl sok kedvem... Meg te totál más vagy... Valami Pink Girls nevű kis banda fog táncolni.... - Georg
- Jesszus! - Ely
- Nah mind1... Majd túléljük valahogy... - Georg
Pár percel később egy csarnokban voltak, és az igazgatóval beszéltek, majd leültek, az előadás miatt az első sorba.
*eközben nálam*
- Na aztán ügyik legyetek! - mondta anyánk Vandának ( tesónk ), és nekem + a többi kiscsajnak
- Jajj de engem ez annyira b*szottul hidegen hagy! - én
- Hogy beszélsz?! - mondta anyánk majd lekevert nekem egy pofont...
- És indulás! - mondta anyánk, majd felvonultunk a színpadra, ahonnan megláttam a srácokat
Egy nagyon ribis táncot adtunk elő, full rózsaszínben, ráadásul, egyetlen pc sem voltrajtam, a tetkóim sem látszottak, és ráadásnak szőke volt a hajam... xD
A műsor után a többiek szó szerint lerángattak a színpadról, mert oda akartam menni Elyékhez...
- Olyan ismerős volt nekem ez a lány... - Ely
- Ő...Ő... Nem Nita volt?? - Bill
- Nita? KIZÁRT! Hisz ő sosem lenne szőke, és nem venne fel ilyen ízléstelen göncöt... Ráadásul nincs pc-je se tetkója... bizti, hogy nem ő az... - Ely
- Na mind1... Gyertek. - mondta Tom, majd felmenek az emeletre
*nálam*
- ERESSZETEK EL!!! - kiabáltam, ahogy csak tudtam...
- Nem!!! - Vanda
- Eresszetek el vagy nektek annyi! - én majd lekevertem Vandának egy pofont (gyűlöljük egymást Vandával), és a másik kiscsajnak is, majd kiszaladtam a színpadra... senki sem volt már ott... Felkaptam egy gitárt amit még a fellépés előtt találtam, és elkezdtem énekelni a Rette mich-t. A közepe felé tarthattam mikor anyám kiszaladt hozzám és megpróbált visszarángatni, de elszaladtam, és énekeltem tovább...
*Elyéknél*
- Nézzétek... Tuti, hogy ő az! Hisz a mi dalunkat énekli, és neki van ilyen hangja... És az ott..... - mondta Bill de nem tudta befejezni
- Lilian... - fejezte be Georg
- Anya... - mondta ki Ely is
- Akkor az a lány ott.... Ezt nem hiszem el.... - Ely
- Nita... Az én Nitám.... - mondta Bill
- A te Nitád?? - Ely
- Jól van nyugodj le! - Bill
- Inkább mennyünk oda... - Gusc.
- Okké... - Tom
*nálam*
- Hagyj már békén!!! - kiabáltam rá
- Nyugodj le vagy szólok apádnak (az igazinak) - anyám
- Nekem csak egy apám van!!! És az Georg!!! - én kiabálva
- Elég legyen! - szólt közbe Georg
- Georg.... Tom... Bill... Gugu.... - mondtam lassan ahogy megláttam őket... majd valaki felém szaladt...
- ELY!!! - kiáltottam fel majd odaszaladtam hozzá, és megöleltem...
- Jajj te lökött liba... Tudod, hogy hiányoztál? - Ely
- Te is nekem... - én
- De... jesszusom... HOGY NÉZEL KI?? - Ely totál kiakadva
- Sz*rul... - mondtam majd elkezdtünk nevetni...
- Gyere öltözz át... - Ely
- Oké... - én
Amég én átöltöztem, Georg beszélt anyánkkal, és mindent elintézett, hogy többet ne tudjon elvinni magával... Mi Elyvel kimentünk a büféhez, és vettünk magunknak üdítőt, miközben Vanda, és pár ribi jött el mellettünk, és beszélgettek...
- Az újság szerint Billnek én vagyok az ideális lány, és csak idő kérdése, hogy összejövünk... - Vanda
- Kedves, aranyos, barátságos.... huh ez nekem magas... - mondtam neki egy kicsit (nagyon) gúnyosan
- Na szia te kis pancser... Hát ő meg ki? - nézett rá Elyre
- Ő a másik tesód... - én
- TESÓM??? - kérdezte egyszerre Ely, és Vanda
- Igen! - én
- De...ez lehetetlen... - Ely
- Nem is hasonlítunk.... - Vanda
- Még szerencse... - mondtam majd elfordultam.
- Ha ha ha... - mondta Vanda majd ribisen távozott a többi kiscsajjal XD
- Jesszus... - mondta Ely majd egy nagyon lol fintort bevágott ami miatt kitőrt belőlem a nevetés XD
- Nitaaaa... - kiabált hátulról egy ismerős hang
- ....Bill?.... - én, majd lassan megfordultam
- Szijaaaaa.... - örvendezett nekem Bill XD
- Hiányoztál..... - mondta miközben nagy bociszemeket meresztett rám
- Na elég legyen! - szólt közbe Ely mielőtt Billel megcsókoltuk volna egymást... XD
- Bazz mingyárt elcsöppenek tőletek!!! - mondta Ely XD
- Jöttök sétálni?? - kérdezte egy másik ismerős hang
- Tom? - én
- Mivan? - Tom
- Jah semmi... - én
- Hát mondhatom értelmes vagy! - Tom
- Hé! Ne szekáld a tesóm, mert beverem az arcod Tomykaaa... - mondta gyors Ely amitől mindenki elkezdett nevetni.
Idő közben nagynehezen megérkeztek Georgék is  XD  És elmentünk sétálni....
*10 percel később*
- Bazz!!! Az most csaj, vagy pasi??? - kérdezte egy kicsit meglepetten Bill miközben egy gyereket látott előttünk sétálni.
- Hát kedves Bill... Őszintén szólva mikor először megláttalak téged, bennem is felmerült ez a kérdés... - mondta Ely majd mindenki ( még Bill is ) elkezdett nevetni.
- Tudod Ely... Ma olyan kedves vagy velem... - mondta Bill nevetve
- Nita... - hajolt oda hozzám Ely, és súgott valamit
*fél percel később*
- Bill vigyázz! - kiáltottam rá majd egy kicsit meglöktem... szegény frászt kapott tőlem XD
- Hát... Te meg mit vállalsz?! - kiáltott rám Bill
- Sok mindent... 5000-ért bármit! XD - vágtam rá gyorsan amitől megint elkezdtünk nevetni...
- Mostantól nem szólok hozzád! - mondta Bill durcisan...
- Jajj ne haragudj már rá... Az én 5letem volt... - vallotta be Ely
- Jajj csak hülyülök vazze! - Bill
- Na gyerekek mostmár nyugodjatok le! - szólt közbe Georg
- Fateeeer... - mondtuk neki egyszerre Elyvel
- Igen faterka... - mondta Gusc. is
- Jójó... mostmár induljunk vissza! - Georg
- Oké oké... - Tom
Visszaindultunk a hotelbe, a srácok selső dolga szokás szerint az volt, hogy kerestek valami kaját maguknak, mi meg Elyvel egy kicsit idegeltük még őket... Elkezdtük énekelni az Anna and the Barbies -től a Nyuszikát, amitől egy kicsit kiakadtak ránk. XD Elyvel utána gyors elmentünk magunknak üditőért, és mire visszaértünk nem találtuk a srácokat...
- Hallod... ezek meg hol a f*szomban vannak? - Ely
- Nem tudom... nézzük meg őket Tom szobájában... -én
- Oké... - Ely
Amikor odaértünk Tom szobályához, lám kik voltak ott? Hát persze, hogy a 4 gyogyós... XD
- Szijasztok skacok... -én
- Bocsika csajok, de olyan filmet nézünk ami nem nektek való... - Tom
- Mert? Mit néztek? - én
- Hát ha Tom választotta a filmet akkor sejtem, hogy mit... XD - Ely
- Hééééé... nem az! - vágta rá gyors Tom, mikor leesett neki, hogy mit mondott Ely
- Horrort nézünk... - mondta Bill
- Na! Azt mi is szeretjük! - Ely
- Nem baj... ez nem nektek való. - mondták egyszerre, majd szó szerint kidobtak minket a szobából.
- Hát jó! Ők akarták! - én
- Mit néznek? - én
- Hát honnan tudjam? - Ely
- Jajj vazze... biztos, hogy ikrek vagyunk?! Ott a kulcsjuk! - én
- Jah tényleg! - Ely
- Asszem... aaa .... Kör 2-t nézik... - állapította meg végül Ely XD
- Az nekik igazi horror?? - akadtam ki
- Haggyad már... nekik még a Pindúr Pandúrok is horror... XD -Ely
- Egy kicsit rájuk ijesszünk? - én
- Naná! - Ely
- Hol egy teló... - én majd nemsokára Ely már hozta is.
Felhívtam Bill-t mikor levetítették benne a "gyilkos videót"... hallottuk, ahogy kicsöng a telefonja... mikor végre felvette...
- Tessék... - Bill
- 7 nap múlva meghalsz! - mondtam egy totál eltorzított hangon
- Hogy mi?? - Bill egy kicsit ilyedten
- 7 nap múlva meghalsz! - szivattam még tovább... majd lecsaptam a telefont
- Ely! Támadt még egy cool 5letem... - mondtam, majd Elyt berángattam a szobámba, ahogy Ely bevizezte a hajam, meg egy fehér lepedőt felvettem magamra, és a fejemnél kivágtunk egy lyukat, hogy tisztára úgy nézzek ki, mint a gyilkos csajszika. Majd Elyt is beöltöztettem... Lassan elindultunk Tom szobálya felé... XD Mikor egy ilyesztőbb rész jött berontottunk az ajtón, mire a srácok szó szerint sikítani kezdtek, és leestek a fotelekből... XD
- Ááááh félősek! - kiabálta nekik oda Ely majd kitőrt belőlünk a nevetés, és 10 percig abba se tudtuk hagyni, de még a srácok is nevettek mugukon...
- Jajj ti elvetemült, pihen agyú... - kezdett el szídni minket Tom, de nem hallgattuk végig, mert kiszaladtunk a szobából át az enyémbe.
- Nah gyere mi legalább igazi horrort nézzünk... - mondta Ely miközben lehuppant az ágyamra.
- Oksyka.... és melyik filmet? - én
- Rád bízom.... kis szakértő. - Ely nevetve
- Köszíííííh^^ .... akkor legyen aaaa...... öööö.... aaaaa... - én miközben keresgettem a filmet
- Az: aaaa...... öööö.... aaaaa...  Igazad van... ez a legjobb film... - mondta Ely még mindig nevetve
- Köszi... XD Am. legyen a Vérszomj, hisz abban is "tesók" vannak... -én
- Nekem 8... Na haladj! - Ely
Miközben épp a filmet néztük, egy kis zajt hallottunk kintről...
- Mi ez? - én
- Jajj kettőt tippelhetsz.... - Ely
- Ja... már sejtem.... - én
- A fiúk erölködésének hangja... - mondtuk ki egyszerre Elyvel
- Megakarnak minket ilyeszteni? Ezek hülyék? - én
- Úgy tűnik.... - Ely

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése