And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 16., hétfő

Vágyak 12. rész =D

Halihó. =D

Jessie üzent nektek:



Kedves Olvasó(k)!


Jól esnek a vélemények, de tényleg, sokat jelent nekem.

A lényeg az, hogy nem sokára vége lesz az első évadnak... Csak pár rész van hátra, szóval majd ha érdekelni fog titeket tovább a történet, akkor nem lesz más dolgotok, mint jelezni! Ezt viszont csak kommentekkel lehet

Csók Jessie

További jó olvasgatást :D


Vágyak 12. rész

* Január 25-én *
Szülinapom van. A 16. életévemet írom. Sweet Sixteen. A kollégiumba tartottam vissza, jelenleg egyedül. Sokaknak valamiféle dolga akadt, reméltem, hogy ez közre játszik a szülinapomban. Már körülbelül 5-6 SMS-t kaptam, és ami most érkezett egy idegen számról jött. Megnyomtam a megnyitás gombot. És ez a szöveg tárult elém : Mikor ezt az sms-t olvasni kezded a küldője szivesen megfogná a segged. Mosolyodból ítélve tetszik az ötlet, kiprobálhatnánk egy kicsivel többet?  Ez nem egy szokványos felköszöntés, főleg nem úgy, hogy nem tudom ki küldte. Megnéztem még egyszer a számot, akkor vettem észre, hogy külföldi. Ráadásul Német. Tom Kaulitz, honnan tudod, hogy mikor születtem? Gyanús vagy, Kaulitz. Utam folytattam, majd időközben a többiek is hozzám kapcsolódtak. Körülbelül 15-en voltunk az utcán, eléggé megnéztek minket, ők igaz barátok voltak. Nem ítéltek el amiatt, hogy találkoztam a Tokio Hotellel. Amikor Tommal Rómában voltunk, ügyes emberek kiderítették, hogy én voltam. Ők megvédtek, az embernek nincs másra szüksége, csak igaz barátokra. Kifordultunk egy sarkon és lehetett látni a kollégiumot, a kolesz előtt egy sötétített üvegű kisbusz állt.
- Kié ez a kisbusz? - néztem végig a többieken.
- Tudod Els, ez a mi ajándékunk. - fogta meg a vállam az egyik srác.
- Mondd, hogy nem az amire gondolok! - hunytam le egy pillanatra a szemem.
- Boldog szülinapot! - mondták egyszerre.
- És, hogy? - néztem rájuk.
- Tudod, könnyű feltörni a kódókat, Petinek. - válaszolt Enikő.
- Te feltörted a dolgaimat a laptopon? - fordultam Petihez.
- Háát. Ők kényszerítettek. - magyarázta ki magát.
Izgatottan léptem át, a kollégium küszöbét. Olyan voltam, mint egy hat éves, aki először lépett be az iskola kapuján. Hangokat hallottam. Nagyon jól ismert hangokat. Az igazgatónő a fiúkkal beszélgetett. A többieknek lassan futniuk kellett utánam.
- Jó napot, sziasztok! - köszöntem, és utam az ebédlőbe vettem.
- Anita várj! - szólt utánam az igazgatónő.
- Tessék! - mentem közelebb.
- Miért, nem meséltél a tavalyi nyaradról? - nézett szúrósan rám.
- Úgy gondoltam, hogy olvas újságokat az igazgató asszony. - mondtam, mit sem sejtve.
- Tudod, hogy miért vannak itt? - kérdezett újból.
- Nem, fogalmam sincs. - válaszoltam őszintén.
- El akarnak vinni egy hétre. - nézett rám komolyan.
- És mehetek? - tértem a lényegre.
- Beszéltem az anyukáddal. Ő azt mondta igen. Én meg nem akadályozlak semmiben. - fejezte be a mondandóját.
- Köszönöm. - néztem rá hálásan.

 Fél óra múlva kész voltam. Bill, eltűnt. Na, mindegy, majd megkerül. Közben kiderült, hogy Nitáért ment el. A fiúk kitalálták, hogy éhesek, ezért a közelben lévő mekibe be kellett mennünk. A haverokkal nagyon sokat jártunk oda, ezért a pincér már ismert. Amikor megrendeltem a kaját így szólt :
- Ennyire szar volt a menü a koleszban?
- Nem, csak a TH- val megyek, ezek az őrültek haverok meg azt adták szülinapomra. És ők meg éhesek, és mivel nem tudnak magyarul, ezért én jöttem be. Nita meg figyel rájuk. - magyaráztam el neki.
- Úristen, tényleg, boldog szülinapot. - mondta és elkezdett valamiért kotorászni. Majd egy happy meal menü-s plüsst húzott elő, ami egy számomra nagyon kedvelt animációs mese szereplője ( Volt/ Bolt).
- Köszi. - mosolyogtam egyet a kedvességén.
- Tessék, kész vannak. - tolta felém a táskát, ami a fiúk számára a megmentést tartalmazta. Fizettem, köszöntem és mentem a buszhoz.
- Mehetünk. - léptem ki a szabadba.
- Mi az ott a kezedbe? - féltékenykedett Tom.
- Egy ajándék. Sokat járunk ide a barátaimmal, és felköszöntött az egyik pincér. - válaszoltam.
- Férfi vagy nő? - nézett csúnyán rám.
- Férfi. - válaszoltam, hagy egye a fene.
- És egy ilyen kis szart kaptál tőle. - vette el a kezemből.
- Tom, nem az értéke a lényeg! A szándék a fontos! - próbáltam kivenni a kezéből.
- Akkor is! Ez csak egy bábú! - majd egy kuka közelébe ment.
- Tom, ki ne dobd! - futottam utána.
- Mégis mit jelent neked ez a bábú? - kérdezte.
- Sokat, mert kell nekem. Kérlek, add vissza. - néztem könyörgően.
- Tessék. - dobta nekem.
- És még te sértődsz meg? - kiabáltam utána.
- Majd megbékél. - fogta meg a vállam Gustav.
- De mi baja van? Nem kaphatok mástól ajándékot? - kérdeztem a dobost.
- Bár nem vallja be, de féltékeny, arra, hogy ennyi idő után, más fiúkkal is voltál. - magyarázta el.
- De ő a féltékeny? Akkor én mit mondjak? - néztem segítséget várva Gustavra. - Honnan tudjam, hogy ő hány lánnyal feküdt le ez alatt a fél év alatt?
- Hidd el, eggyel sem. - mondta őszintén.
- Komoly? - hitetlenkedtem.
- Őszintén. - tette szívére a kezét.
- Miért most megyünk? - lépett mellénk Nita.
- Majd meglátjátok, de nem turnéra megyünk. - mondta a dobos, és beszállt a kocsiba.
- Akkor hova? - kérdeztük egyszerre Nitával.
- Inkább sipirc a buszba! - szólt ránk Georg.

- Valaki magyarázza már el, hogy mi van! - csattant fel Nita, fél óra múlva.
- Majd meglátjátok! - felelt nyugodtan az énekes.
- Ez már zavaró! Hova megyünk? - csatlakoztam Nitához.
- Sssh. - csitított Tom és a kezét a számra helyezte. - Lesz egy buli szerűség, - kezdett bele. - csak akkor mehetünk, ha van párunk, de nekünk muszáj ott lennünk, ezért kell, hogy egy hétig velünk legyetek.
- Mit mondtatok az igazgatónak? Ezért nem engedett volna el. - tekintettem körbe a társaságon.
- Nos... - vakarta a tarkóját Georg. - végülis nem mi beszéltünk.
- Ezt, hogy érted? - kezdtem ideges lenni.
- Beszéltünk az Universal-lal, hogy meg lehetne-e oldani, hogy egy hetet velünk legyetek. - magyarázta.
- Szóval, összefoglalva. Az Universal leigazolja nekünk ezt a hetet, egyelőre még nem tudom milyen okból, és közbe egy bulira visztek? - veszekedtem.
- Fogsz te még ennek örülni! - ölelt át Tom.
- És... az Universal, mit tudott írni a kolesznak? - kérdeztem Georgot.

2 megjegyzés:

  1. Huh ez aztán meglepetés :)
    Nekem is lehetnének ő a szülinapi ajándékom :P
    Szuper lett :)
    Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, jó lenne egy ilyen! :D
    köszönöm!: D

    VálaszTörlés