And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 15., vasárnap

Georg Papa Lányai 7. rész =D

Halihóóóó! 


Bocsi bocsi bocsi, hogy ilyen későn, de millió felé kellett elküldenem házikat, tananyagot meg még egy csomó mindent. xD =D

De a lényeg, hogy már itt is vagyok, és kárpótlásul egy extra hosszú részt hoztam nektek. =D

Jó olvasást, és holnap jön a Vágyak folytatása. Pusza. Gute Nacht! ^^


Georg Papa Lányai 7. rész



- Hogy miiiiiiiiiiiiiiii? - én
- Léccike... - Ely miközben nagy bociszemekkel nézett rám
- De mégis hogy? - én
- Hát... hisz ikrek vagyunk... tök egyformák... kivéve a... - Ely majd itt megállt, ahogy meglátta az arckifejezésem.
- Na nem! Azt már nem! - én
- Na de lécci... - könyörgött Ely XD
- ÉN NEM LESZEK SZŐKE!!! - én
- Nem szőke... szőke + zöld... az nem ugyan az... - bíztatott Ely XD
- Kössz... mindjárt jobban érzem magam... -.-" - én
- De várjunk csak... - én
- Mi van? - Ely
- Neked ajak pc-d van... - én
- És? Képzeld erre már én is rájöttem... - Ely
- Nem az! Én nem fogok oda rakatni!... De gondolom te se fogsz a szemöldöködbe, és a nyelvedbe rakatni... jah és a tetkókról ne is beszéljünk... - én
- De figyi... a pc-ket megoldjuk, mert van ilyen rászorítós izé amivel próbáltam, eleinte a pc-t + anya reakcióját XD - Ely
- És a tetkók közül, ami a karunkon van az tök egyforma... és a többi úgyse nagyon látszik... - Ely
- De én nem akarok szőke lenni... - én
- Könyörgök tesa segíts rajtam! - Ely
- Vagy azt akarod, h megbukjak és apánkhoz (az igazihoz) kerüljek, Franciaországba? - Ely
- Nem... - én
- Hááát na jó... de nagyon sokkal tartozol nekem... - egyeztem bele nagynehezen
- Kösz köszi köszi.... imádlak... - ugrott Ely a nyakamba
- De akkor te meg fekete leszel... - én
- Hogy mi? - Ely
- Mármint fekete hajú... ciklámennel, és metálkékkel... - én
- Jesszus! - Ely
- Na? Megcsináljuk? - én
- I-i-i igen! - Ely
- Na akkor vágjunk bele! - én majd gyors kértünk anyánktól pénzt ( azt nem mondtunk meg neki, hogy mire kell XD ) , és azonnal szaladtunk bevásárolni, majd elkezdtük az átalakításunk... először Ely kezdte, hogy utána bosszút tudjak állni rajta... XD
- Oks Nita most nézd meg magad... - mondta Ely majd a tükör felé fordított
- Ááááááááááh!!! - én
- Na nemár... azért nem is olyan durva.. mint ha... - Ely
- Én lennék te... - én
- Na látod... bevált! - Ely
- Dejó... De most te jössz! - itt bedobtam egy sátáni kacajt XD
- Essünk túl rajta! - mondta Ely egy fancsali pofa mellett...
Ahogy kész lettünk mind a ketten akkor a többi apróságot tárgyaltunk meg... betanultunk az osztálytársak nevét, és egyebek XD de akkor eszembe jutott valami...
- Most ki fogsz nyírni. - én
- Mert? - Ely
- Nyelv pc... - én
- Na nem... azt már tutira nem... - Ely
- De akkor hiába volt ez a sok izé... mert az kizárt, hogy egyszer van nyelv pc máskor nincs... - én
- Most épp.....ööö..... kivetted... - Ely
- Ely... én sose szoktam kivenni, mert nagyon gyorsan összeforr a helye. - én
- Nekem 8... akkor menjünk... - adta be a derekát Ely
- Hihi... - én
- Köcsög. - Ely
- Ely! - anyánk
- Ely... neked szól. - én
- Khm khm... most te vagy én... emlékszel? - Ely miközben ezerrel vigyorgott
- Köszi... hogy emlékeztettél. - én
- ELY! - anyánk
- Megyek... - én miközben gyilkos pillantásokat vetettem Elyre
- Mi az? - én
- Lányom hova készültök? - anyánk
- Megnézünk egy-két üzletet. - én
- Hát jóh... - anyánk
- Nita! - anyánk XD
Ahogy anyánk üvöltött Ely észre sem vette csak amikor elkezdtem neki mutogatni... XD
- Jah... tessék? - fordult oda Ely meglepődve
- A kezed, hogy áll? - anyánk, miközben úgy tett, mintha aggódna "értem" ... XD
- Sehogy... Mert? - Ely meglepetten
 Amikor anyánk megkérdezte, gyors elővettem egy kést, és azt mutattam, hogy vágom az eremet, mire Elynek lassan leesett az egész.
- Jaaaaah^^ ... Jól... - Ely
- Akkor mehettek! - anyánk
*kint az utcán*
- B*zz tesa! Majdnem lebuktunk... - én
- Hát istenem... - Ely
- Ne szólongass! - én, majd elkezdtem vigyorogni ezerrel
- Hogy?... Ááááh! Te hülye! - Ely
- Na itt is volnánk... gyerünk tesa! - én
- De biztos, hogy muszáj? - Ely
- Igen! - én
- Hát jóh... - Ely
*10 perccel később kint az utcán*
- B*zz azt hittem megőrülök! - mondta Ely elég sejpítősen XD
- Hehe... őszintén szólva én élveztem... - én
- Azt sejtettem... - Ely miközben gyilkos szemeket meresztett rám
- Na zúzzunk inkább haza. - én
- Oké. - Ely
*otthon fent a szobámban*
- Van 1 hírem, és egy 5letem... - én, miközben lehuppantam az ágyamra
- Jajj nekem... már előre is félek. - Ely
- De nem is olyan brutális... - én
- Muszály még jobban megilyesztened? - Ely
- Hahaha... Nagyon vicces vagy mondhatom... - én
- Tudooom... - Ely miközben ezerrel vigyorgott
- Na ne kímélj! - Ely
- Nah! Szökjünk meg! - én
- Te meghibbantál csáje?! - Ely
- Nem... régen szinte minden nap megcsináltuk... akkor most mért ne tudnánk ezt megtenni? - én
- Hát... pl. hova mennénk? - Ely
- Hát pl. faterékhoz... - én
- Georgékhoz? Már, hogy?! Azt se tudjuk, hogy hol vannak! - Ely
- És itt a meglepííííh^^ - én
- Na neee... - Ely, majd elkezdett mosolyogni
- Na deee... - én
- Komolyan? - Ely
- Ahha... - én
- Sikerült megtudnod, hogy hol vannak?! - Ely
- Igeeen... - én
- Imádlaaak!!! - Ely majd elkezdett ugrálni XD
- Nyugíííííh^^.... nah akk. megszökünk?? - én
- Naná... ez nem is kérdés! - Ely
- Juppíííííh^^ - Ely
- LÁÁNYOOOK! - anyánk
- Tessék?! - Ely miközben elég idétlen fejet vágott
- Most el kell mennem, és valószínűleg ma már nem jövök haza. - anyánk
- Új apánk van? - én
- Lányok! Én tisztességes asszony vagyok! - kiabált fel anyánk ismét XD
- Ahha... Na ki az ürge? - Ely
- Nem mondom meg! - anyánk majd hallottuk ahogy csapódik az ajtó.
- Na végre elment! Gyere tünjünk innen! - én
- Okké... - Ely
- VÁRJ!... Basszus! - én
- Mivan?! - Ely
- Anyánk őröket állíttatott! - én
- Hogy mííí? Mik vagyunk mi? Bűnözők?! - Ely
- És most akkor, hogy lógjunk meg?! - Ely
- Jajj tesa... pont úgy, mint a suliból! - én
- Jaaah téll.! - Ely
- Akk. anyánk szobájának az ablakán... - mondtuk ki egyszerre Elyvel
- Na nyomás! - Ely, miközben majdnem kilökött az ablakon XD
- Kössz! - én
Miután leléptünk, elkezdtünk szaladni...
- Már nincs sok hátra... - én
- Még jó! - Ely
Ahogy a "házukhoz" értünk átmásztunk a kapun, ahol meglátunk egy gitárt, és erről eszünkbe jutott valami...
- Tesa... remélem kész vagy az éneklésre... - Ely miközben ezerrel vigyorgott
- Naná... - én majd az egyik ablak alá álltunk, ahol az előbb 2 srácot láttunk, az eggyiknek pedig olyan haja volt, mintha konnektorba nyúlt volna, ezért azt gondoltuk, hogy az Bill így elkezdtük. XD Majd a srácok kiléptek az erkélyre, és eleinte egy kicsit furin néztek ránk, majd leszaladtak hozzánk.
- Kicsim! - Bill miközben ezerrel mosolygott
- Szivem! - Tom szintén fülig érő vigyorral
- Édeseeem! - Ely, és én egyszerre majd én Bill nyakába, Ely pedig Tom nyakába ugrott...
- Ely! - Bill miközben furin nézett rám
- Hogy ki? - én, miközben elég értetlen pofát vágtam
- Nita... - Tom miközben Elyre nézett
- Ti meg mit csináltok?! - Bill, és Tom
- Mi??? - Ely, és én majd egymásra néztünk, és akkor esett le, hogy még mindíg én vagyok Ely, és Ely pedig én (huh de bonyolult XD) erre kitőrt belőlünk a nevetés.
- Nita... - Bill miközben odament Elyhez, és meg akarta csókolni
- Bill meg ne merd! - én
- Mert? - Bill, és Tom
- Én vagyok Nita! - én
- Jah persze... én meg Frankenstein... - Tom
- Mi az a varrat a fejeden? - én, miközben mutogattam Tomnak XD
- Nah persze már... - Bill
- Könyörgöm kicsim... ennek az Einsteinnek volt az 5lete a szerepcsere csak, hogy megússza az Asztro fizikát meg a kémiát. - én
- Igen! - Ely
- Hogy bizonyítsuk be? - én
- Nekem van 1 5letem... - Ely
- Igen? - én
- Igen! - Ely
- Ennek igazán örülök... na mond mi az... - én
- A tetkóink... nem az ami a kezünkön van, hanem neked a csípődön van, a lapockádon, és a válladnál egy kissebb... nekem meg csak a csípőmnél, és a lapockámnál van. - magyarázta el Ely XD
- És ezt ők honnan tudják? - én miközben ránéztem az "ész"-re XD (Ely-re)
- MEGVAN! - én
- Húúúh! Az infartust hozod az emberre! - Ely miközben elkezdte forgatni a szemét XD
- Köszi... Nah! Ha én vagyok Ely... Akkor mért nem én gitároztam...? - én
- Hááát.... mert... őőő ... - Bill, és Tom
- Kicsim... - Bill miközben félve rámnézett
- Igen? - én mosolyogva
- Cicám... - Tom miközben szintén félve nézett Ely-re
- Nah lökjed... - Ely, szintén mosolyogva
- B*zd ki... - Bill, és Tom
- Mi a baj? - Ely vigyorogva
- Ti... tök egyformák vagytok... - Tom
- Húúú ezt a penge logikát... -.-" - Ely
- Egyetértek... - én
- Bill hova tetted a... - jött ki Georg mikor meglátott minket
- Ely! Nita! - Georg majd odaszaladt Elyhez, utána pedig hozzám
- Jajj lányok... Ti meg hogy kerültetek ide?! - Georg
- Egyszerűen, és nagyszerűen... - én
- Igen... - Ely
- Tudod... Nitának, és nekem már nagyon hiányoztatok... - mondtam miközben fülig érő vigyorral ránéztem Elyre, majd a srácokra XD (mert ő még nem tudta, h ki kicsoda)
- Csajoook! - szaladt ki hozzánk Gusc. is XD
- Szijaaaa bratyesz! - Ely, és én
- Hééé ezt nem csak Nita szokta mondani? - Gusc.
- Hááát...őőő... rámragadt a hülyesége... - nevettem el a végét, és legyintettem egyet
Bill, és Tom már szakadt a nevetéstől.
- Ezeknek meg mi bajuk van? - Gusc.
- Hát ez engem is érdekelne... - Georg
- Az, hogy én vagyok Nita... - szólaltam meg nevetve
- Én meg Ely... - Ely szintén nevetve
- Én meg a Mikulás... - Georg
- Én meg a Yeti... - Gusc.
- Jesszus! - én majd Ely mögé szaladtam XD
- Jajj de köcsög vagy! - Gusc. majd mindenki elkezdett nevetni
- De most komolyan... Csak emiatt a kis okostojás miatt lettem én, ő, ő meg én... - magyaráztam el nekik XD
- Hogy mi? Nem vágom... - Georg
- Óóóóó bakker! - Ely
Nagynehezen elmagyaráztuk nekik is mire felfogták, azzal a csökevényes agyukkal, a történteket. Majd bevonultunk a házba...
- De ti most... Akkor megszöktetek? - Georg
- Naná... Ez alap... - Ely
- Értem... - Gusc. de ahogy ezt kimondta kivágódott az ajtó...
- Elizabeth Jessica Christine Lynn Sneider! - anyánk XD
- És Amina Kira Tifany Anita Sneider! - jött be az igazi apánk is XD
- A Listing-et kihagyták... - Ely, miközben közel hajolt hozzám
- Aham... - én
- Hogy kik? - a srácok egyszerre
- Lefordítom... MI... - Ely
- Huh... Jó hosszú a nevetek... - Bill
- Tudjuk! - Ely, és én mosolyogva
- Azonnal gyertek le! - anyánk
- De én nem akarok! - én
- Az engem nem érdekel! - apa (Daniel)
- Ti kényszerítettetek rá minket... - anya
- Hogy mi??? Mire??? - én
- Ely te mész Danielhez! És Nita te jössz hozzám! - anyánk
- Neeeeeee! - Ely, és én egyszerre
- De! - apa
- Ely azonnal indulunk! - apa, majd megragadott a karomnál fogva, és elkezdett ráncigálni
- N.... Ely! - Ely XD
- Tesa! - én
- B*sszus! - Ely
- Eressz el! Én bármire képes vagyok, hogy visszajöjjek ide! - én kiabálva
- Nem érdekelsz! Szálj be a kocsiba! - apa, szintén kiabálva
- NEM! - én, de apa szó szerint berakott a kocsiba
*eközben Elyéknél*
- Engem nem választhatsz el tőlük! - Ely kiabálva, majd felszaladt Tomhoz, és magához szorította
- Nem engedlek el! - Tom Elynek
- Anita! - anya
- HAGGY BÉKÉN! - Ely
- Lányom! A bíróság nekem ítélt, és még nem vagy nagykorú! - anya

- El... vagyis Nita... most az egyszer igaza van... - Georg miközben lesütötte a fejét
A "nagy" veszekedés után én apámhoz, Ely pedig anyánkhoz került, de mivel még jó idők voltak, ezért apám elküldött egy zenei táborba...
*táborban*
- A f*szom kivan ezzel az egésszel... - én mikor ledobtam a csomagjaimat a Vandával közös szobánkba
- Már megint mi bajod van te hisztis k*rva?! - Vanda XD
- K*rva? Összekeversz magaddal... - én
- Nem is! Én nem vagyok az! - Vanda hisztérikusan
- Igazad van... te egy r*banc vagy... - én, majd kiviharzottam a szobából, és már csak egy hatalmas sikítást hallottam XD
*valahol kint XD*
- A tököm teli van veletek ti hisztis kis picsák! - ordibált egy lány, akinek nagyon ismerős volt a hangja, ezért közelebb merészkedtem...
- B*zd ki... - én totál ledöbbenve, mikor a csaj felémjött...
- B*sszus! - csaj
- Ely?? - én
- Nita? - Ely
- Jajj tesa... Nem is te lettél volna... - én, majd megöleltük egymást
- Meeert? - Ely
- "A tököm teli van veletek ti hisztis kis picsák!" - én utánozva Elyt XD
- Jah... háááát... - Ely, majd elkezdtünk ezerrel nevetni
- Ennyi. - Ely, és én
- És hogy vagy? - én
- Sz*rul... - Ely
- Mert? Anya még mindig ugyan olyan idegölő, mint volt? xD - én
- Igen... Az nem kifejezés... - Ely
- Francba!!! - Ely, és én, mert megcsörrent a telónk (mind a kettőnknek egyszerre :S xD )
- Mivan?! - Ely, és én
- Azonnal ott leszek érted! - Elynek anya / nekem apa, majd letették
- A francba! - Ely, és én
- Rájöttek! - fordultunk egymás felé Elyvel
- Mit nem mondassz! - Ely, és én még mindig egyszerre XD
- Én nem megyek vissza... - Ely
- Én se! - én
- Am... Mért van bekötve a kezed?? - Ely
- Hááát.... Mert... - én
- Mert?? - Ely
- Tudod, h nem tudok olyan jól gitározni, mint te... És apa versenyre akart vinni... - én
- És?? - Ely
- És... Muszáj volt vele vmit csinálnom... - én
- Mit csináltál??? - Ely
- Eltörtem... - én, félve
- Te extrém hülye vagy! - Ely
- Köszi... - én, unottan
- Nyugi... Én azzal etetem anyát, hogy be van gyulladva a torkom, és így nem tudok énekelni... xD - Ely
- Na te másik észkombájn... xD - én
- Jaja... Alap... - Ely
- Hát az... - én
- Alap! - Ely, és én, majd elkezdtünk nevetni
*2 órával később*
- Elizabeth Jessica Christine Lynn Sneider! - apa
- És Amina Kira Tifany Anita Sneider! - anya
- Ti?? - Ely, és én egyszerre, mert egy kicsit későbbre vártuk őket
- Igen mi... - anya
- Mégis mit gondoltatok??? Hogy nem jövünk rá, hogy ugyan oda küldtünk titeket kivételesen tök véletlenül... - anya ordibálva
- És azt hittétek hogy nem jövünk rá, hogy Ely te vagy Nita, és Nita te meg Ely!!! - apa
- Ezt meg honnan veszitek?? - én ilyedten
- Igen, honnan...? - Ely meglepedten
- Hülyék azért nem vagyunk!!! - anya, és apa, majd lekevertek nekünk egy pofont
- Héé! - én
- Ezt még meg fogjátok bánni!!! - Ely
- Igen?? Persze! - apa
- Igen... - Ely, és én
- És mért is?? - anya
- Azért mert tanusítani tudom, hogy önök bántalmazták a gyerekeiket! - táborvezető
- És?? Mégis mit akar tenni? Pár atyai pofon nem árt meg nekik... - apa
- Nevelheteik őket, de nem így! Most rögtön feljelentem magukat!!! - táborvezető
A feljelentés meg is történt, az ügy 2 hónapig elhúzódott, a vége az lett, h Gerognak ítéltek minket, de ő még ezt nem tudta... anyánk dühöngött, az apánk viszont beletörődött ebbe... Eközben "visszacserélődtünk", így most ismét én vagyok én, és Ely pedig Ely xD Már csak egy nap van karácsonyig, és elindultunk haza Németbe az ikrek bulijára, amiről mi már mindent megtudtunk (hol, hánykor stb.)...

2 megjegyzés:

  1. Jaj imádom Imádom
    Szuper lett :)
    hamar hozd a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! ^^ ♥ Igyekszek, majd minél többször részt hozni. =)

    VálaszTörlés