And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 22., vasárnap

Georg Papa Lányai 9. rész =D


Georg Papa Lányai 9. rész


*fent a szobámban*
- Na szija te kis szőrpamacs! - Ely
- Van neve is... Nem szőrpamacs!!! xD - én, majd elkezdtünk nevetni
- Jójó... - Ely, szintén nevetve
- Te extrém hülye vagy... - Ely
- De te is! - én
- Na mindegy... Én mentem... Szija Gugu... - Ely, majd adott a kutyi pofijára egy puszit
- Hééé... Be vagy oltva veszettség ellen?? xD - én
- Hulye kocsog potyos labda! - Ely
- Wihííí - én xD
- Húúú b*zd meg... Hogy lehet ilyen hülye testvérem... - Ely, de már csukódott is mögötte az ajtó
*másnap*
- Jóreggelt... - Bill
- Bill! - én, ilyedten
- Mivan? - Bill, szintén ilyedten
- Menj ki! - én xD
- Mééért?? Nem jöhetek be a barátnőmhöz?? - Bill
- De... Csak nem most! - én, majd kitoltam Billt az ajtón
- De nemár... - Bill
- Hallkabban szenvedj... Kérlek... xD -én
- Oké... majd igyekszek... - Bill, majd bedobta a durcit
- Nita! Nyisd ki! Én vagyok az! - Ely, miközben az ajtómat verte
- Húúú... Már azt hittem Bill jött vissza... - én
- Hmm... Mit keresett nálad az a bolond gyerek?? - Ely
- Honnan tudod, hogy itt volt?? Ilyen hangosan szenvedett?? - én
- Igen! Meg most az előbb mondtad... xD - Ely
- Jah! Örülök... - én
- Ely, Nita! Nyissátok ki az ajtót! - Georg, miközben az ajtómat verte
- Honnan veszed, hogy itt van Ely?? - én, miközben mutogattam Elynek, hogy rejtse el az idő közben előjött kis Gugut... xD
- Ne nézzetek hülyének!!! - Georg, mint egy idegbeteg
- Nyugi fater... - én, de ekkor Georg berontott, a kutyát viszont sikerült elrejteni
- Hééé! - Ely, és én
- Elég a szóból! - Georg
- *morognak magukban* - Ely, és én
- *higgad* - Georg
 - *vakkant* - kutyus
- Mi volt ez?? - Georg
- Semmi... Azt mondtad, hogy elég a szóból... Hát ha elég a szóból akkor ugatunk... - Ely, és én
- Lányok! - Georg, miközben csípőre tette a kezét
Ahogy Georg abba hagyta a beszédet, a kiskutya kiszaladt az ágy alól, és nekitámad Georgnak...
- Dearanyos... Meg akar minket védeni... - Ely
- Jézusom... Egy gyilkos dög! - Georg, majd kiszaladt a szobából
- Kicsim... - Bill, majd közeledett felém, de a kutya most őt támadta le
- Dearanyos... Meg akar védeni... xD - én
- Lehet, hogy aranyos, de belőlem meg kutyasz*r lesz... - Bill
- És az engem hol érdekeljen?? xD - én
- Chö... Kössz... - Bill, majd ismét bedobta a durcit
- Jajj kicsim tudod, hogy csak hülyültem... - én, majd megfogtam Bill kezét, és magam mellé rántottam
- Hmm... - Bill, még mindig durcisan
- Kicsiiim... - én, majd magam felé fordítottam Bill fejét, és megcsókoltam
- Azt hiszed, hogy ettől mindent megbocsájtok?? - Bill, egy kaján mosoly kíséretében
- *ugat* - kutyus
- Most érd be ennyivel... - én, Billnek egy kacsintás kíséretében
- *ugat* - kutyus
- Elhallgattatnád azt a fekete szőrpamacsot?! - Bill idegesen xD
- Héé! Ne beszélj róla így! Van neve is! - én
- Neve? Mi a neve ennek a kis dögszlinek?? - Bill
- Először azon gondolkoztunk ...  Ely 5lete alapján hogy Tom... - én
- Tom?? Szegény kutya... - Bill
- Várj ne vágj közbe! - én
- Oké bocsi... - Bill
- Utána jött az az 5let, hogy Bill... xD - én
- Ééééén?? - Bill, kicsit (nagyon) kiakadva xD
- Igen... Teeeee! Nah! - én
- Jó... Tudom.. Fogjam be. - Bill
- Pontosan! Nah! xD Utána jött az, hogy legyen Georg... - én
- Főképp, hogy allergiás... - Bill
- Igen... Épp ezért nem ő lett... - én
- Akkormeg??.... Várjunk csak... Ugye nem...? - Bill
- De.... Gugu! xD - én
- Jézusom... - Bill
- *ugat* - kutyus
- Elhallgattatnád ezt az ugató lábtörlőt?! - Bill, mint egy idegbeteg
- Ne bántsd a kiskutyinkat! - én, majd felvettem, és megöleltem a kiskutyát
- *nyelvetnyújt* - Bill
- Ne nyújtogasd a nyelved, mert leharapja Gugu... - én
- Éééén? Fújj! Olyat még akkor sem tennék, ha ez lenne az utolsó esélyem, hogy éljek! xD - jött be Gusc.
- Nyugi nem rólad beszéltünk... xD - én
- Húúú... Még jóh... - Gusc., miközben ezerrel vigyorgott
- Dearanyoooos! - ült le mellém Gusc., és elkezdte símogatni a kutyust
*eközben Elyéknél*
- Ely... - Tom
- Mivan? - Ely
- Nem akarsz nekem mondani valamit?? - Tom
- Nem... Mert? Kéne? - Ely
- Őhmm... igen?? - Tom
- Nem... - Ely
- Na jó... honnan van a kutya?! - Tom
- Az utcán találtuk Nitával. - Ely
- Na ez jó... egy utcai korcs... - Tom
- *lekeveregypofont* - Ely
- Aucs! Ezt mért kaptam?? - fájlalta az arcát Ely ütése után Tom
- Mert hülye vagy, és modortalan! - Ely, majd felált, és átjött a szobámba
- Na mi van durcika? - Gusc. mikor meglátta Elyt
- Semmi! - huppant le mellénk
- Ely várj már! - jött be Tom is
- Haggy békén! - Ely, majd elfordult tőle
- Kicsim... beszélhetnék veled... 4 szem közt? - Tom
- Nem! - Ely
- Ne csináld már! Kérlek... könyörgök... - Tom
- Hjajj örüljön a szíved! - Ely, majd dühösen átment Tom szobájába
- Kicsim... ne haragudj rám... - Tom, miközben nagy bociszemekkel nézett Elyre
- Nem érdekelsz... - Ely, majd elfordult
- Hogy lehetsz ilyen makacs??!! - Tom, majd elkapta Elyt, magáhozrántotta, és megcsókolta
- Toooooom! - Ely, idegesen
- Még mindig dühös vagy? - Tom
- Szerinted?? - Ely
- Nem... - Tom, majd elmosolyodott, és ismét megcsókolta Elyt
- Idegesítő vagy... tudsz róla? - Ely, mosolyogva
- Igen... - Tom, mosolyogva
*ezek után lent a nappaliban*
- Imádni való ez a kiskutya... - Gusc. mosolyogva
- Tudom... - én
- Mi a neve? - Gusc.
- Most fogsz kiakadni... - Ely
- Ne kímélj! - Gusc.
- Gugu... - én
- Tessék... Mond... - Gusc.
- Gugu! - Ely
- Mivanmár? - Gusc. xD
- Ez a neve a kutyának! xD - Bill
- Gugu? Ez most komoly? Jobb nevet nem találtatok?? - Gusc.
- Pl.? - Ely, és én
- Pl.... öhm... - Gusc.
- Pl.: Tom... - emelte fel fejét büszkén Tom
- EGOista... - mindenki egyszerre
- Most mért?? xD - Tom
- Ugye tudjátok, hogy nem tarthatjátok meg... - Georg a konyhából, mert kénytelen volt távolról követni az eseményeket az allergiája miatt
- Tudjuk... - szomorodtunk el Elyvel
- Nyugi, majd keresünk neki egy jó helyet... - Bill, és Tom
- Igen? És hol? Kinél? - Ely
- Andynél! - dobta be az ötletet Bill
- Ezaz! Te egy zseni vagy! - Tom, majd nyomott egy "barackot" öccse fejére xD
- B*zd meg! - Bill, miközben a fejét fájlalta
- Egyben vagy? - én, miközben közelebb hajoltam hozzá
- Még élek... xD Ez egy vadbarom... - Bill
- Na gyere ide te kis agykárosult... - én, majd magamhoz húztam, és megcsókoltam
- Köszi, de nem vagyok agykárosult... xD - Bill
- Igaza van! - Tom
- Neki nincs is agya! xD - Ely
- Köszi xD - Bill
- Hjajj, de szeretlek titeket... xD - én
*este*
- Kicsim... Bejöhetek? - Bill az ajtóm mögül
- Igen gyere... - én, miközben az ágyamon feküdtem
- Mi a baj? Bánt valami? - Bill, miközben lehuppant mellém az ágyra
- Ühüm... - szipogtam
- Hjajj... A kutyus? - Bill
- Igen... Nagyon megszerettük... - én, majd egy könnycsepp csordult végig az arcomon
- Jajj hisz láthatod még! Andy nagyon szereti az állatokat... *gondolkozófejetvág* Ezért vannak olyan jóban Tommal is... xD - Bill
- *nevet* Lökött! - én, miközben egy picit oldalba löktem Billt
- Éééén?? xD - Bill, szintén nevetve
- Igen teee! - én
- Na várjcsak ezt nem úszod meg! - Bill, majd "rámvetette" magát, és nem mondhatnám, hogy unatkoztunk, ugyanis egyre kevesebb ruha volt rajtunk... Majd később már semmi...
*reggel*
- Jóreggelt... - Bill, miközben szelíden rámmosolygott
- Hmm mostmár az van... - én, egy "kómás mosoly" kíséretében, majd kaptam egy csókot xD
*fél órával később lent a konyhában*
- Hmm... - jött le Ely, brutálisan kócos fejjel xD
- Jó... - én
- Reggelt! - fejezte be Bill xD
- Ahham... oké... - Ely tök kómásan
- *nyújtózkodik* - Tom
- Szija! - Bill, és én
- Ahham... - Tom kómásan
- Jajj istenem! - Bill
- Mijaz? - én
- Szerintem ők is azt csinálták, amit mi... - Bill
- Ahham, csak van egy olyan selytésem, hogy Tom egy kicsit durvább volt, mint te... - én
- Honnan veszed?? - Bill
- Nézz rá Elyre... - mutattam rá "enyhén" kómásfejű nővéremre
- Jaah! Értem! - Bill, majd elvonultunk
*pár percel később*
- ELIZABETH JESSICA CHRISTINE LYNN SNEIDER LISTING, ÉS AMINA KIRA TIFANY ANITA SNEIDER LISTING!!! - övöltözött Georg
- Ajaj... - Ely, és én
- Mi ez? - Georg, mint egy idegbeteg, miközben egy "rongyot" rángatott előttünk valami rúddal vagy bottal :S
- Öhm... Az alsógatyád? - Ely, miközben elég fura fejet vágott xD
- Igen! De hogy néz ki??? - Georg továbbra is úgy, mint egy hisztéria
- Egy kicsit tépedt.... Mit csináltál este? - én xD
- Wáááá! Az a kis dög széttépte az alsógatyám!!! - Georg
- Khm...Khm... *próbáljavisszatartanianevetést* - Ely
- Mi olyan vicces ezen?? - Georg, miközben lassan ránézett az ikremre
- Az, hogy piros kis szivecskék vannak rajta... *szakadanevetéstől* - Ely
- *szakadnakanevetéstől* - Bill, Tom, Gusc., és én
- Ez nem vicces! - Georg
- De az! - Tom
- SZOBAFOGSÁG! - Georg
- *nevetnektovább* - Ely, és én
- *higgad* - Georg
*másnap a szobafogság közben* xD
- Hajj! Szét unom magam! - Ely
- Én is! - én
- Lógjunk meg! - Ely, és én, miközben egymás felé fordultunk, és ezerrel vigyorogtunk xD
- *kimásznak az ablakon* - Ely, és én
- Hova hova? - Georg aki pechünkre ott állt az erkéjünk alatt -.-"
- Elyhez! *Elyremutat* / Nitához *rámmutat* - Ely, és én egyszerre
- Hozzá! - Ely, és én, miközben egymásra mutogattunk továbbra is xD
- Hogy hozzám? - Ely, és én, miközben magunkra mutattunk
- Igen hozzád! - Ely, és én
- Hagyd abba! - Ely, és én
- *lassan, és félve ránéz Georgra* *vigyorog* - Ely, és én
- Milyen dús a hajad! Mint egy gabonamező! - én, majd elkezdtem b*sztatni a haját xD
- *fapofa* - Georg
- Nem jött be? - én
- Hát nem... - Georg
- A francba... -.-" xD - Ely
- *aházfelémutat* - Georg

- Megyünk már... - Ely, és én, majd mint az "ártatlan" kisgyerekek visszamentünk, majd mikor Georg nem ránk figyelt gyors becsaptuk az ajtót, és kizártuk a házból xD

4 megjegyzés:

  1. Hehehe :)
    Szívecskés alsónaci :P xDDD Szakadtam xDDDD
    Hehe Nagyszupi :) <3 Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Kösziiii ^^ Holnap hozom a részt! =) ♥

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés