And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 19., csütörtök

Georg Papa Lányai 8. rész =D


Georg Papa Lányai 8. rész


*a buli napján*
- Halíííí... - Ely, és én
- Lányok! - Andy tök boldogan ( Andreas, akit korábban már megismertünk )
- Hát ti??? - Andy, még mindig tök boldogan xD
- Georgnak lettünk ítélve... Mostantól az ő lányai vagyunk... És egy kis meglepit tervezünk nekik... - Ely
- Miglepit? xD - Andy
- Jajah^^... - én
- És mit?? - Andy, majd elmeséltük neki az egész dolgot
*a bulin*
- És most... Egy ajándék... Az ikreknek, Georgnak, és Gustinak... - jelentette be Andy
- Húúú... Ez klassz... Külön meglepi nekünk...! - Tom, ezerrel vigyorogva
- Te EGO-s majom! - Bill, nevetve, majd elsötétült minden, csak a színpad volt megvilágítva, majd elkezdődött a Last xmas, és amikor énekelni kellett Ely is... Igen ő is elkezdett énekeli, és én is... Ahogy láttuk nagyon meglepődtek, viszont örültek is, mert nagyon vigyorogtak.
*véget ért a szám*
- Húúúúúúú! - Bill, és Tom
- Kicsim! - én, majd Bill nyakába ugrottam, és elkezdtem sírni, de közben ezerrel vigyorogtam
- Életem! - Ely, majd Tom levette a színpadról, és megcsókolta
- Hiányoztál... - én, Billnek
- Te is nekem, de hogy kerültél ide?? - Bill, meglepeden, de boldogan
- Van egy meglepink... - szólt közbe Ely
- Igen??? Mi??? - Tom totál izgatottan
- Georg...! - fordultunk felé
- Tessék?! - Georg
- Mostantól van 2 lányod... Hivatalosan is! - Ely, és én
- Jézusom! - Georg xD
- Naaaah.. Most meg mé'?? - Ely xD
- 22 évesen már 2 gyerekes apa vagyok??? - Georg
- Igen... - Ely, és én
- Ráadásul ez a két hülyegyerek is a családba fog tartozni?! - Georg
- Kössz! - Bill, és Tom nevetve
- Hááát... Boldog Karácsonyt! xD - Ely, és én nevetve
- Megvan... xD - Georg
*másnap*
- Jó reggelt! - Gusc. ahogy leértem
- Hmm neked is... - én, majd elkezdtem nyújtózkodni
- Hát a többiek? - Gusc.
- A többi mormota még alszik... Igazán ismerhetnéd őket... - én
- Bár Toméknál nem vagyok biztos, hogy alszanak... De mind1... xD - én
- Heheh... Abba én se vagyok biztos... - Gusc.
- Halíííí... - Ely, miközben letolta a seggét az emeletről
- Szija... - Gusc. és én
- Hát Tom?? - én
- Kettőt tippelhetsz... - Ely
- Alszik, vagy épp öltözik?? xD - én
- Öltözik?? - Ely, miközben enyhén nézett hülyének
- *nevet* - Gusc.
- Most meg mivan?? - Ely, hisztisen
- Hát őhm... xD - én
- Hát... őhm??....*hatásszünet*... B*ZD MEG! - Ely, mert leesett neki
- Nyugi... - én
- Hmm... - Ely
- "Mrs Hmm" mit szólnál, ha elmennénk sétálni? - én
- Ilyenkor?? Meghibbantál hugi?! - Ely
- Nem.. Na öltözz, és mennyünk... - én
- Ott a kabátotok. - Gusc. és az egyik fogasra mutatott
- Köszííííh^^... - én, majd Ely, és én leléptünk öltözni, majd indultunk is
*valahol az utcán*
- Ez tök uncsi... - Ely
- Ne hisztizz! - én
- Nézd! Mi az ott?? - Ely, majd egy kis fekete "foltra" mutatott
- Nem tudom... Nézzük meg... - én, majd odamentünk
- Jujj egy kiskutyaaa! - Ely, és én
- Hazavisszük?? - Ely, és én egyszerre egymás felé fordulva
- Igen! - Ely, és én
- Nem! - Ely, és én
- B*sszus! - Ely, és én
- Ha nem visszük haza, akkor szegény megfagy... - Ely, szomorúan
- Ha meg hazavisszük faterék kib*sznak minket a kiskutyival együtt, mint macskát sz*rni... xD - én
- Még azt sem mondhatjuk, hogy nem tudjuk, hogy fater allergiás... - Ely
- Hmm... - én, miközben egyre jobban vigyorogtam
- Mi jutott az eszedbe?... Ismerem ezt a mosolyt... - Ely
- Tudod drága ikrem... Amiről nem tudnak... Az nem fáj nekik... - én
- Vagyis?? - Ely
- Rejtsük el otthon... Ha meg Georg elkezd tüsszögni akkor megmondjuk neki, hogy biztos megfázott... xD - én
- Okkkéééé! - Ely, majd a karjába vette a kiskutyát
*otthon*
- Nita... fedezz... betámadok... - Ely xD
- Oké... tiszta.. jöhetsz.. - én, majd felmentünk a szobámba, és bezárkóztunk
- És most?? - Ely
- Kéne neki kajcsi... - én
- Okké szerzek... - Ely, majd kivharzott a szobából
- Szija kicsim! - Tom, miközben hátulról elkapta Elyt
- Jézusom! A frászt hoztad rám... - Ely, miközben megfordult
- Ilyen ilyesztő volnék? - Tom, mosolyogva
- Igen... Most eressz... Sietek... - Ely
- És mégis hova?? - Tom
- Jézusom Tom... Nem fáradt még el a szád?? - Ely
- Őszintén?? - Tom
- Igen... - Ely
- Nem! - Tom, majd lesmárolta Elyt
- Toooom! - Ely
- Mivan??? Nem smárolhatok a barátnőmmel?? - Tom
- De! Csak nem most! - Ely, majd a hűtőhöz ment, és egy tálcára felpakolt egy csomó kaját
- Húúú kicsim.... Tudtam, h jó étvágyad van... De az nem lesz egy kicsit sok?? -Tom
- Nem, mert ez nem csak az enyém... - Ely, majd feljött a szobába
- Na itt vagyok. - Ely
- Mi tartott ilyen sokáig? - én
- Tom... - Ely
- Jesszus! Rájött?? - én, ilyedten
- Neeeem... - Ely
- Hát akkor? - én
- Mind1... - Ely, majd elkezdtük a kutyus etetni...
- *kopog* Lányok... - Georg
- B*zz! - Ely, és én
- Lányok nyissátok ki... Légyszíííí... - Georg
- Azonnal... Csak várj egy picit! - Ely, és én felváltva xD
- Tedd be oda... Takard le... - én
- Azt csinálom! - Ely
- Lányok!!! - Georg
- NYUGI!!! - Ely, és én
- Oké oké... - Georg, egy kicsit megszeppenve
- Bejöhetsz.. - én
- Na végre... - jött be Georg
- *tüsszent* - Georg
- Essél seggedre... xD - Ely, és én
- Mármint egészségedre... - Ely, és én
- Kössz... - Georg mosolyogva
- *tüsszent* - Georg
- Fúúúújj... - Ely, és én xD
- Kössz... Én is szeretlek titeket... - Gerog, miközben az orrát törölte
- Minek is engedtünk be?! Ránkragasztod a bacijaidat! - Ely
- *szakadanevetéstől* - én
- Kössz... - Georg
- Figyi nem láttátok a *tüsszent* - Georg
- A?? - Ely, és én
- Könyvemet... - felyezte be xD
- Nem, bocs, szija! - Ely, majd kitolta Georgot az ajtón xD
- Hé de... - Georg
- Mondom SZIJA... - Ely xD
- Jójó megyekmár... - Georg, majd elment
- Ezt megúsztuk... - én
- De mi lesz a neve?? - Ely
- Őhm... - én
- Tom?? - Ely
- Jajj nemár... Szegény kutya... xD Hát nem sajnálnád...? - én
- De köcsög vagy! xD - Ely
- Ennyi erővel akkor már Bill... - én
- Most, hogy mondod... Még elég torzomborz... xD Ráadásul fekete is... - Ely, miközben egy ilyen "gondolkozom rajta" fejet vágott
- És még én vagyok a köcsög?! - én
- Persze... - Ely
- Akkor legyen Georg! - Ely
- Mivan?? - szólt be kintről, mert pont akor ment el az ajtónk előtt
- Semmi! Ne hallgatózz! - Ely, és én
- Nyugi... A fejemet azért haggyátok meg! - Georg, majd elment xD
- Húúú ez meleg volt... - én
- Jaja... - Ely
- Nah... Hol is tartottunk? - én
- Ott, hogy legyen a neve Georg... - Ely
- Ja... főképp, hogy allergiás a kutyaszőrre... - én
- Akkor Gustav... -  Ely
- Hmm... Gugu??... - én
- Jaham... - Ely
- Oké! - én
- Nah, hogy tetszik Gugu?? - én, a kiskutyának, amire az volt a válasz, h "vakkantott" egyet
- Nah ezt is megbeszéltük... - Ely
- Jaja... - én
*másnap*

- Lányooook! - Georg
- Mivaaaaan?? - utánoztuk
- Ennyire szeretsz minket?? xD - Ely
- Persze...  Nah... *tüsszent* - Georg
- Essél... vagyis egészségedre... xD - Ey, és én
- Kössz... *tüsszent* - Georg
- B*zd ki! - Ely, és én
- Biztos rátok vagyok allergiás... - Georg
- Sneider allergiám van... xD - kezdett el nevetni Georg
- *műtüsszentés* Nekem meg hülyeség allergiám van... xD - én
- *műtüsszentés* Úgy látom nekem is... - Ely, majd elkezdtünk nevetni
- Kössz... - Georg
- Mostanság túl sok mindent köszönsz meg nekünk... - Ely
- Jah... - Georg
- Remélem, hogy nincs semmi közötök az allergiámhoz... - Georg, miközben nagysejtetőn ránknézett
- Már hogy lenne?! - Ely
- Persze... Szóltunk neki, hogy jöjjön elő... - én xD
- Jójó bocs... - Georg, majd tovább folytatta eddigi teendőjét (tüsszögést) és elment
- Wááá... - támadott le hátulról Bill, Elyt pedig Tom
- *sikítanak* Hülyék! - Ely, és én
- Köszi... - Bill
- Te őrült vagy... - én, nevetve
- Igen... Őrülten szerelmes... - Bill, majd kaptam egy csókot
- Ely... - Tom, majd megcsókolta
- Khm khm.... - Georg
- Te tényleg megfáztál... xD - én, mikor Billel abba hagytuk a csókolózást
- Remélem, hogy itt be is fejezitek... - Georg
- Mit? - Ely
- Hát... a... tudodmit... - Georg
- ??? - Ely
- Jajj szivem... Most arra céloz, hogy csókolóznunk szabad, de mást nem... - Tom
- Ahha... - Ely
- De Georg... hisz 18 évesek... - Bill
- Én meg próbálok úgy viselkedni, mint egy jó apa... - Georg
- Georg... Te úgy vagy jó apa, ha nem mutatod, hogy apa vagy... - Ely, és én
- ??? - srácok
- Egyszóval, ne érdekeljen, hogy a lányaid vagyunk... - én
- Jah... Hát jóh... De Tom... Ésszel! - Georg
- De most ezt mért nekem mondod?? - Tom, hisztisen
- Mert nálad perverzebb nincs... - Bill xD
- Te beszélsz...?! - Tom
- Igen, én... - Bill
- Na jó mi léptünk... Szijasztok... - Ely, és én, majd otthagytuk őket hagy veszekedjenek... xD

2 megjegyzés:

  1. Uh :D ez rész ah :) <3 Imádom :) <3
    Gyorsan hozd a folytatást :) <3

    VálaszTörlés
  2. ^^ ♥ Már fent is van. :) Örülök, hogy tetszik! Köszönöm a komit! ^^ ♥

    VálaszTörlés