And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 29., vasárnap

Georg Papa Lányai 11. rész =D


Georg Papa Lányai 11. rész


- Főszerepet kaptam egy színdarabban!!!!!!!! - én, miközben ugráltam, és sikítoztam, majd letámadtam Billt
- Azta... Remélem, hogy még kapsz ilyen jó híreket, és akkor... - Bill, de Tom közbeszólt
- Kiherélééés... xD - Tom
- Igaz! - Georg
- Csak óvatosan! - Gusc.
*pár héttel később*
- Ééééés kezdés! - mondta a rendező, majd mindenki tette a dolgát, a végén pedig elérkezett a csókrész...
*műsor után*
- Jajj tök jó voltál! - jött oda Ely
- Jah... nagyon... - Bill durcisan
- Mi a baj? Nem tetszett? - mentem oda hozzá
- Milyen szenvedélyesen csókolóztál azzal a gyerekkel... - Bill
- Ne hogy már egy csók miatt így kiakadj! - én
- Egy csók... Könyörgök! - Bill tök flegmán
- Kicsim... - öleltem volna meg de ellökött magától
- Haggy békén! - Bill, majd hátatfordított, és elment
- Ely... - én
- Mivan? - Ely
- Mennyünk haza... lécci... - én, majd lassan elindultam, utánam Ely, majd a srácok
*este fent a szobámban*
- Ezt most annyira nem értem... - én
- Mit?? - Ely
- Hjajj hát Billt... Hisz ez csak egy szerep volt... - én
- Jah! - Ely, miközben bólogatni kezdett
- Nagyon bőbeszédű vagy... -.-" - én
- Jah! - Ely, miközben bólogatott tovább xD
- Tiszta értelem vagy... - én, majd felálltam
- Tudom... - Ely
- Hajj! Tudod mit? - én
- Mit? - Ely
- Jóéjt... - én, majd kinyitottam az ajtót, hogy távozni tudjon xD
- Oksy... Neked is... - Ely
- Egy értelmes mondat! Hogy sikerült? - én
- Ügyesen. - Ely, majd lelépett
*kopog*
- Ki vagy, és mit akarsz? - én, unottan
- Bill vagyok... - Bill
- Gyere be... - pattantam fel az ágyról
- Azt hittem, hogy komolyan bedobtad a durcit, és hogy nem alszol itt... - én, majd meg akartam ölelni, és adni egy puszit de elfordult tőlem
- Bill... Ezt ugye nem gondolod komolyan? - én, miközben felnéztem rá, mert alacsonyabb vagyok nála
- Figyelj... Én... - Bill
- Kicsim... Ugye nem? - én, miközben hátrálni kezdtem
- De... szakítani szeretnék veled... - Bill
- Mi?? - én
- Jól hallottad... Ezt nem bocsájtom meg neked! - Bill, majd kiment, én pedig sírva beestem az ágyba
*reggel*
- *rámöntegypohárhidegvizet* - Ely
- Héé! Ezt meg mért kellett?! - én, miközben megpróbáltam felülni
- Huuu... Már azt hittem, hogy meghaltál... - Ely
- Mivan? - én
- Nem ébredtél fel, hiába szóltam... - Ely
- Jajj ne fárassz már! - én, majd belefejeltem az Ely jóvoltából vizes párnámba xD
*pár nappal később*
- Nita! - Ely
- Miva'? - én
- Én is ezt kérdezem... Mi van veletek? - Ely
- Velünk? - én, miközben furán néztem rá
- Billel, és veled... - Ely
- Hááát... szakítottunk... - én
- MI??? - Ely
- Jól hallottad... - én
- Fogadjunk, hogy Ő mondta... - Ely
- Igen. - én
- Ez nem 100-as! - Ely
- Azt mondod...?! - ironizáltam
- Jah! - Ely
- Már megint kezded? xD - én
- Jájá! xD - Ely
- *csörögatelója* - én
- Háló? - én
*kijön Bill, és a többiek is*
- Adam... Öhm... Mit akarsz? - én (Adammel csókolóztunk a színdarabban)
- Nem... Nem vállalok másik darabot... - én
- Mert a pasim a darab miatt dobott... - én
- *megvetőpillantás* - Bill, majd elment
- Lécci többet ne hívj... - én, majd letettem
- Hova tünt Bill? - én
- *vállatvonnak* - srácok & Ely
- A francba! - én, majd bementem a szobámba
*pár órával később*
- Öhm... Ely? Te mit keresel itt? - én, mert épp Billhez indultam
- Hát... azért... Mert sejtettem, hogy ide fogsz jönni, és öhm szerettem volna, ha eljössz velem...öhm... vásárolni! - Ely xD
- ??? - én, majd be akartam nyitni Billhez, de Ely visszarántott
- Mi bajod van?! Nem megyek veled vásárolni! - én
- Na jóh! - Ely
- Mi az? Mit titkolsz? - én
- Hát öhm... - Ely
- Nem mehetsz be mert... - Ely, de abbahagyta
- *"mostmármondjad"fejetvág* - én
- Bent van egy csajjal... - Ely
- Mit csinálnak??? - én
- Szerinted?! - Ely
- *vigyorog* MEGÖLÖM!!! - én, majd be akartam rontani, de Ely ismét lefogott
- Am. kit? Billt, vagy a csajt? - Ely
- MINDKETTŐT!!! - én, de ekkor kijött Bill egy szál törölközőben, és látta, hogy sírok
- HOGY TEHETTED EZT?! - én, majd elszaladtam
*az utcán egy szál pólóban* (tél van)
- Nita? Te vagy az? - Chrisi (Christin) /egyik ismerősünk/
- Chrisi? - én
- Nita... Hogy kerültél ide?? - Chrisi
- Dobott a pasim, és kiakadtam, és leléptem... és...és... Olyan gyorsan történt minden... - én, majd ismét elkezdtem sírni
- Jólvanna... nyugi... - Chrisi
- Én épp most indultam, haza, hogy átöltözzek utána megyünk a haverokkal bulizni... Gyere velünk... - Chrisi
- Valahogy nem sok kedvem van bulizni. - én
- Nem érdekelsz! Kiverjük azt a srácot a fejedből... - Chrisi, majd a házáig rángatott
- Válassz ruhát, és öltözz... - Chrisi
- *ül,ésbambulkiafejéből* - én
- Nit! Ha nem öltözöl akkor, én öltöztetlek át... - Chrisi
*1 óra múlva a discoban, a bárpultnál*
- Tessék igyál! - Chrisi, majd elém tolt valami piát
- Nem... - én
- De! Na idd meg! - Chrisi, majd ez így folytatódott amég totál le nem itattak
*eközben "otthon"*
- Hol van Nita? - Gusc.
- Nem tudom... De aggódok érte... - Ely
- Már rég elment... Egyáltalán hova ment? - Georg
- Nem tudom... Hívtam egy csomó ismerősünket, de senki sem látta... - Ely
- Nah? Sikerült kiderítened? - Ely, miközben letámadta Tomot
- Nem... Mindenkit megkérdeztem, hogy nem-e látta az utcán, még pár fan csaj is letámadott, de semmi. - Tom
- Hjajj! - Ely, majd Tom megölelte
- Van valami hír róla? - bújt elő Bill az ajtó mögül
- *megrázzaafejét* - Ely
- Hol lehet? - Bill
*nálunk*
- Nem érzem valami jól magam... - én, Chrisinek, de már ő is eléggé be volt álva
- Jólvan akkor menj ki... - Chrisi, majd táncolt tovább
- De merre kell kimenni? - én
- Honnan tudjam?! - Chrisi
- Hjajj! - én, majd elindultam valamerre, és sikeresen kitaláltam, és kint kijött belőlem minden xD
- Nita... - Chrisi
- Haza akarok menni... - én, majd leültem a földre
- Mért? - Chrisi, miközben nekiesett a falnak, mert olyan részeg volt
- Mert látni akarom Billt!!! - én
- Ki a f*szom az a "Bill"?? - Chrisi
- A pasim! - én
- Mostmár az exed... - Chrisi, egy nevetés kíséretében
- De köcsög vagy! - én, majd megpróbáltam felállni
- Hova indulsz? Mit akarsz? - én, mert odamentem hozzá (Chrisihez)
- Haza akarok menni! - én
- Hát menjél! - Chrisi, majd ő visszament, én pedig nem messze a discotól találtam egy parkot, ott leültem, majd felhívtam Elyt
*Elyéknél*
- Nita hív! - Ely, majd miközben mindenki köré gyűlt, (még Bill is) felvette, és kihangosította
*nálam*
- Elyh! - én, sírva
- Nita... Hol vagy? Jól vagy? - Ely
- Semmi bajom... - én, még mindig sírva
- Hol vagy? - Ely
- Honnan tudjam?? - én
- Nézz körbe, és mondd el, hogy mit látsz! - Ely
- Mért? - én
- Mert elmegyek érted... - Ely
- Nem látok semmit... - én, majd felálltam, és elindultam valamerre
- Billel mivan? - én
- Semmi... Mi lenne vele? *ránézBillre* - Ely
- Mittudomén! Ott van még az a kiccsaj? - én
- Nincs... - Ely
- És Bill? Ő ott van? - én
- Öhm... *ránéz* - Ely
- *rázzaafejét* - Bill
- Nincs... - Ely
- Ne mond meg neki, de miatta akarok hazamenni... - én
- És mégis honnan?? - Ely
- Mittudom én! Valami discoból... - én
- Tudodmit... Megyünk, és megkeresünk... - Ely
- "Megyünk"? Kik? - én
- Apa, Gusc., Tom, és én - Ely
- Hé! Asszem tudom, hogy hol vagyok... - én
- Igen? Hol? - Ely
- A *találjkiegynevet* kávézótól nem messze... Oda megyek, és ott találkozunk... - én, mert a hányásnak hála kezdtem józanodni xD
- Rendben... - Ely, majd indultak is Tom kocsijához, én pedig a kávézóhoz, de egyszer csak egy fékcsikorgást lehetett hallani...
Később a kórházban ébredtem fel, majd láttam, hogy Ely mellettem ül, és fogja a kezem
- ??? - én xD
- Nita! - Ely
- Mivan? - én, miközben elég kérdően néztem rá
- Úgy örülök, hogy jól vagy! - Ely, majd megölelt
- Héé! Nem kapok levegőt! xD - én
- Jól van na! - Ely
- Ely! Bill itt van? - én
- Igen... Szerintem épp a többiek nyugtatják... - Ely
- Mert? - én
- Kettőt tippelhetsz! -.-" - Ely
- Ennyire aggódott értem? - én
- Talált sűlyedt! - Ely
- Szivassuk már meg őket! - én
- Látom, tényleg jól vagy! xD - Ely
- Jaja! xD - én
*pár percel később mikor Ely behívta a srácokat*
Ely mellém állt, megfogta a kezem, és úgy tettem, mintha elvesztettem volna minden emlékem (egyszerűbben: amnézia) xD
- Szija Nita! - srácok egyszerre
- Kik ők? Ismerem őket? - én, Elynek
- *megilyednek* *elszomorodnak* - srácok
- Igen... ő *Georgramutat* az apánk, ő *Gusc.ramutat* a fogadott bátyánk, ő *Tomramutat* a barátom... ő pedig *Billremutat*... - Ely
- Én vagyok a pasid... - Bill, mosolyogva
- Egyszóval... - én
- Ők, és én vagyunk a családod. - Ely
- Ó, mért büntet így a sors?! xD - én, majd Elyvel elkezdtünk nevetni, majd a srácoknak is leesett, hogy csak szivattuk őket
- Jajj Nita! Te csak hülyébb lehetsz, értelmesebb nem! xD - Tom
- Hééé! Ne bántsd a csajom! - Bill, majd odajött hozzám, és megfogta a kezem
- Szóval a csajod... - Gusc. mosolyogva
- Igen... Az én egyetlenem... - Bill, miközben rámnézett
- Amúgy... Mi is történt pontosan? - én
- Öhm... - Ely
- Egy részeg sofőr letért az útról, és elgázolt... - Georg
- Ahhha... - én
*4 nappal később*
- Végre itthon! - én, miközben Bill a karjaiban behozott a nappaliba
- TOM! - hallatszódott Ely hangja az emeletről
- Most meg mi van?? - Tom, nevetve
- Nyugodj le vagy kapsz egy kis hidegvizet a nyakadba! - Ely
- Amint hallom ők elvannak... - Bill
- ELY! TOM! Halkabban! Nem halljuk a TV-t!!! - Georg, és Gusc. miközben Elyék szobájának az ajtaját verték
- Amint hallom ők is... xD - én
- Jajah! xD - Bill
- Kicsim... Fogd be a füled... - én, miközben Bill lerakott
- Nem köszi... - Bill
- Hát jóh..... MEGJÖTTÜNK!!!!! - én xD
- Auu xD - Bill
- Én szóltam... - én, nevetve
- Nitaaaa! - szaladt le Ely az emeletről
- Elyyy... - szalad utána Tom
- TOM! ELY! - ... majd Georg, és Gusc. xD
- Úristen... - Bill, és én, miközben forgattuk a szemünket, majd elkezdtünk nevetni
*pár órával később fent a Billel (mostmár) közös szobánkban*
- Úgy sajnálom... - Bill
- Igen?? És mit?? - én
- Hát azt, hogy a hülyeségem miatt te szenvedtél, és hogy MIATTAM összevesztünk... - Bill
- Jajj kicsim... Nem haragszom... - én, majd megcsókoltam
- Hmm... ez most jól esett! - Bill, mosolyogva
- Kaphatok még egyet? :P - Bill, egy kaján mosoly kíséretében
- Hááát... Ha nagyon szeretnéd... - én, majd ismét megcsókoltam
- Tudod mit? Kárpótollak... - Bill
- Igen? És hogy? - én

- Hmm majd meglátod... - Bill, majd letámadt xD

2 megjegyzés: