And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2013. szeptember 8., vasárnap

Georg Papa Lányai 6. rész =D



Halihó. :)

Bocsánat, hogy pár napja nem hoztam részt, de most ezt pótolom! =D

Most a G.P.L.-ből hoztam nektek részt, de megígérem hogy legkésőbb jövő hét hétvégén hozom vagy a Whisper Into The Night folytatását, vagy az új történetemnek a Super Psycho Love (incest!) első részét!

Addig is igyekszek, napi szintem frissíteni, de nem garantálok semmit!

Jó olvasást! Pusziiiii! =D



Georg Papa Lányai 6. rész 



- Jajj Bill, én is szeretlek... nagyon jó haver vagy! - én, mosolyogva
- De... én nem úgy szeretlek, mint egy havert... hanem... - Bill majd lehajtotta a fejét
- Hanem...? - én miközben lassan átlöleltem, és a másik kezemmel felemeltem a fejét.
- Én... - Bill miközben méllyen a szemembe nézett
- Bill... - én majd közel hajoltam hozzá.
- Na jó... szerelmes vagyok beléd... - nyögte ki
- Tudom, mostantól már nem úgy fogsz rám tekinteni, mint a haverodra, sőt azt is megérteném, hogyha soha többet nem jönnél a közelembe... - magyarázta elég gyorsan, de nem bírta végigmondani, mert megcsókoltam.
- Ez... ezt most mért kaptam? - Bill miközben egy halvány mosolyt eresztett az arcán
- Mert én is ugyan úgy szeretlek, mint te! - én, mosolyogva
- És... szerinted ezt elmondjuk a többieknek? - Bill
- Nem tudom. De most ne ezzel törődjünk. - mondtam, majd magamhoz öleltem.
- Olyan jó veled... Hova tünt a vadabbik éned? - Bill
- Hidd el nem tűnt el... csak most bekussolt... - én majd kitőrt belőlünk a nevetés
- Kislányom! - rontott be anyám az ajtón amitől Bill meg én totál frászt kaptunk
- Ááááh! Ezt mégis, hogy gondoltad... - jött oda hozzám, felrángatott az ágyról, és lekevert nekem egy hatalmas pofont, amitől szó szerint földetfogtam.
- Nita... - jött oda hozzám Bill, majd magához ölelt...
- Bill menj onnan!!! - kiabált rá anyám
- Nem!!! Bill itt marad velem! - kiabáltam vissza
- Nekem te ne feleselj! - anyám, majd emelte a kezét, h lekeverjen még 1 pofont, de a többiek, élen Elyvel, és Georggal, lefogták.
- Hé tesa... minden oké? - Ely
- Igen... mostmár minden klassz... - én majd ismét Bill karjaiba borultam XD
Georg, Tom, és a közben megérkező Gusc. ( XD ) kivitték anyánkat a házból majd Ely, Bill, és én maradtunk.
- Tesa... beszélnünk kell... MOST! - Ely
- Oké. - de ahogy ezt kimondtam Ely már rángatott is ki a szobából. XD
- Mi van közetetek Billel?? - Ely
- Hát semmi.... - én
- Ugyan mi lenne? - én
- Hát pedig nem úgy néz ki mintha nem lenne köztetek semmi... - Ely
- Bocs tesa... - mondtam majd leléptem gyors.
- NITA AZONNAL ÁLLJ MEG! - jött utánam Ely totál idegbetegként
- Nyugi tesa... - én
- Nincs nyugi... tudnom kell, h mi van köztetek... - Ely még mindig idegesen
- Majd később elmondok mindent, de most valamit meg kell beszélnem Billel... - én
- Igen... Billel... - Ely egy kicsit gúnyosan
- Kössz... - én, majd bementem Billhez
- Bill el kell mondanunk... - rontottam rá szegényre XD
- Igen... tudom... - Bill
- Tényleg?? - néztem rá meglepetten
- Igen! - Bill
- Akkor gyerünk... - én majd felhúztam Billt az ágyról
- Georg nagyon ki lesz akadva... - Bill
- Elyről nem is beszélve... - én
- Mindegy... Engem nem érdekel, hogy mit mondanak... - én
- Igazad van... - mondta Bill majd kimentünk, és összehívtunk mindenkit.
- Skacok el kell mondanunk valamit... - én
- Igen. - Bill
- Kössz Bill sokat segítessz! - én miközben rámosolyogtam, és megfogtam a kezét.
A srácok csak néztek minket.
- Nyögjétek már ki! - Ely
- Mi Nitával... szóval... hát... - Bill
- Járunk! - nyögtem ki a végét.
- B*zz... - Tom
- Mi van? - nézett rá Bill
- Semmi csak egy kicsit... meglepődtem. - Tom
- Én megmondtam... - Ely
- Igen? Mit is? - Gusc.
- Azt, hogy van köztük valami. - Ely
- De nekünk is el kell mondanunk valamit... - kezdett bele Tom miközben Elyre nézett.
- Nem... Nem kell elmondanunk semmit... - Ely miközben gyilkos pillantásokat vetett Tomra
- De kell. - Tom
- Nem, nem kell! - Ely
- Hát nemsokára tényleg nem kell... - én
- Nyögjétek már ki! - Bill
- Tom ha megteszed...! - Ely
- Ely, és én járunk... - jelentette ki Tom
- Hát mostmár nem! - Ely
- Jajj nemár... - Tom
- Ez kúúúúúl... - örvendeztem
- Mi? - Ely
- Az, hogy ti is most jöttetek össze... - én
- Srácok! De... Hisz akkor ti... - Georg
- Családtagok lesznek... - én
- Kivéve engem... - Gusc. egy kicsit szomorúan
- Jajj Gugu... Hisz te is családtag vagy! - Ely
- Igen? - Gusc.
- Igen! Te vagy a bratyónk! - mondtuk ki egyszerre Elyvel, majd odamentünk, és megöleltük, amitől szegény majdnem sírni kezdett.
- Jajj ne sírj már... - én
- Fejezd be a bőgést! - Ely
- Jól van na! - Gusc. majd elkezdett nevetni.
- Kicsim... Ne már Gusc.-ot ölelgesd... Inkább engem... - Tom
- Jajj bújj már el... - Ely majd elkezdtünk nevetni
Még pár percig ( 10 perc XD ) beszélgettünk faterral, és a többiekkel, majd hallottuk, hogy valaki berugja az ajtót...
- GEORG! NITA! ELY! - üvöltött anyánk
- B*zz... - én
- Egyet értek... - Ely
- Ez meg mit keres itt? - hajolt oda hozzám Bill
- Nem tom... - én
- GEORG! - anyánk
- Mi van? - ment le hozzá Georg
- Itt a bírósági végzés, hogy a lányokat hivatalosan is én felügyelem... - anyánk
- Hogy mi?? - akadtunk ki mind
- Úgy hogy lányok, ti most velem jöttök... - anyánk
- Mégis hová?? - Ely
- Minnél messzebbre tőlük! - anyánk
- ÉN NEM MEGYEK SEHOVA! - Ely
- AHOGY ÉN SE! - én
- Nyugi lányok... ezt nem teheti meg... - Georg
- De megtehetem... - anyánk
- Hé ez az én szövegem! - mondta nekem Ely XD
- Lökött... - én, mosolyogva
- Márpedig mi itt fogunk maradni apával, és a srácokkal! - Ely
- Igen! - én
- Azt erősen kétlem. - ahogy ezt kimondta, intett a kezével, és 4 rendőr jött be az ajtón, és egyre közeledtek hozzánk, mire Ely, és én a srácokhoz szaladtunk.
- ÉN NEM MEGYEK SEHOVA! - szorította magához Ely Tomot
- ÉN SE MEGYEK! - kiabáltam, majd én is átöleltem Billt
De ez nem sokat segített, mert a rendőrökkel a srácok nem állhattak ki. Így ismét anyánkhoz kerültünk...
*2 héttel később anyánknál*
- EGY PERCIG SEM BÍROM ITT TOVÁBB! - üvöltöttem, ahogy csak tudtam, majd beszaladtam a szobámba, magamra zártam az ajtót, és egy kést szorongattam a kezemben.
- Tesa kérlek nyugodj meg! Ne csinálj semilyen butaságot! - Ely miközben az ajtómat verte
- Sajnálom... de nem bírom tovább... - én majd felvágtam az ereimet
- Tesa! TESA!!! - kiabált Ely ahogy csak tudott, mire anyánk is felszaladt az ajtómhoz, és még most is szídott... XD
Ahogy ömlött a vér a kezemből, lassan már az ajtó alatt is kicsorgott, amitől szegény Ely frászt kapott, és keresett valami nagy tárgyat, majd elkezdte betörni az ajtómat, és sikeresen be is jutott.
- Nita, hogy tehetted ezt?! - Ely miközben próbálta elszorítani a karom.
- Sajnálom, de őszintén... - én majd elsötétült körülöttem minden...
Amikor felébredtem, az első amit megláttam az volt, hogy infúzió lóg ki a karomból, majd valaki nagy erővel berontott hozzám a "szobába"...
- Jajj te hülye, őrült, kerge EMO tyúk! - szídott Ely miközben sírva odajött hozzám, és megölelt.
- Hé... Ely nem kapok levegőt... - én majd elkezdtünk nevetni.
- Jajj én se kaptam levegőt, amikor megláttam, hogy az ajtód alatt folyik a vér... - Ely
- És, hogy érzed magad? - Ely
- Szerinted?? - én majd ránéztem az infúzióra XD
- Jáájj... értem... - Ely
- A "jáájj" -ról jut eszembe... anyával mi van? - én
- Nagyon kiborult rád... és azt mondta, hogy ha ezt túléled akkor nagyon meg fog pofozni. - Ely
- Kérlek tesa inkább ölj meg! - én majd elkezdtünk nevetni a grimaszaimon. XD
- A srácokkal sikerült felvenned a kapcsolatot? - én
- Nem... még mindíg nem sikerült. - szomorodott el Ely, majd én is
*2 héttel később*
- Na végre, h hazaértetek! - üvöltött ránk anyánk XD
- Hát igen... ez már kezdett hiányozni... - én, majd elkezdtünk nevetni
- Gyere Nita mennyünk fel... és nyugi, mert már kitakarítottam a szobád... - Ely
- Köszííííh^^ - én
- Eeeeeely! - üvöltött fel anyánk
- Jajj ne... - Ely
- Kaptam egy levelet a Asztro fizikusok, és kémikusoktól, hogy folyton lógsz az órákról, vagy, hogy nem csinálsz semmit, és NEM TANULSZ! - akadt ki anyánk
- Hogy honnan kaptál te, mit? - én miközben elég fura fejeket vágtam hozzá, hisz tudni illik Ely nem épp egy tudós palánta. XD
- Hááát tudod, hogy anya külön osztályba rakatott minket... és hát engem ilyen tudományos sz*rra íratott be... - Ely
- Úúú... részvétem. - én
- Nekem volna egy nagyon jó 5letem... - Ely miközben elég sejtetősen nézett rám, és ezerrel vigyorgott...
- Kezdek félni... már előre is. - én
- Te mindíg jobb voltál az ilyen tudományos szutykokból mint én, és hát téged meg anya asszem ilyen kézimunkás sz*rokra írt be, na meg kézire... - Ely
- De én nem is tok annyira kézizni, és nem is akarok... - én
- Tudom... - Ely miközben még mindíg ördögien vigyorgott
- Na nyögd már ki, hogy mit akarsz! - én
- Cseréljünk helyet! - Ely

2 megjegyzés:

  1. Szia :)) Hát ez eszméletlenül szuper :)
    Annyira de annyira imádom :))
    Komolyan a csajok anyát meg ölöm!! Hogy lehet ilyen szemét?? És a fiúk miért nem keresik meg már őket?? Várom a folytatást. :)A vágyakat este pótolom ;) :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! =)

    Köszönöm szépen, hogy írtál! ^^ Annyira örülök, hogy tetszik! *.*
    Csak, hogy egy kis titok eláruljak, anyuci lesz ennél még rosszabb is! ;)
    Holnap hozom a folytatását! =D

    VálaszTörlés