And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 23., hétfő

Vágyak 14. rész =D

A történetből még 3 rész van vissza. :) Ha szeretnétek a 2. évadot olvasni, akkor ne fogjátok magatokat vissza a kommentekkel. ;)

Vágyak 14. rész


- Szóval, meséltek? - nézett ránk Simone.
- Mégis mit? - kérdeztem.
- Ezt, az egész dolgot. Hogy találkoztatok, meg hasonlókat. - mondta el a gondolatát.
- Még 2007-ben elkezdtem írni egy történetet, a Georg papa lányai-t. Ugyebár, fanok vagyunk, és sokan írnak ilyen történeteket, ezért hát, elkapott minket is a történet írás. - nézett rám Nita, miközben mesélt. - Ez a történet életem második írása. Jelenleg már a második évad végét írom. Egyszer, amikor Elyéknél voltam, néztünk régi játékokat. Volt egy tarzan figura. Ely, egyből rávágta, hogy ez Tom. - mosolyognom kellett az emlékeket hallva. - Volt egy másik babának ilyen nagy ruhái. Felöltöztettük Tomot, majd jobban elkezdtünk keresgélni, és minden féle hülyeséget csináltunk. Ely, egyszer megszólalt, ezt el kéne küldeni a TH-soknak, mert videóra vettük ezt. Majd sok beszélgetés utána, megbeszéltük, hogy elküldjük a Georg papa lányai-t. Ő fordítja angolra, én németre. Több kevesebb szerencsével sikerült.
- Amikor úgy láttam, hogy itt le lehet zárni egy fejezetet. Elküldtem az angol verziót Nitának. - folytattam. - Ő pár nap múlva visszaküldte a német fordítást. Nem néztem át. Bíztam benne, hogy jól csinálta. Ezért csináltam egy külön mail fiókot, hogy ez csak a TH-nak van fenntartva. Mindennap legalább egyszer megnéztem, hogy nem írtak-e. Nita mindig azt hajtogatta, hogy ugyan miért fárasztom magam, úgy se fognak írni.Több hónap telt el. És az egyik héten válasz jött. Azt a boldogságot, leírni nem lehet, amit akkor éreztem. Majd küldtünk még egy adag történetet. Erre is jött válasz. Majd egyre sűrűbben jöttek a válasz levelek. Volt olyan, hogy nem küldtem történetet, csak néhány kérdést. Majd eljutottunk, addig , hogy kérhettem egy MSN - címet. Ők megadták. Majd Nitával közöltem. Ő majd kiugrott a bőréből, amikor ők felléptek, mi konferancia beszélgetést, csináltunk. Majd megkérdezték, hogy a nyári szünetből, nem töltenénk-e velük valamennyi időt. Én azt írtam beszélek a szülőmmel. Anya azt mondta, csak ha Nita is megy. Őt nem akarták elengedni. A szüleink beszéltek. Mivel Nitát csak egy hétre engedték, ezért engem is. És itt a vége. - fejeztem be.
- Szép kis történet. - mondta Simone.
- Az, csak kár, hogy nem mi írjuk. - válaszolt Nita.
- Miért mit írnál át? - kérdezte Bill.
- Mondjuk az ide vezető utat. - feleltem Nita helyett.
- Miért? - kapcsolódott be a beszélgetésbe Simone.
- Mert nem mondták el, hogy hova megyünk, de te elszóltad magad, hogy valami esküvőre. Már csak az a kérdés, hogy kiére. - válaszoltam.
- Esküvőre? - lepődött meg Nita.
- Jah. - forgattam a szemem.
- Jó reggelt. - ébredt fel Gordon. Hisz reggel volt mire odaértünk.
- Jó reggelt. - feleltük kórusban.
- Gondolom, ti vagytok Ely és Nita. - ült le egy kávé társaságában.
- Igen. - válaszoltam.
- Mikor érkeztetek? - kérdezett újból.
- Körülbelül egy órája. - válaszolta Nita.
- Mikor fogtok készülődni? - érdeklődött.
- Készülődni, hova? - értetlenkedtem.
- Tudjátok, vásárolni. - mutogatott.
- Vásárolni? - kérdezte Nita. – Könyörgöm, valaki mondja már el, hogy miért vagyunk itt!
- Pénteken egy esküvőre fogunk menni. És mivel farmerok vannak az utazó táskákban szerintem, ezért el kell menni vásárolni valami normális ruhát, amiben megjelenhettek. - magyarázta el Bill.
- Valaki lőjjön le! - hajtottam hátra a fejem.
- A vizipiszollyal? - kérdezte.
- Hehe…- válaszoltam. - És mikor megyünk vásárolni? - kérdeztem.
- Ha pihentetek meg aludtatok. Meg amit akartok, de még ma el kéne menni. - Simone.
- Rendben. - válaszoltunk Nitával.
- Tudtok valamilyen hangszeren játszani? - kérdezte a kómás Gordon.
- Nem. - válaszoltam.
- Én sem. - válaszolt Nita. - De Elyről tudnék mit mesélni.
- Akkor én is rólad! - háborodtam fel.
- Na, egyenként! - nézett Nitára Gordon.
- Zongorázni és gitározni próbáltam, RÉGEN! - emelte ki a szót.
- 3 hangszeren tanítottak játszani, de egyik se jött be szóval befejeztem. - rövidítettem a történetet.
- És meg tudhatom, hogy melyik volt az a három? - érdeklődött Gordon.
- Nem! - válaszoltam.
- Rendben. Úgyis megtudom. - nevetett.
- Rendben. - dőltem hátra, karba tett kézzel.
- Gyere, menjünk aludni. - húzott ki Tom.
- Aludni? - kérdeztem a szobájában.
- Ha más terved van szívesen fogadom azt is. - csókolt meg.
- Megint nem egyre gondolunk. - ültem le az ágyra.
- Igen? De kár. Milyen hangszeren tanultál? - ültetett az ölébe.
- Milyet nézel ki belőlem? - érdeklődtem.
- Mondjuk egy gitárt.. - találgatott.
- Milyet? Basszus vagy elektronikus? - kérdeztem nagy vigyorral.
- Óh, hogy ez is kérdés. Hm.. legyen elektronikus. - vigyorgott.
- Részben jó. - döntöttem hátra.
- Mi az, hogy részben? - terült szét egy mosoly az arcán.
- Basszuson, csak egy két hangot próbáltam, de elektronikuson többet tudok, és mivel számoljuk a basszust, akkor négy hangszer. - csókoltam meg.
- Hm... akkor legyen a második vagyis harmadik a zongora. - feltételezett.
- Szintetizátor. Szóval elfogadom a tippet. De a negyedikre soha nem fogsz rájönni. - nevettem.
- Hm.. a dobolást nem nézem ki belőled. - fogta meg a felkarom. - Nos vónós hangszerhez el se tudlak képzelni. Szóval passz.
- Ígérd meg, hogy nem fogsz nevetni! - figyelmeztettem a gitárost.
- Hallgatlak! - kulcsolta össze a kezünket.
- DJ pult. - néztem rá komolyan.
- Komolyan? - nézett rám.
- Ennél komolyabb nem is lehetnék.
- Szóval a csajom, egy DJ. - vigyorgott.
- Ne vigyorogj! - böktem meg a hasát.
- Jól van Ely, ha harc hát legyen harc. - rántott le maga mellé, és elkezdett csikizni, de Scotty megmentett mivel elkezdte Tom arcát nyalogatni.
- Imádlak Scotty. - erre mondatra hozzám fordult és én voltam a következő áldozat. - Fújj, meggondoltam magam, gyűlöllek. - takartam el az arcomat.
- Bocs, Scotty, ő az enyém! - húzta le rólam a kutyát.
- Te csak azt hiszed. - vigyorogtam. - Na jó, inkább megfürdök. Jah, és mire visszaértem tüntesd el Scotty-t!

Fél óra múlva, kijöttem. Hajat törölgetve mentem be Tomhoz, nem is vett észre, gitározott. Halkan mögé másztam, és átöleltem.
- Azt, hittem belefulladtál a vízbe. - mosolygott.
- Csalódást kell, hogy okozzak, élek. - pusziltam meg.
- Mutass valamit! - fogta meg az alkarom, hisz már indulni akartam, hogy valamit kezdjek a hajammal.
- Ezt, hogy érted? - kérdeztem.
- Mutass valamit, segítek! Na, kérlek! - nézett rám azokkal a nagy szemeivel.
- Csak egy dalt, és utána békén hagysz. - mondtam.
- Oké, tessék. - nyújtotta át a gitárt. Kihúztam az erősítőből. - Hey! - szólt rám.
- Nem mondtál feltételeket. - nevettem.
- Dugd vissza! - szólt rám.
- Majd, de most Sssh. - kezdtem el játszani. Nitával tavaly nyáron a TH után, összehoztunk egy dalt. Ezt játszottam Kaulitznak.
- Ezt nem ismerem. Ki az előadója? - feküdt az ágyon Tom. - Amúgy szép dal volt. Kiváncsi lennék a szövegére.
- Ne is gondolj arra, hogy énekelni fogok. - néztem rá csúnyán.

* Nitáéknál *
- Gyere. - húzta Bill Nitát a ház belsejébe, a szobájába.
- Mi az? - kérdezte Nita.
- Mutatok valamit. - nyúlt a szekrény tetejéhez.
- Oh, kiváncsi vagyok. - nevetett a lány.
- Itt is van. - húzott le Bill valami nagyon poros dolgot a szekrény tetejéről. - Amikor kicsi voltam, nagyon szerettem. - törölte le.
- Voltál valaha kicsi? - nézett bugyután a lány.
- Amikor fiatalabb voltam! - javította ki.
Egy szintetizátort halászott elő az énekes, valahonnan a múltjából.
- Játsz valamit! - kérlelte.

A két dallam egyszerre csendült fel a házban. 

2 megjegyzés: