And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 4., szerda

Georg Papa Lányai 5. rész =D


Georg Papa Lányai 5. rész =D


*fél percel később*
- Wáááááááá... - rontottak be a fiúk a szobába (megilyesztés alapon) XD amitől mi csak elkezdtünk nevetni rajtuk
- Nemáár... most meg mért? - Tom egy kicsit (nagyon) csalódottan xD
- Adjátok fel... nektek ez nem megy.... - Ely még mindíg nevetve.
- Na jó... 1 - 1..... - Georg
- Am. Ely, Nita .... szeretnélek megkérni titeket valamire... - Georg
- Jajj nekünk... - én
- Nem.. vagyis.. igen... vagy nem... áááh csak egy kicsit! - nyögte ki végül Georg XD
- Mi lenne az? - Ely
- Holnap lesz egy kisebb "party", és hát arra kéne, hogy elgyertek. - Georg
- Bulííííííííí - kiabáltuk egyszerre Elyvel
- Hát ez nem épp olyan buli, mint amire gondoltok... - Gugu
- Hanem? - én
- Inkább úgy mondanám, hogy egy kis estéj.... - Bill
- Vagyis egy szép elegáns ruhába kéne, hogy megjelenjetek. - Tom
- Pl.: rózsaszín, és lila... - Tom
- Vagy piros... - Bill
- Rám ne számíts... - mentettem ki gyorsan magam
- RÁM SE.... - vágta rá hirtelen Ely
- De de.... Ely márpedig te el fogsz jönni... neked legalább nem háromszínű a hajad... - mondta Georg
- Neemááááááár. - Ely
- Demáááááár.... - Tom
- Nah mindenki mostmár menjen aludni... holnap korán kelünk... - Georg
- Vagyis csak én... - Ely totál letörten
- Hehe... - kezdtem el nevetni amire az volt a válasz, h Ely elkezdett hülyülésként verekedni velem... XD
- Köcsög... - mondta nekem Ely majd bement a szobályába
*másnap 11 körül mikor felébredtem*
- Úúúú bakker... a fejem... - kezdtem el nyögdécselni mire elértem a telefonom, h megnézzem jött e valami üzim...
"6 üzenet érkezett" .... jó termés XD
- Ely, Ely, Ely, Ely, Ely, Ely.... mi a fenét akart?? - én
" Ha ezt túlélem, az biztos, h te meghalsz..." - Ely
- Nah ez bíztató... - gondoltam magamban.
Egészen 8-ig néztem a TV, meg pakolásztam a szobámban, mire megjött Ely.
- Szija.... Hát a többiek? - én meglepetten
- Kint.... - Ely
- Jesszusom... mi bajod van? Mármint ezen a ruhán kívül... - néztem rá ( rózsaszín, lilával + felkontyolt haj XD )
- Fater... - Ely
- Georg beteg... Azt akarja, h több rózsaszín cuccot hordjunk... Ezt majd neked is mondani fogja... - Ely ( mire a végére ért Gerorg belépett az ajtón )
- Szijasztok... Nita beszélni szeretnék veled... - Georg
- 1. Nem, 2. Aspirin a hűtőben - én XD
- Mi? - Georg
- 1. én nem veszek fel pinky cuccokat, és ha te már ilyenekre gondolsz akk. beteg vagy úgyhogy az Aspirin a hűtőben van... - magyaráztam el neki XD
- Köszi... -Georg
- Én csak őszinte vagyok.... - én
- Még jóh.. - Georg
Ekkor megcsörrent a telóm... Josh volt az...
- Szija Josh! - én
- Honnan tudtad, hogy én vok az? - Josh
- Hááát tod kiírja a neved... amikor hívsz... ( XD ) - én
- Jah... jóh^^ vágom. - Josh
- Nah a lényeg az, hogy klippet kéne forgatni az egyik haveromnak, és hát kéne 2 kiscsaj is bele... - Josh
- Oksykah^^ máris indulunk.. - vágtam rá gyorsan majd letettük a telót
- Futás Ely! - kiabáltam oda neki majd megragadtam a karját, és kiszaladtam vele a szobából...
- LÁNYOK!!! Hova mentek??? - kiabált utánunk Georg, majd Billnek, és Tomnak elmondtuk, hogy épp hova megyünk... illetve szaladunk XD
- Na, és most jön az a rész, hogy szétlőnek titeket a mólón, és mindenhol csurog a vér... - Jim
- Jujj deh klassz... - örvendeztünk Elyvel XD
- Na akkor felkészültetek? - Jim
- Ahha... naná... - Ely
- Jó... ha felemelem a kezem, akkor vége a forgatásnak... - Jim
- Oksykah^^ - én
- Akkor... 5...4...3...2...1...ééés  FELVÉTEL! - Jim
Ahogy ezt kimondta mindenhonnan "lőni" kezdtek mi meg "haldoklottunk" a mólón a nagy vértócsában, mikor megláttuk a TH-s srácokat akik mit sem sejtve jöttek minket megkeresni, de amikor meglátták a nagy vértócsát, és benne minket, akkor majdnem infartust kaptak. Ekkor ránéztem Elyre aki ezerrel vigyorgott, mert ő is arra gondolt amire én... XD Láttuk, hogy Jim már intett nekünk, de nem kiabált mert még mást is forgattak... Aztán csak annyit láttunk, h Billék szaladnak felént, és gyors becsuktuk a szemünk, és halottnak tetettük magunkat.
- Nitaaa... - Bill
- Ely... - Tom
- Jesszusom... mi történt itt?? - Georg elrettenve
- Te jó isten... - Gusc.
- Te... Ely szuszog... - Tom egy kicsit meglepve majd közel hajolt Elyhez, Bill meg hozzám... Ekkor kinyitottuk a szemünk, és elkezdtünk nevetni rajtuk, amitől ők annyira megilyedtek, hogy dobtak egy hátast a vízbe... XD Georg, és Gugu egy ideig csak álltak, majd kitört belőlük a nevetés, ahogy belőlünk is...
- Ááááááh.... csajok ezt nem ússzátok meg élve... - kiabáltak az ikrek a vízben... XD
- Na már ti is meg akartok ölni?!... Ez szép... - én
- Jah mondhatom ez téll. kedves tőletek... -Ely
Gerog, és Gusc. még mindíg csak álltak, és nevettek az egészen...
- Gyertek ki, mert megfáztok. - mondtam, majd Ely, és én odamentünk a srácokhoz, és kinyújtottuk nekik a kezünk mire a srácok belerántottak minket a vízbe... XD
- Ááááh hülyééék... - kiabáltunk rájuk Elyvel
- Miiiiii? - Tom
- Igen ti... - Ely
- Akkor ti mik vagytok??? - Bill
- Értelmes úri hölgyek... - mondtam úgy mit egy kényes kisasszony XD
- Jah... akkor én meg a Mikulás vagyok... - Bill
- Hé Bill... de hosszú a szakállad... - én
- Hol a piros rucid? - Ely
- Hö??? Milyen piros ruci? - Bill
- Hááát.... - Ely
- Jajjjjj ti, hogy lehettek ilyen hülyék...?! - Bill
- Nah srácok szálljatok ki a vízből... meg fogtok fázni... - szólt ránk Georg
- Oké apuuuuuu... - én
- Csajok segítsetek... - nézett ránk Bill, és Tom nagy bociszemekkel
- Na nem... hogy aztán megint belerántsatok minket a vízbe? - Ely
- Igen... - én
- Neeeem.... - Tom
- Amúgy meg már tök mind1, így is úgy is vizesek vagytok. - Bill
- Köszike Billl... én is szeretlek... XD - én
- Tudom.... hát engem ki nem szeret? - Bill nevetve
- Én.... - kezdett el poénkodni Tom
- Igen? Akkor pápá... - Bill miközben lenyomta Tom fejét a víz alá...
- Ááááh tesaaa... te meghibbantál... na gyere csak ide... - közeledett Bill felé Tom
- Ne... ne közelíts... - Bill
- SEGÍTSÉG.... - Bill miközben Tom elkapta XD
- Apúúúúúú... - néztünk rá Georgra nagy bociszemekkel
- Neeem... ti nem.... - Georg
- Naaaa... csak egy kicsit... - én
- Na jóh... - ahogy ezt kimondta fater akkor azonnal beugrottunk a srácokhoz, majd még egy kis ideig, elhülyültünk.
Ahogy nagynehezen utána kimásztunk a vízből, még beszélgettünk a haverjainkkal, jah és persze kaptunk törölközőt, hogy azért ne kapjunk tüdő gyuszit... XD. Ezek után elindultunk "haza". Gyors átöltöztünk. Majd ahogy kiléptem az ajtón kishíján frászt kaptam...
- Anyu??? - néztem rá anyánkra nagy szemekkel... totál sokkot kaptam, hisz nem tudtam, hogy került ide.
- Szija drága kislányom... - mondta anya majd vigyorgott, és megölelt... eközben kijöttek a többiek is a szobákból, Ely csak állt mint egy karó, meg se bírt szólalni... ő is sokkot kapott, mint ahogy Georg, és a többiek is...
- Segítség... - nyögtem ki halkan
- Lilian... te meg mit keresel itt?? - Georg
- Jöttem megnézni a lányaimat. Vagy már azt se szabad? A bíróság megengedte... - okoskodott anyánk
Eközben kiszabadultam a karjai közül, Bill lassan odajött hozzám, és magához ölelt. Majd Tom oda ment Elyhez, és ő is átölelte... így néztük tovább a fejleményeket...
- Már bocs gyerekek... de én inkább lelépek... - mondta gyors kimentésként Gusc.
- Oksa... majd jössz... csá... - Bill, és Tom
- Pápá bratyesz... - Ely, és én XD :D
- Szijasztok... - Gusc.
- Csá - Georg aki még mindíg alig tudott valamit kinyögni.
- Éééén szerintem, felmegyek a szobámba... jössz te is Ely? - Tom miközben nagy bociszemekkel nézett Elyre
- Ahha... - Ely mosolyogva
- Nita... feljössz velem? - Bill
- Ahha... - egyeztem bele gyorsan
*fent*
- Bill..... köszönöm... - én
- Igen? És mit is köszönsz nekem? - Bill mosolyogva
- Hogy odajöttél hozzám, és megöleltél... nagyon jól esett... rendes volt tőled. - én mosolyogva
- Szívesen máskoris... - mondta Bill mosolyogva majd lehuppant mellém az ágyra

- Nita nézd... én ... szeretlek... - nyögte ki nagynehezen Bill

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése