And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 5., csütörtök

Vágyak 10. rész =)

Halihó!

Mostantól, nem garantálom hogy minden nap tudok hozni folytatást, mert hát ugye itt a suli. Idén érettségizek, és nem mindig tudok, gépközelbe jutni. :/ De azért majd igyekszek! ;)

Jó olvasást! =D


Vágyak 10. rész


- Nem történt közted és Tom közt semmi. - bámultam a padlót.
- Tessék? - fagyott meg.
- Ez is a mi tréfánk volt. - néztem tovább a padlózatot.
- Mondd, mire jó ez? - állt elém.
- Csak tréfát akartunk! Nem tudtuk, hogy így reagáltok! - próbáltam menteni magunk.
- Utállak! - kiabált rám, és bement a fürdőbe.
- Bill, kérlek! - álltam meg az ajtó előtt.
- Utállak! - szólt ki és hallani lehetet, ahogy lecsúszik az ajtón.
- Kérlek! - utánoztam a cselekedetét.
- Nem Nita, hagyj! Ez ócska poén volt! - döntötte hátra a fejét, ami az ajtón koppant.
- Bill, sajnálom. Nem én találtam ki! - ütöttem az ajtóba.
- Gondoltam, hogy Ely volt! - lehetett hallani a hangján a fintort.
- Megbocsájtasz? - kérdeztem, nem kaptam választ, csak kinyitotta az ajtót Bill, emiatt hátra estem. - Szóval? - néztem rá.
- Utállak! - kezdett el csikizni, és puszilgatni. - Utállak! Érted? Utállak!
- Ha így fogok járni, ha utálsz, akkor sok borsot, fogok az orrod alá, törni. - vigyorogtam.
- Inkább maradj csendben! - csókolt meg.

* Elyéknél *
- Már csak 2 nap. - jutott eszembe.
- Ezt nem szabad kimondani! - söpört ki egy kósza tincset a szememből.
- Találkozunk még ezután valaha? - néztem rá.
- Nem szabadulsz egy könnyen tőlem. Ezt vésd a fejedbe, Ely! - adott egy lágy puszit.
- Ne hazudj, kérlek. - ültem a hasára. - Mondd, hogy ennyi volt!
- Els. Ha azt mondanám, hogy ennyi volt, akkor hazudnék! Tudod, te nekem olyan vagy, mint a drog. Egyre csak többet akarok, de nem lenne szabad. - húzott le maga mellé.
- Tom, ezt a könyvet én is olvastam! - néztem rá. - És mi az, hogy Els? Sok mindent mondtak már nekem, de ez vitte a pálmát!
- Sokat jelentesz nekem, és a sapkáimra esküszöm, hogy fogunk még találkozni. - csókolt meg.

* Nitáéknál *
- Bill, fejezd be! - sikítozta lány a fiú csikizésétől.
- Fegyverszünet? - hajolt le annyira, hogy a hajával, piszkálhassa Nita arcát.
- Ühüm. - válaszolt, mivel ha kinyitná a száját félő, hogy lenyelheti a haját.
- Rendben. - feküdt a lány másik oldalára.

* 2 perc múlva *
- Levágom a körmöd! - szólt a lány újdonsült barátjára, mivel a körme az arcában volt.
- De olyan szépek! - kezdte nézegetni a kezét.
- Ahha. - ült fel a lány, és elkezdte csikizni a srácot.
- Szóval, így állunk? - vágott vissza a fiú is.
- Nem lehetne béke? - kérdezte Nita, nevetéssel teli hangon.
- Hm... Alszok rá egyet. - mászott az ágyba a fiú.
- Dehát, most ébredtél fel. - ült fel a lány.
- Ez a stressz kikészített. - fogta a homlokát a srác, és bedőlt a párnák közé, ezt a jelenetet néhány színész is megirigyelte volna.
- Játszod, itt magad Kaulitz. - kapott egy újabb csikizést.
- Azt csinálom, nem látod? - nézett szúrósan a lányra.
- De látom! - vágott a fiú arcához egy párnát.



Másnap már a Madridba vezető úton voltunk. Tom még az igazak álmát aludta mellettem. Óvatosan kimásztam, hogy ne ébredjen fel, majd utam a konyhába vezetett. Amikor leértem Gustavval találtam szembe magam. Még ő is fáradt volt. Furcsa volt így látni őt. Mindig olyan frissnek látszik.
- Jó reggelt! - köszöntem.
- Neked is. Felébresztettelek? - nézett rám ártatlanul.
- Nem. Korán kelő vagyok. - mosolyogtam és leültem az ablak mellé. A tájat kémleltem. Olyan csodáltos.
- Szép, ugye? - kérdezte egy bögrével a kezében.
- Nagyon. Olyan jó nektek. - pillantottam a dobosra, majd a tekintettem megint a táj foglalta le.
- Miért? - értetlenkedett.
- Bejárhatjátok a világot, azokkal akiket szerettek. Kell ennél több? - kérdeztem a reggeli kávé adagját ivó Gustavtól.
- Ely, ha ennyiről szólna, akkor nekünk is tetszene. Kérsz kávét? - terelte a témát.
- Hisz ti akartatok híresek lenni. - kezdtem el a szöveget, levettem egy bögrét az aljába minimális kávét öntöttem majd rá tejet.
- Minden gyerek álma az, hogy híres legyen. Ne mondd, hogy te nem akartál soha az lenni. - kevergette a forró kávéját.
- Eljátszottam a gondolattal, nem egyszer, de az én idegeim nem erre vannak kitalálva. Tudod, legszívesebben itt tölteném az egész nyarat. - kortyoltam a tejes kávéba.
- Miért? - nyelte le a kávét.
- Szeretek utazni. - néztem ki az ablakon. - És, tudod, mindig vágytam egy fiú testvérre, és most ezalatt az egy hét alatt nem csak egyet, hanem többet kaptam.
- Miért nem beszélsz a szüleiddel, hogy hadd maradhass tovább? - érdeklődött a dobos.
- Tudod, ha nem Tommal lennék, és valamelyikőtöket jobban ismerné anyám, akkor lehet hosszabb távon is maradhattam volna. Mivel anya ismeri Nitát és ő is része volt ennek az egész dolognak. Anyu beszélt az anyukájával, hogy hagy jöhessünk. Nita anyukája azt mondta egy hét, ezért lett egy hét. - válaszoltam.
- Miért csak anyukádról beszéltél? - kérdezett újból.
- Erre, inkább nem válaszolok. - néztem ki az ablakon.
- Megértem, ha nem akarsz valamiért beszélni róla. - próbálta kimagyarázni magát.
- Mesélj inkább te! - ittam a kezemben lévő bögréből.
- Mit mesélhetnék? Lehet több dolgot tudsz rólam, mit én saját magamról. - itta meg az utolsó korty kávéját.
- Milyenek voltatok a Devilish elött? Hisz akkor te még csak 13 éves voltál. - gondolkodtam el egy pillanatra
- Az az időszak, annyira más volt. Akkor még nem kellett attól félned, hogy a családod épségben van vagy sincs. Akkor még emberként néztek ránk. És nem négy tini bálványra. - mesélte miközben elkészítette a reggeliét.
- Szerinted ki az aki a legtöbbet változott a Devilish óta? - kérdeztem
- Bill. Bár, kezdi visszanyerni eredeti énjét, gondolom Nita miatt. Ráfért már egy barátnő. - mondta Gusti.
- Miről beszéltek? - lépett be Tom is.
- Arról, hogy milyen volt a Devilish elött és közben. - válaszoltam.
- Tudod, - adott egy csókot. - akkor még nem volt annyi csajom.
- Ajj, Tom. Olyan hülye vagy! - löktem meg a gitárost.
- És mit beszéltetek ennyit a múltról? Jah, és Ely, haragszom rád, mert egyedül hagytál. - öntött egy kávét.
- Arról, hogy Elynek tetszik ez, és szíve szerint itt töltené az egész nyarat. - felelte Gustav, Tom lefagyott, és ha a szememmel ölni tudtam volna akkor, Gustav már halott lenne.
- És mi tart vissza? - fordult meg.
- Te! - mutattam rá.
- Én? - mutatott magára.
- Igen, ha a csajaidat, nem úgy cserélnéd, mint az alsóneműidet, akkor semmi baj nem lenne. - magyaráztam el.
- De akkor olyan lennék, mint Bill! - szörnyülködött el Tom.

2 megjegyzés: